Laki Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 (bewerkt) Welkom in Noorwegen, het land dat ook wel gekend staat voor de Noormannen of de Vikingen. Maar we zijn niet hier voor een les geschiedenis, maar voor een muziekevenement. En we verwachten ook niet dat veel landen zich zullen wagen aan Vikingmetal, dus daar houdt het dan ook wel bij op. Goed, na de zeer succesvolle 37ste editie, is het ondertussen alweer tijd voor - jawel - de 38ste editie! @Urbetoveroverde de harten van de MU'ers door meteen bij zijn debuut te winnen, we zullen zien of een andere debutant deze keer met de prijs zal weglopen of het weer tijd wordt voor een ervaren rot, of misschien breit de winnaar van vorige keer wel een mooi vervolg aan zijn indrukwekkend debuut. De deelnemers lieten weten het anonieme inzenden van de voorbije twee edities wel een leuke toevoeging te vinden, en dus blijven we dat behouden. Verder ben je vrij in het kiezen van welk nummer, groep en land je kiest, mits de artiest van keuze uit het land komt naar keuze of een sterke band heeft met het land, zoals gewoonlijk het geval is bij onze edities. Verder moet de inzending een studio of opnameversie zijn, maar dus geen liveversie, en dus te horen zijn op YouTube en/of Spotify. Om je in te schrijven, stuur je een PM naar mij waarin je het land dat je wenst te vertegenwoordigen, de naam van de artiest(e/en) en de titel van het lied vermeldt, met daarbij een YouTube- of Spotifylink. Iedereen is verder welkom om deel te nemen. In onderstaande post zal ik ook updaten welke landen al zijn ingenomen. Meer informatie over het stemmen volgt later nog. De deadline zet ik op donderdag 26 mei 23u59 maar daar kan eventueel van afgeweken worden als je aangeeft het niet te redden voor die datum en toch wenst deel te nemen. Hou er rekening mee van een PM te sturen en dus niet in dit topic je inzending te sturen, omdat de eerste fase dus anoniem verloopt. Mentions @Socrates @Djurovski @ivago @Steels @FMNOOB @ElMarcos @Vitesse88 @Vreven @MetalMichael @Lenstra @bas2204 @007mark @Grote Ree @Tim' @Rogier. @Srangaman @nasje92 @Chiemel @Fabian. @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @hjs @komodo25 @koperij @chrisje1993 @Satyr @Stefanos @Lazvic @Bolderbast @ElPrincipito @Regis @Abe @Kyrill @NicoHaak @Urbeto @Tamara84 @Kowet @Keko @MetalMichael @QuaLyon @van der Water @Giroud @Roprop @Christian. @Kelvin @Erwin. @Platina32 @Vilhena @Viva La Vida @TeamWesil @King XVI @himan @Dysproz @Juca @Justin @Rensationeel. @Hakai 19 mei 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2022 (bewerkt) Gekozen landen: United States / Verenigde Staten New Zealand / Nieuw-Zeeland Switzerland / Zwitserland France / Frankrijk Republic of Ireland / Ierland Belgium / België England / Engeland Uganda / Oeganda Sweden / Zweden Greece / Griekenland Norway / Noorwegen Iceland / IJsland Madagascar / Madagaskar Denmark / Denemarken Cameroon / Kameroen Netherlands / Nederland Ivory Coast / Ivoorkust Japan / Japan Italy / Italië Scotland / Schotland Finland / Finland Canada / Canada Kosovo / Kosovo https://www.youtube.com/watch?v=r9iPBO142Xc -> YouTube ondersteunt het invoegen van deze video niet, dus hier gewoon op de link klikken. Malaysia / Maleisië Brazil / Brazilië Spotify NOOT: De inzending van Noorwegen staat niet op Spotify. 27 mei 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Wil meedoen, sta wel op het punt met vakantie te gaan. Dus wellicht heb ik nog een reminder nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Ik ga zeker meedoen, maar ga me even beraden op de landkeuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 (bewerkt) 5 uur geleden zei Laki: Gekozen landen: Verenigde Staten Nieuw-Zeeland Zwitserland Frankrijk Ierland België Engeland Oeganda Zweden Even om zeker te zijn: dit zijn de enige landen waaruit we mogen kiezen? Ik vraag het omdat er vorige edities veel meer landen en deelnemers waren... Edit: Er staat ook niets bij van hoe oud het nummer mag zijn, is dat omdat iedereen de regels inmiddels kent of omdat het van eender welke periode mag zijn? 19 mei 2022 bewerkt door Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 9 minuten geleden zei Miz: Even om zeker te zijn: dit zijn de enige landen waaruit we mogen kiezen? Ik vraag het omdat er vorige edities veel meer landen en deelnemers waren... Die landen zijn al reeds gekozen. Ieder ander land ben je dus nog vrij om te kiezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2022 7 uur geleden zei Chiemel: Wil meedoen, sta wel op het punt met vakantie te gaan. Dus wellicht heb ik nog een reminder nodig Daar zal ik normaal gezien voor zorgen dat je nog een reminder krijgt. 5 uur geleden zei Miz: Er staat ook niets bij van hoe oud het nummer mag zijn, is dat omdat iedereen de regels inmiddels kent of omdat het van eender welke periode mag zijn? Er zijn deze keer geen beperkingen op hoe oud een nummer moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Ingezonden. Ik ga voor de top 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 19 mei 2022 Share Geplaatst 19 mei 2022 Ik ben dan weer vooral blij dat ik kan meedoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 mei 2022 Share Geplaatst 20 mei 2022 Woensdag is voor mij helaas te laat om pas te kunnen stemmen dus ik sla deze editie over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 24 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2022 Voor wie nog wilt deelnemen, een laatste reminder, donderdagnacht sluit ik de inschrijvingen. Ondertussen hebben we 24 deelnemers, waarvan één debutant. @ivago @Steels @FMNOOB @ElMarcos @Vitesse88 @Vreven @MetalMichael @Lenstra @Srangaman @komodo25 @koperij @Stefanos @Lazvic @Bolderbast @ElPrincipito @Regis @Abe @Kyrill @NicoHaak @Tamara84 @Kowet @MetalMichael @QuaLyon @van der Water @Giroud @Roprop @Christian. @Kelvin @Vilhena @Viva La Vida @TeamWesil @King XVI @himan @Dysproz @Juca @Justin @Rensationeel. @Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 mei 2022 Share Geplaatst 24 mei 2022 Ik sla deze ronde even over. Komende tijd te druk om een goede inzending te vinden en nog belangrijker, de andere inzendingen goed te besluiteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2022 En dan is het nu tijd voor de tweede fase, het stemmen. In de tweede post kan je alle inzendingen beluisteren, waar de YouTube videos zijn ingevoegd en waar de spotifylijst ook is bijgevoegd. Bij één van de inzendingen is die niet terug te vinden op Spotify, dus daarvan zal je de YouTube video moeten beluisteren (met name die van Noorwegen). Verder zijn de volgordes wel hetzelfde. Het stemmen blijft verder net zoals de vorige edities hetzelfde, en in de klassieke eurovisiestijl. Je geeft 10 verschillende landen punten: 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en ook nog 1 punt. En vervolgens stuur je ook nog twee reserves mee. Op jezelf stemmen gaat verder uiteraard ook niet. Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: De deadline voor het stemmen ligt op vrijdag 10 juni 23u59, eventueel kan dat nog verlengd worden tot de zondag erna, mocht er een probleem zich vormen, maar aan te raden valt om het niet te veel uit te stellen als dat niet nodig is. En al te beginnen met af en toe iets te luisteren als het bijvoorbeeld wat moeilijker zou gaan. Verder blijft deze fase anoniem dus speculeer niet over wie wie is. Als er iets niet duidelijk is of als er vragen zijn, laat het me gerust weten. Mentions: @Socrates @Djurovski@ivago @bas2204@007mark@Grote Ree@Tim'@Rogier.@nasje92@Chiemel@Fabian.@Titan @aron24 @Laki@Chimpa@Jeroen.@timpy00@hjs@chrisje1993 @Satyr@Urbeto@Keko @Platina32 @Fantasy @Miz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Lekker ruimte deadline, top @Laki. Zal eens kijken of ik mijn naam waar kan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Let's go. Benieuwd wat voor meuk er weer tussen zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Ingezonden duidelijke top 2 maar mag helaas niet op mij zelf stemmen. Dan een eenzame nummer 3 en voor de rest een brede middenmoot wat lastig was en hoop bagger stuk of 12 nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 3 minuten geleden zei Djurovski: Ingezonden duidelijke top 2 maar mag helaas niet op mij zelf stemmen. Dan een eenzame nummer 3 en voor de rest een brede middenmoot wat lastig was en hoop bagger stuk of 12 nummers Vanavond alles voor een eerste keer geluisterd, maar kan niet anders dan het hier mee eens zijn tot dusver. Later alles nog eens goed luisteren om een echte ranglijst te gaan maken en punten uit te delen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 6 minuten geleden zei Fantasy: Vanavond alles voor een eerste keer geluisterd, maar kan niet anders dan het hier mee eens zijn tot dusver. Later alles nog eens goed luisteren om een echte ranglijst te gaan maken en punten uit te delen. Ben benieuwd of de top 3 van ons beide aardig bij elkaar ligt en de bagger ook. Geen idee wat jouw muziek smaak over het algemeen is dus benieuwd naar jouw score Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 (bewerkt) Overzichtje van alle winnaars, voor de liefhebbers: 29 mei 2022 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 29 mei 2022 Share Geplaatst 29 mei 2022 De nummers afgespeeld op de soundbar. Als dan de hond op een gegeven moment verkast naar de keuken - niet de eerste keer in de geschiedenis van Worldvision - weet je wat het niveau is. Paar aardige nummers en opvallend veel bekende artiesten en/of songs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Ik ken er ook wel een paar,maar toch veel nieuwe zaken voor mij. Mijn nummer 1 staat al vast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Zonder nu veel te verraden, ik vind dat de inzending van Italië echt onvoorstelbaar bagger is. Voor de rest viel het me zeker wel mee, ik heb maar vijf kruisjes gezet op m'n papiertje en een kruisje krijgt een nummer als ik het echt niet leuk vind. Meestal heb ik er tien of meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Als ik de inzendingen van de andere zo eens beluister denk ik me te mogen focussen op het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 mei 2022 Share Geplaatst 31 mei 2022 Ik vind het algehele niveau echt niet slecht, al mis ik de muzikale verscheidenheid van de vorige editie. Heb wel mijn favorieten inmiddels, maar moet de punten komende week nog eens goed bekijken. De afspeellijst staat inmiddels al meermaals aan in ieder geval. Persoonlijk teken ik dan ook voor een plek in het linkerrijtje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 juni 2022 Share Geplaatst 1 juni 2022 Ik geef 1 land 12 punten, twee landen elk 1 puntje en al de rest nul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten