Djurovski Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Door de overwinning van @Grote Ree Zijn wij ditmaal afgereisd naar Ierland. Het land van de whiskey , de schapen en de voorouders van Podcast legend @Nom de Guerre. Helaas is legendarische Lansdowne Road er niet meer en zal deze editie zich afspelen in het moderne Avivastadion. Het weer wordt langzaam beter en verwacht veel publiek. The Temple Bar had gekund maar het wordt dus het stadion in de hoofdstad Kan Grote Ree weer mee doen voor de hoofdprijs? Kan Tim eindelijk weer eens winnen want dat is al twee edities niet meer gelukt. Kan Keko weer meestrijden of komt er een verrassing? Wie durft er een zeer verrassende inzending in te sturen of gaan we op safe? Wie zal het zeggen. Nadat ik eerder wat bekende namen had die mij deden assisteren maar helaas niet meer op deze aarde rondlopen wordt ik nu geassisteerd door een aantal overleden Ierse artiesten. Die wederom via een Hologram hun mening zullen geven. De eerste is Phil Lynott. Zanger en oprichter van Thin Lizzy. De tweede man is Joseph Ronald "Ronnie"Drew zanger en oprichter van The Dubliners. En als laatste is Stephen Gately zanger van de Ierse Boyband Boyzone. Deadline voor de nummers zet ik voor nu op 22 Juni. Een zeer bekend nummer van The Dubliners is The Rocky Road to Dublin. Al vaak gecoverd door o.a Dropkick Murphy's. Hier is een versie die ik zelf al eens heb ingestuurd. Blijft een lekker nummer Zoals altijd hebben we een aantal regels waaraan jullie moeten voldoen: Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn. Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Diegene die hier zich niet aan houden, zal ik attent maken op het feit dat hun lied niet mag deelnemen. Deze personen worden verzocht een andere song te nemen. Deelnemers worden ook verzocht om de nationaliteit van de artiest(en) te controleren. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop. Het inschrijfproces is eenvoudig: Je stuurt de naam van het land wat jij wil vertegenwoordigen in combinatie met een YouTube- of Spotify link van jouw lied naar de keuze richting de organisatie, door middel van een PM aan mij. Uiteraard is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan dit grote muziekspektakel. Geïnteresseerden hebben dus tot Donderdag 22 juni 2023, 23:59 de tijd om hun inzending aan te leveren. Deze datum kan in onderlig overleg eventueel nog verlengd worden. In de post hieronder worden alle deelnemende landen weergegeven. Meer informatie over het stemmen volgt als de deadline van de inzendingen gesloten is. @Djurovski @ivago @ElMarcos @Vitesse88 @Vreven @MetalMichael @Lenstra @bas2204 @007mark @Grote Ree @Tim' @Rogier. @Srangaman @nasje92 @Chiemel @Fabian. @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @chrisje1993 @Satyr @Stefanos @Bolderbast @ElPrincipito @Regis @Kyrill @Keko @MetalMichael @QuaLyon @Giroud @Roprop @Christian. @Kelvin @Erwin. @Platina32 @himan @Justin @Rensationeel. @Hakai @Fantasy @Lara Croft @Arezo @Urbeto @Djordison @xanderoo @Gert@Oerlie@bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2023 (bewerkt) Gekozen Landen Congo Zweden Duitsland Nigeria Nederland Frankrijk VS Noorwegen Oeganda Estland Canada Oostenrijk Japan Engeland Libië Honduras Italië België Servië IJsland Mali Turkije Zuid Afrika Finland Ghana 16 juni 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Opgestuurd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 7 uur geleden zei Djurovski: Kan Tim eindelijk weer eens winnen want dat is al twee edities niet meer gelukt. Pfoe, ik hoop het man. Inzending is gestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Lekker diverse jury wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Interne voorronde is afgerond en de winnaar opgestuurd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Eens kijken wat voor pareltje ik in kan sturen voor de Sieneke Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Wauw, dat is snel. In snelheid gepakt hier. Maar goed, ik heb een suggestie gestuurd. Hope you guys like it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 3 minuten geleden zei xanderoo: Wauw, dat is snel. In snelheid gepakt hier. Maar goed, ik heb een suggestie gestuurd. Hope you guys like it. Leuk dat je er weer bij bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 23 minuten geleden zei Bogatyr: Leuk dat je er weer bij bent! Thanks! Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 23 uur geleden zei xanderoo: Wauw, dat is snel. In snelheid gepakt hier. Maar goed, ik heb een suggestie gestuurd. Hope you guys like it. Het loopt altijd snel vol. Daarna is het zaak binnen de minder obvious landen iets nice te vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 (bewerkt) Meestal doe ik een minder obvious land per definitie, want ik heb het idee dat als ik hetzelfde instuur voor een obvious land ik daarvoor afgestraft wordt, en het is ook wel leuk om met een minder obvious land een mooi resultaat te halen. En meestal ben ik ook te laat om nog de vaak gewilde landen te kunnen kiezen (wat niet erg is). 11 juni 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2023 (bewerkt) Op 8-6-2023 om 00:28 zei Djurovski: foutje 14 juni 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 14 juni 2023 Inmiddels zitten we op 24 deelnemende landen. Van 23 heb ik ook al een artiest plus liedje ingezonden gekregen en van die nummer 24 alleen het land. Met een deadline van nog ruim een week is er nog wel wat tijd. Echter als niemand meer mee wil gaan doen en de laatste zijn artiest plus nummer gaat insturen Hallöchen kunnen we misschien al eerder beginnen met de nummers te beluisteren en de punten in te beginnen te sturen. In deze update kan ik wel mooi de jury met jullie doornemen. Phil Lynott Zanger , Bassist en songwriter. Vooral bekend geworden door de band Thin Lizzy waar hij 1 van de oprichters van was. Geboren in Engeland maar zijn moeder was Iers , zijn vader was van Brits Guinee. Geboren in 1949 overleden in 1986. Doordat hij op school werd geconfronteerd met racisme stuurde zijn ouders hem naar zijn Opa en Oma in Dublin. Thin Lizzy werd opgericht in 1969 en maakten 12 studio albums. De nummers The Boys are back in Town en Alibi werden internationale hits. Na het overlijden van Lynott ging de band nog diverse malen door met andere samenstellingen en namen maar het echte Thin Lizzy stierf in 1986. Hun bekendste hit is een nummer die door door meerdere bands is uitgegeven Joseph Ronald "Ronnie" Drew Geboren in 1934 en overleden in 2008 was een Ierse zanger en oprichten van misschien wel de bekendste Ierse band The Dubliners. Met zijn lange baard , blauwe ogen en rauwe stem kon je niet om hem heen. Als zoon van een timmerman groeide hij op vooral bij z'n grootouders in de buurt. Op zijn 19e leerde hij gitaar spelen , later verhuisde hij met 3 vrienden naar Sevilla en was daar leraar Engels en leerde daar Spaanse gitaar spelen. Na deze jaren ging hij weer terug naar Dublin en richtte even later dus The Dubliners op. Na 34 jaar verliet hij de band in 1996 voorgoed. Echter kon hij de muziek niet volledig vaarwel zeggen. In 2000 maakte hij nog een cd met de ex zangers van De Dannan Eleanor Shanley en in 2007 nam hij nog een nummer op met Dropkick Murphy's Stephen Patrick David Gately Geboren in 1976 gestorven al in 2009 was vooral bekend als zanger van de Ierse Boyband Boyzone waar vooral Ronan Keating het bekendst van is. Nadat het in 2000 bekend werd dat Boyzone uit elkaar ging ging Stephen solo verder. Vlak voor het uit elkaar gaan van de band kwam hij uit de kast. Zijn solo carrière was niet erg succesvol maar ging later wel succesvol verder in het theater. In de tijd dat hij bekend maakte dat hij gay was was hij samen met een Nederlander. In 2009 werd hij op vakantie dood gevonden door zijn man na een avond stappen. Hij stierf aan een longoedeem. @Djurovski @ivago @ElMarcos @Vitesse88 @Vreven @MetalMichael @Lenstra @bas2204 @007mark @Grote Ree @Tim' @Rogier. @Srangaman @nasje92 @Chiemel @Fabian. @Titan @aron24 @Laki @Chimpa @Jeroen. @timpy00 @chrisje1993 @Satyr @Stefanos @Bolderbast @ElPrincipito @Regis @Kyrill @Keko @MetalMichael @QuaLyon @Giroud @Roprop @Christian. @Kelvin @Erwin. @Platina32 @himan @Justin @Rensationeel. @Hakai @Fantasy @Lara Croft @Arezo @Urbeto @Djordison @xanderoo @Gert@Oerlie@bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Weer veel animo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Mag ik uit de mentions? Dankjewel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 18 juni 2023 (bewerkt) Goed de inschrijving is gesloten. In de laatste dagen kwam er nog maar 1 nieuwe deelnemer bij en de laatste deelnemer die wel een land gekozen had maar nog geen inzending heeft gestuurd heeft dit inmiddels ook gedaan. Ik zet de deadline op 2 weken. Zondag 2 juli 2023 op 23:59 Mocht dit te enthousiast zijn dan hoor ik het wel. De nummers in alfabetische volgorde Belgie Congo Duitsland Engeland Estland Finland Frankrijk Ghana Honduras Ijsland Italie Japan Libië Mali Nederland Nigeria Noorwegen Oeganda Oostenrijk Servië Turkije VS Zuid Afrika Zweden Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren. Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: R1: R2: Het enige verschil met de youtube en spotify lijst is dat ik Congo en Nigeria niet direct zag en die als twee laatste nummers zijn toegevoegd op de spotify lijst. Youtube is dus volledig ABC en spotify niet succes met de juiste keuzes maken @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo 19 juni 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Meerdere artiesten die ik ken. Altijd lastig om dan een stemlijst door te geven, maar ben benieuwd of ik nog verrast ga worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2023 *** Breaking News *** Canada heeft zich terug getrokken uit de competitie @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2023 @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Ai, had het helaas al geluisterd. Minuten die ik niet meer terugkrijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Dat van Japan is een cover van één van de bekendste city pop songs Dit is het origineel, een echte classic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Bedankt voor het leuke clipje Nigeria. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Verwacht veel van jullie, zie de punten wel tegemoet komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 juni 2023 Share Geplaatst 19 juni 2023 Oké, alles beluisterd, punten ingestuurd. Ben wel tevreden, vind ik toch één van de betere edities die ik beluisterd heb. Niet echt een echte uitschieter voor mij, maar zeer veel zeker degelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten