Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Aanbevolen berichten

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

MU Worldvision #43

Omdat de vorige winnaar, @Keko, met zijn Duitsland de overwinning over de streep trok, zal de volgende editie doorgaan in Berlijn. Deze editie zal plaatsvinden In de Mercedes Benz Arena. Iedereen begint terug vanop nul. Gaat Tim' zich opnieuw mengen in de strijd om de winst? Gaat Keko zijn titel verlengen? Of komt er deze keer een andere naam uit de bus? De meesten zullen wel een lijstje met liedjes hebben die kans maakten op een deelname op het Wereldvisiesongfestival in Managersland. Denk rustig na over welk land je gaat inzenden want je krijgt zoals vorige keer ruim de tijd om iets te kiezen. Ik ben ook op zoek naar een lijst die geüpdatet is met songs die in het verleden aan bod zijn gekomen. 

Deadline staat op maandag 15 mei 2023. Indien iedereen die wil meedoen zijn keuze gemaakt heeft kunnen we ook sneller naar de puntenindeling gaan. :) Hou zeker de lijst met gekozen landen in het oog. (Nu kan ik even rust nemen en jullie het werk laten doen) :P 

U2 concerten - Reizigersbeoordelingen - Mercedes-Benz Arena Berlin -  Tripadvisor

In 2018 nam Duitsland in het echte leven deel aan het Eurovisiesongfestival met de zanger Michael Schulte. Hij zong het nummer "You let me walk alone" en eindigde de competitie op een vierde plaats. De laatste keer dat Duitsland het Eurosong won is trouwens geleden van het jaar 2000, toen Lena het muziekfestival won met het nummer "Satellite".

Zoals altijd hebben we een aantal regels waaraan jullie moeten voldoen:

Alle inzendingen zijn en blijven anoniem totdat alle stemmen binnen zijn.
Deelnemers wordt verzocht een lied uit te kiezen met een maximum van 25 miljoen weergaven op Spotify of Youtube. Aanvullend hierop mag een artiest op Spotify niet meer dan 3 miljoen luisteraars per maand hebben. Dit is besloten om de charme van het MU Worldvision – het ontdekken van onbekendere nummers uit allerlei uithoeken van de wereld – te garanderen én stimuleren. Diegene die hier zich niet aan houden, zal ik attent maken op het feit dat hun lied niet mag deelnemen. Deze personen worden verzocht een andere song te nemen.
Deelnemers worden ook verzocht om de nationaliteit van de artiest(en) te controleren. Het is niet de bedoeling dat iemand met een Indonesische oud-achteroom Indonesië vertegenwoordigd, dus let daarop.

Het inschrijfproces is eenvoudig:  Je stuurt de naam van het land wat jij wil vertegenwoordigen in combinatie met een YouTube- of Spotify link van jouw lied naar de keuze richting de organisatie, door middel van een PM aan mij. Uiteraard is iedereen van harte welkom om deel te nemen aan dit grote muziekspektakel.  Geïnteresseerden hebben dus tot maandag 15 mei 2023, 23:59 de tijd om hun inzending aan te leveren. Deze datum kan in onderlig overleg eventueel nog verlengd worden. In de post hieronder worden alle deelnemende landen weergegeven. Meer informatie over het stemmen volgt als de deadline van de inzendingen gesloten is. 

Ik heb de mentionlijst een beetje aangepast naar de huidige deelnemers. Mensen die niet in de mentionlijst zitten en daar graag bij willen mogen dit laten weten in het topic.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekozen landen:

Engeland

Verenigde Staten

Australië

Noord-Ierland

Wales 

Zambia

Frankrijk

Nederland

België

Kenia

Ierland

Hongarije

Zuid-Afrika

Schotland

Aruba 

Vietnam

Zweden

Duitsland

Slovenië 

Italië 

IJsland

Brazilië

Jordanië 

Colombia

Denemarken

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus voor het te begrijpen, moet ik artiest kiezen waarbij hun land al niet in gebruik is genomen. Ik neem aan dat ik deze landen niet meer kan kiezen. Hoeveel mag je er kiezen, 1 land per persoon?

11 uur geleden zei Bogatyr:

Gekozen landen:

Engeland

Verenigde Staten

Australië

Noord-Ierland

Wales 

Canada

Frankrijk

Nederland

België

Kenia

Ierland

Hongarije

Zuid-Afrika

Schotland

Aruba 

Vietnam

Zweden

Duitsland

Slovenië 

Italië 

IJsland

Brazilië

Jordanië 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei xanderoo:

Dus voor het te begrijpen, moet ik artiest kiezen waarbij hun land al niet in gebruik is genomen. Ik neem aan dat ik deze landen niet meer kan kiezen. Hoeveel mag je er kiezen, 1 land per persoon?

Je kiest een land dat nog niet in de lijst staat. De artiest moet wel afkomstig zijn uit het land dat jij kiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Bogatyr:

Je kiest een land dat nog niet in de lijst staat. De artiest moet wel afkomstig zijn uit het land dat jij kiest.

Ok, ik zend u zoals gevraagd een nummer op. Via PM.

Vraagje, mag dat ook een samenwerking zijn met iemand, of enkel 1 artiest?

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei xanderoo:

Ok, ik zend u zoals gevraagd een nummer op. Via PM.

Vraagje, mag dat ook een samenwerking zijn met iemand, of enkel 1 artiest?

Alles mag. Over het algemeen komt het ook niet zo nauw, als de band Servisch is maar de bassist komt uit Zimbabwe mag je gerust Zimbabwe kiezen als land. Al blijft de organisator daarin wel de jury.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 25 inzendingen inclusief de song. Is het oké voor iedereen dat ik het spel nu al opstart? Veel inzendingen verwacht ik eerlijk gezegd niet meer. Een acceptabel aantal like's op deze post zie ik als het sein om te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

Dames en heren, we gaan er weer aan beginnen, iets vroeger dan verwacht. De deadline is nog niet voorbij, maar ik verwacht zelf geen inschrijvingen meer. De liedjes worden opgesomd in alfabetische volgorde. Jullie weten hoe het in zijn werk gaat. Voor diegenen die dit niet weten komt er onderaan nog eens extra uitleg bij. Hebben jullie er zin in? Ik alvast wel! 

#herewego

Aruba

Australië

België

Brazilië

Colombia

Denemarken

Duitsland

Engeland

Frankrijk

Hongarije

Ierland

IJsland

Italië

Jordanië

Kenia

Kroatië

Nederland

Noord-Ierland

Schotland

Slovenië

Verenigde Staten

Wales

Zambia

Zuid-Afrika

Zweden

Hieronder ook de handige spotifylink:

Hoe gaan we stemmen? Op de gebruikelijke manier. 

Nadat je hierboven de inzendingen aan hebt gehoord, is het nu tijd voor het stemproces. Dit gaat uiteraard via het bekende MU Worldvision Song Contest stemsysteem™. Je favoriete inzending krijgt twaalf punten en zo werk je steeds verder naar beneden. Ondanks dat enkelen van jullie ongetwijfeld het liefst vanaf de ivoren toren van jullie muzieksmaak op jezelf zouden stemmen, is dat niet toegestaan. Vergeet ook niet twee reservestemmen in te sturen, het komt namelijk nog wel eens voor dat mensen hun stemlijstje niet op tijd aanleveren.

Kopieer onderstaand stemlijstje en stuur het bij grote voorkeur op in de PM waarin je ook al je inzending hebt doorgegeven:

12:

10:

8:

7:

6:

5:

4:

3:

2:

1:

R1:

R2:

Om iedereen de kans te geven alle nummers uitgebreid te kunnen luisteren, wegen en analyseren, ligt de deadline voor het stemmen op zondag 20 mei 2023 23.59u . Genoeg tijd voor iedereen neem ik aan. In onderling overleg kan dit nog eventueel verlengd worden. Indien ik alle punten eerder heb gekregen zal ik de stemming ook sneller verwerken.

Veel succes en Let The Games Begin!

Spoiler

Lieve mensen, een fout is snel gemaakt. Ik hoop dat ik niets over het hoofd heb gezien. Want er komt heel veel bij kijken. Indien dit wel het geval is meld dit dan even privé, dan kan ik het zo snel mogelijk oplossen. Bedankt!  

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites