007mark Gepost May 8, 2023 Share Gepost May 8, 2023 Puntjes ingeleverd en viel mij deze keer niet tegen. Toch wat nummers die mijn afspeellijst hebben gehaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost May 8, 2023 Share Gepost May 8, 2023 Ingestuurd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 9, 2023 Share Gepost May 9, 2023 Ingestuurd!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djordison Gepost May 11, 2023 Share Gepost May 11, 2023 Ook ingeleverd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 12, 2023 Share Gepost May 12, 2023 Prima lijst tot nu toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 12, 2023 Author Share Gepost May 12, 2023 We zijn op de helft van onze deadline en ik heb al een aantal lijstjes binnengekregen. In de tussentijd gaan we naar 2010 waar Duitsland het Eurosongfestival won met het nummer "Sattelite" van Lena! in 2011 vertegenwoordigde ze haar land opnieuw met het nummer "Taken by a stranger" maar ze eindigde hiermee op een tiende plaats. Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost May 12, 2023 Share Gepost May 12, 2023 Een duidelijke top 3 en een vrij uitgebreid aantal songs die ik gemiddeld of boven gemiddeld heb ervaren. Slechts een song of zes waar ik niet goed van werd, en dat is weinig voor mijn doen/smaak. Voor mij dus zeker een geslaagde editie. De inzending van @Laki haalde ik er uitzonderlijk niet meteen uit, dus benieuwd of hij weer met mijn 12 gaat lopen. Voor ik indien nog even de songs die potentieel punten verdienen herbeluisteren en klasseren. Nog even geduld dus @Bogatyr 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 12, 2023 Author Share Gepost May 12, 2023 1 uur geleden zei ivago: Een duidelijke top 3 en een vrij uitgebreid aantal songs die ik gemiddeld of boven gemiddeld heb ervaren. Slechts een song of zes waar ik niet goed van werd, en dat is weinig voor mijn doen/smaak. Voor mij dus zeker een geslaagde editie. De inzending van @Laki haalde ik er uitzonderlijk niet meteen uit, dus benieuwd of hij weer met mijn 12 gaat lopen. Voor ik indien nog even de songs die potentieel punten verdienen herbeluisteren en klasseren. Nog even geduld dus @Bogatyr Geen haast hoor. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 12, 2023 Share Gepost May 12, 2023 53 minuten geleden zei Bogatyr: Geen haast hoor. Succes! Idd want deze deadline staat pas op zondag 20 mei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost May 12, 2023 Share Gepost May 12, 2023 8 uur geleden zei Bogatyr: We zijn op de helft van onze deadline en ik heb al een aantal lijstjes binnengekregen. In de tussentijd gaan we naar 2010 waar Duitsland het Eurosongfestival won met het nummer "Sattelite" van Lena! in 2011 vertegenwoordigde ze haar land opnieuw met het nummer "Taken by a stranger" maar ze eindigde hiermee op een tiende plaats. Inhoud verbergen @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Aaah, waar is de tijd dat ze achter haar 2 inzendingen punten moest geven voor Duitsland, en Graham Norton in zijn nopjes was om haar te zien.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aron24 Gepost May 14, 2023 Share Gepost May 14, 2023 Het normale songfestival was beter. 4 goede nummers, 3 oké nummers. Rest was bagger of middelmatige vervangbare zooi, wat ik hier al 100 keer voorbij heb horen komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost May 15, 2023 Share Gepost May 15, 2023 Punten ingeleverd. Vond het een prima editie met een aantal leuke toevoegingen aan m'n eigen Spotify playlists. Een van de nummers kende ik al wel, maar viel alsnog goed in de smaak. Ik heb vooral het idee dat de ondergrens bij deze editie vrij hoog ligt. Er zit weinig pure troep tussen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost May 16, 2023 Share Gepost May 16, 2023 Ik heb nu ongeveer de helft gehad maar ik vind het allemaal maar beetje middle of the road muziek. Springt maar weinig uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost May 16, 2023 Share Gepost May 16, 2023 Dat deel ik ook. Weinig nummers die door de ondergrens zakken maar ook weinig nummers die er bovenuit steken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost May 16, 2023 Share Gepost May 16, 2023 Mijn punten volgen vrijdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 16, 2023 Share Gepost May 16, 2023 En dan hebben jullie het natuurlijk vooral over jullie eigen nummers? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 16, 2023 Share Gepost May 16, 2023 Sluit mij inderdaad ook aan bij @Erwin. en @Tim'. Beetje zoals mijn cijfers op school allemaal waren. Het zijn allemaal voldoendes maar het houdt niet over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost May 16, 2023 Share Gepost May 16, 2023 Oh, ik ga zo trots zijn op jullie muzieksmaak. Met verve laatst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost May 17, 2023 Share Gepost May 17, 2023 Ik ben er nog niet zeker van of ik de deadline ga halen. Zit helaas volle bak in de examens deze dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 17, 2023 Author Share Gepost May 17, 2023 Op 6-5-2023 om 18:37 zei Bogatyr: In onderling overleg kan dit nog eventueel verlengd worden @Grote Ree geen haast. Als het niet lukt laat je het maar weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost May 17, 2023 Share Gepost May 17, 2023 Ik ben ook nog niet 100% zeker dat het op tijd gaat lukken, maar ik ga mijn best doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost May 17, 2023 Author Share Gepost May 17, 2023 Stemlijstjes (14/25) Vanaf wanneer diegene zeker weten niet op tijd te zijn, laat dit even weten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost May 17, 2023 Share Gepost May 17, 2023 Mijn lijstje krijg je denk ik morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roprop Gepost May 19, 2023 Share Gepost May 19, 2023 Streef naar vanavond, maar zeker morgenavond. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost May 19, 2023 Share Gepost May 19, 2023 Het is gelukt. Een duidelijke schifting deze keer; wat een oersaaie en vervelende nummers zaten hier tussen (en dan tel ik die van mezelf nog niet een mee ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts