Jump to content

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Recommended Posts

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

We zijn op de helft van onze deadline en ik heb al een aantal lijstjes binnengekregen. In de tussentijd gaan we naar 2010 waar Duitsland het Eurosongfestival won met het nummer "Sattelite" van Lena! in 2011 vertegenwoordigde ze haar land opnieuw met het nummer "Taken by a stranger" maar ze eindigde hiermee op een tiende plaats.

• Like 3

Een duidelijke top 3 en een vrij uitgebreid aantal songs die ik gemiddeld of boven gemiddeld heb ervaren.
Slechts een song of zes waar ik niet goed van werd, en dat is weinig voor mijn doen/smaak.

Voor mij dus zeker een geslaagde editie.

De inzending van @Laki haalde ik er uitzonderlijk niet meteen uit, dus benieuwd of hij weer met mijn 12 gaat lopen.

Voor ik indien nog even de songs die potentieel punten verdienen herbeluisteren en klasseren.

Nog even geduld dus @Bogatyr

• Like 1

1 uur geleden zei ivago:

Een duidelijke top 3 en een vrij uitgebreid aantal songs die ik gemiddeld of boven gemiddeld heb ervaren.
Slechts een song of zes waar ik niet goed van werd, en dat is weinig voor mijn doen/smaak.

Voor mij dus zeker een geslaagde editie.

De inzending van @Laki haalde ik er uitzonderlijk niet meteen uit, dus benieuwd of hij weer met mijn 12 gaat lopen.

Voor ik indien nog even de songs die potentieel punten verdienen herbeluisteren en klasseren.

Nog even geduld dus @Bogatyr

Geen haast hoor. Succes!

8 uur geleden zei Bogatyr:

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

We zijn op de helft van onze deadline en ik heb al een aantal lijstjes binnengekregen. In de tussentijd gaan we naar 2010 waar Duitsland het Eurosongfestival won met het nummer "Sattelite" van Lena! in 2011 vertegenwoordigde ze haar land opnieuw met het nummer "Taken by a stranger" maar ze eindigde hiermee op een tiende plaats.

Aaah, waar is de tijd dat ze achter haar 2 inzendingen punten moest geven voor Duitsland, en Graham Norton in zijn nopjes was om haar te zien.. :)

Punten ingeleverd. Vond het een prima editie met een aantal leuke toevoegingen aan m'n eigen Spotify playlists. Een van de nummers kende ik al wel, maar viel alsnog goed in de smaak. Ik heb vooral het idee dat de ondergrens bij deze editie vrij hoog ligt. Er zit weinig pure troep tussen.