Urbeto Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Ik hoopte hier op punten en krijg er zelfs 10, dat stemt gelukkig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Tweede keer punten. 1 puntje deze keer maar ook beter dan niets natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Goh, iemand met smaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 Bedankt voor de puntjes. Denk dat het zowat de laatste keer gaat zijn dat ik punten ontvang. Verwacht nog van één iemand punten,de rest zal noppes zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 17 april 2022 Share Geplaatst 17 april 2022 8 punten van Socrates, en dat met de B keuze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Is de organisator er als een haas van door gegaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 april 2022 Auteur Share Geplaatst 19 april 2022 Hierna is de voorraad op, ik moet weer aan de slag! Vandaar een wat lager tempo. MU Worldvision Song Contest - Voting En we gaan weer snel verder met het MU Worldvision Sleep Song Contest. Dit keer naar het Japan van @Keko. Een echte weldoener, want dat hij met dit nummer van Ichiko Aoba - gezondheid, dankjewel - naar hier is gekomen is wel écht een heel aardig gebaar. Onderstaand nummer heeft immers al een lange weg af moeten leggen. Het werd eerst aangeboden als intromuziekje voor het nieuwe seizoen van het kinderprogramma Pokémon, maar de producers van het programma wezen het nummer af wegens 'een gebrek aan opwekkende energie'. Ichiko begreep dat ergens ook wel: misschien was het nummer iets te rustig voor zo'n energiek programma als Pokémon. Daarna werd er gekozen voor de Nederlandse versie van het kinderprogramma Teletubbies, maar ook hier volgde een pijnlijke afwijzing, ditmaal wegens 'te Japans, snappen die kleuters niks van'. In een laatste poging om het nummer te verkopen werd het aangeboden aan ASMR-artiest Tingting, bekend van het zo heerlijk met een ruitenkrabber krassen op urnen van overleden zakenmannen. Of dat een succes is geworden ziet u in de volgende video van Tingting, voor nu kunt u hier ook gewoon luisteren naar het ASMR-slaapliedje in spé! De stemmen van Keko (14/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Helaas geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Voorsprong uitgebreid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 No surprise for me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 3 puntjes. Blijven we in ieder geval in de middenmoot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Keko heldddd. Tnx! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 6 punten, top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Jammer genoeg geen punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 12 minuten geleden zei NicoHaak: Keko heldddd. Tnx! Ja dat nummertje heb ik inmiddels al een aantal keer opgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 2 uur geleden zei Socrates: zo heerlijk met een ruitenkrabber krassen op urnen van overleden zakenmannen Deze mag van mij op een tegeltje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Linkerrijtje en Europees voetbal is dichterbij dan degradatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 Weer een paar puntjes erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 april 2022 Share Geplaatst 19 april 2022 10 punten erbij zorgt voor een virtuele podiumplaats! Dank @Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 13 uur geleden zei Keko: Ja dat nummertje heb ik inmiddels al een aantal keer opgezet Goed om te horen Dan raad ik de artiest NTO ook aan (als je die nog niet kent), want die maakt een zelfde soort muziek en is misschien nog niet bij je bekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Plotsklaps acht punten, Finland dankt de Japanners! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 april 2022 Share Geplaatst 20 april 2022 Toch weer twee mindere ronden maar gezien de inzendingen van beide deelnemende landen is dat ook weer niet geheel onverwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Ik zit quasi elke dag het topic te bekijken om te zien of de nieuwe editie bijna gaat beginnen zodat ik een keer mee kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april 2022 Share Geplaatst 22 april 2022 Met dit tempo van de Allerheiligste hier vermoed ik 2432 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 23 april 2022 Share Geplaatst 23 april 2022 Opnieuw bot gevangen, en ergens wel begrijpelijk. Deelnemersveld is gegroeid en bevindt zich vooral in het mainstream, dus de buitenbeentjes krijgen het nog lastiger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten