Socrates Gepost May 5, 2022 Author Share Gepost May 5, 2022 (edited) MU Worldvision Song Contest - Voting Kauwgomkauwen, achterstevoren op een te kleine fiets zitten en je kakelverse schaamhaar onder je neus plakken. Debutant @Tim' brengt ons terug naar de middelbare school. Was Uns High Macht is de examenstunt van HAVO 5 van Der Fotzenkinderschule gevestigd in Hamburg. Bijna volwassen, maar net nog niet helemaal. Over kinderen mag je niet veel negatiefs zeggen, dus houden we het verder maar netjes. Mocht je overigens nou een vervelende vriendin hebben met een wat te aanwezige kinderwens, gebruik dan vooral onderstaand beeldmateriaal om haar eventueel op andere gedachten te brengen. Helaas zal dat voor sommige van jullie een paar jaar te laat komen. De stemmen van Tim' (21/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Edited May 5, 2022 by Socrates 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 Achja, weer wat puntjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjs Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 Tja,ook geen verrassing dat ik hier niks scoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 Toch weer wat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 Vreselijke editie voor mij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 Eindelijk weer wat puntjes erbij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 Dank voor de 5 punten, Tim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost May 5, 2022 Share Gepost May 5, 2022 (edited) Wel het lijkt er toch wel op dat ik misschien het best scorende Aziatische land word, deze editie. Ik zal daar dan vrede meenemen. Edited May 5, 2022 by Laki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Hier wel puntjes verwacht, maar niet gekregen. Helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost May 6, 2022 Author Share Gepost May 6, 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting De prijs voor het meest Eurovisie Songfestival-achtige liedje gaat dit jaar naar het Frankrijk van @007mark. Het voldoet zelfs bijna aan de drie minuten-eis. Toch is het geen al te vervelend liedje. Toegegeven, drie minuten lang schuurt het tegen het ietwat infantiele aan. Het helpt ook niet dat Hoshi - dat is geen Japanse tosti, maar de naam van de zangeres - constant in haar pyjama in een kinderkamer uit een raampje zit te staren. Maar toch is de muzikale compositie net volwassen en rijk genoeg om meer te zijn dan een doorsnee kinderpopplaat. Natuurlijk helpt ook de Franse taal en de fijne intonatie erg mee. Et Même Après je t'Aimerai doet het voorlopig meer dan uitstekend en dat begrijpen wij van het MU Worldvision Song Contest ook wel. De stemmen van 007mark (22/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Uitstekende song zeg. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Wederom een paar punten weten te scoren, waarvoor dank! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Tof nummer dit, kende Hoshi al van andere nummers. Menage a trois kan me erg bekoren, het liedje welteverstaan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Het sprokkelen zet zich voort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Weer 12 punten, al zij het deze keer over twee rondes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 12 punten Normaal gesproken ga ik altijd heel goed op jouw inzendingen, maar om de één of andere reden ging het ditmaal mis bij mij. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Ik neem alvast een voorschot op de zevende plaats in de eindnotering. Sta echt al ronden lang daar te chillen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hjs Gepost May 6, 2022 Share Gepost May 6, 2022 Ik verzamel nulletjes Verwachtte dit al wel . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost May 7, 2022 Author Share Gepost May 7, 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting De winnaar van de vorige editie @Erwin. heeft er dit keer voor gekozen om Ierland te vertegenwoordigen. Een vluchtige blik op de videoclip doet ons vermoeden dat het om de dagelijkse sleur van het leven gaat. Als dat niet helemaal het geval is, past het in elk geval wel bij het nummer. Het zit ook al een beetje in de titel van het nummer: Nothing Arrived. Je hoopt op vanalles, maar de dagelijkse realiteit valt tegen en uiteindelijk is er weer eens niks leuks op je pad terechtgekomen. Een depressieve boodschap gebracht op een luchtige manier. Dat is ook een gave. Helaas waren wij van het MU Worldvision Song Contest liever verrast met de gave van creativiteit. De stemmen van Erwin. (23/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 7, 2022 Share Gepost May 7, 2022 Prima Erwin, dank. Noorwegen weer binnen haalbare afstand. Hopelijk helpen ze hun grootste concurrent nog even! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost May 7, 2022 Share Gepost May 7, 2022 Teleurstellende ronde, waardoor de voorsprong inmiddels is gehalveerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 7, 2022 Share Gepost May 7, 2022 Helaas geen punten. Blijf een beetje onderaan de middenmoot plakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fabian. Gepost May 7, 2022 Share Gepost May 7, 2022 Weer 8 puntjes erbij en de top 3 is weer mogelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost May 7, 2022 Author Share Gepost May 7, 2022 Super Weekend, we gaan in hoog tempo verder! MU Worldvision Song Contest - Voting Onze vriendelijke Belg @hjs heeft ervoor gekozen om maar eens zijn thuisland te vertegenwoordigen. Dit doet hij met Spoil Engine, het iets minder melodieuze en iets zwaardere Belgische Lacuna Coil. Twee minuten lang een haast fijnbesnaarde en redelijk interessante opbouw naar, blijkt dan, een wat vluchtige schreeuw en bevlieging. Alsof de zangeres plots door een door de duivel gestuurde wesp werd gestoken. Jammer, want de muzikale omlijning had wat ons betreft recht gehad op een wat ingenieuzer refrein. Golden Cage is een beetje als de carrière van Belgisch voetballer Adnan Januzaj: het leek zo veelbelovend, maar bleek uiteindelijk toch een net nietje. De stemmen van hjs (24/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost May 7, 2022 Share Gepost May 7, 2022 Worden de laatste stemrondes er nog even doorheen gebeukt voor de start van Eurovision? Geen punten, waar ik ze overigens ook niet verwacht had. Verder volledig eens met onze organisator. Ik had exact dezelfde ervaring bij het luisteren van deze song. Had meer ingezeten.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts