Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei PatjePauw:

Zolang je er financieel beter van wordt (door bepaalde constructies binnen de huur) is er niks aan het handje.

Nee. Hij gaat bijtekenen bij PSG en vervolgens op huurbasis naar PSV.

Echt een klasse opmerking weer. 

Vraag ik mij af welke watcher; Rik Elfrink heeft het ontkracht.

Klein geintje, vandaar ook de emoticon er achter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Blijft natuurlijk een hoop geld over als je geen schadevergoedingen hoeft uit te betalen door falen van je medische staf.

Nee zonder dollen, als ik de verhalen moet geloven komt er ieder jaar nog aardig wat geld binnen door uitgaande transfers die over een looptijd van meerdere jaren afbetaald worden. Maar kan ook best geloven dat de reden voor de vele huurspelers, dat dat geld langzaam aan het opraken is.

11 miljoen netto heeft dat ventje nu op contract staan toch? Pfoe. Benieuwd wat hij gaat inleveren. 

Uit zeer betrouwbare bron wel vernomen dat jullie een zeer goede jeugdtrainer krijgen volgend seizoen. Al zeg ik het zelf. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Dansmeister:

Uit zeer betrouwbare bron wel vernomen dat jullie een zeer goede jeugdtrainer krijgen volgend seizoen. Al zeg ik het zelf.

Transfertje naar PSV te pakken Dans? Klasse hoor; wanneer kan team MU de kinders van PSV met 10-0 inmaken laten winnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dansmeister:

11 miljoen netto heeft dat ventje nu op contract staan toch? Pfoe. Benieuwd wat hij gaat inleveren. 

Uit zeer betrouwbare bron wel vernomen dat jullie een zeer goede jeugdtrainer krijgen volgend seizoen. Al zeg ik het zelf.

Word je trainer van een jeugdteam? Dat lijkt me een mooie kans. Welk team ga je trainen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat ome Frits net als bij Gotze het contract wil spekken :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thijskeeper?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei joostmakaay:

Jezus wat heeft Rik Elfrink vanochtend in z'n koffie gehad?

Ik vind hem echt irritant met zijn uitdrukkingen, maar helaas is het de enige persoon waar nog wel eens primeurs, nieuwtjes en derglijke voorbij komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n Elfrink is dan helemaal verzuurd dat iemand anders met een zogenaamde primeur komt dan hij, en als dat dan niet waar blijkt te zijn ziet hij zijn kans schoon om iemand dan hele tijd ermee te pakken. Beetje kinderachtig.

22 uur geleden zei delichris:

Simons zou transfervrij overkomen. Zijn contract loopt af over een paar dagen.

Klopt, maar wat ik heb meegekregen is contractverlenging PSG en dan verhuren PSV.

@PatjePauw

Niet mee eens. Dan denk ik aan een soort Alex idee. Normaliter had je hem voor 20 miljoen kunnen verkopen. Nu ging die gratis? Of misschien voor een klein beetje weer terug naar Chelsea? 

Zelfde met die 3 jongens, als ze erg goed zijn dan heb je er klein beetje profijt van. Terwijl normaliter haal je iemand en als die goed is verkoop je hem voor veel geld.

Zo'n Simons ook bijvoorbeeld, wat is dat voor gast? Die gaat nooit spelen bij PSG. Ging die eindelijk gratis weg, laat die zich omlullen met een huur naar PSV en verlengt die alsnog. Als PSV doe je daar ook  nog aan mee.  Je zou moeten zeggen, of je komt definitief of je verpietert daar nog jaren op de bank. Spelers als Hoever en Simons zijn ook gewoon jeugdspelertjes he, geen spelers die al bewezen hebben dat ze bij een huur periode er direct staan voor je,

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Niet mee eens. Dan denk ik aan een soort Alex idee. Normaliter had je hem voor 20 miljoen kunnen verkopen. Nu ging die gratis? Of misschien voor een klein beetje weer terug naar Chelsea? 

Zelfde met die 3 jongens, als ze erg goed zijn dan heb je er klein beetje profijt van. Terwijl normaliter haal je iemand en als die goed is verkoop je hem voor veel geld.

Zo'n Simons ook bijvoorbeeld, wat is dat voor gast? Die gaat nooit spelen bij PSG. Ging die eindelijk gratis weg, laat die zich omlullen met een huur naar PSV en verlengt die alsnog. Als PSV doe je daar ook  nog aan mee.  Je zou moeten zeggen, of je komt definitief of je verpietert daar nog jaren op de bank. Spelers als Hoever en Simons zijn ook gewoon jeugdspelertjes he, geen spelers die al bewezen hebben dat ze bij een huur periode er direct staan voor je,

Ik beweer nergens dat ze goed genoeg zijn. Maar iemand als Alex heeft toentertijd wel bijgedragen aan het enorme succes van PSV. Mede dankzij hem staan wij er nu in Zuid-Amerika nog steeds goed voor en zorgt ervoor dat iemand als Savío persé naar PSV wilt ipv Troyes oid binnen de City Group.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@cimbomcu Alex is vergelijkbaar scenario dat klopt. Verder houdt vergelijking ook op. Chelsea had buy-out clausule voor hem van 1 miljoen. Maar PSV heeft wel extreem veel aan  hem gehad met 84 duels en 11 goals van 2004-2007. En hij heeft ook gewoon nog na Chelsea voor clubs als PSG en Ac Milan gespeeld. Dat is/was gewoon wereldtopper, feit(ook tijdens zijn 3 jaar bij PSV al) dat is heel ander verhaal dan Simons en Hoever. En ach ja over Brazilianen gesproken PSV heeft wel gewoon Romario en Ronaldo Lima als echt eigendom gehad, dus prima joh.  PSV heeft gewoon niet inkomsten , spelers verkopen en CL voetbal gelden dat Ajax heeft. Dan moet je gewoon soms creatief zijn en als je dan Hoever en Simons huurt en dat kan helpen om aan CL voetbal te komen, be my guest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Dan moet je gewoon soms creatief zijn en als je dan Hoever en Simons huurt en dat kan helpen om aan CL voetbal te komen, be my guest.

vind je dit creatief dan? Dit is in de lijn van Rekik, Bruma. 

Speler jong oranje, jong opgehaald door buitenlandse club, komt niet aan spelen toe en kwijnt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Lazy:

vind je dit creatief dan? Dit is in de lijn van Rekik, Bruma. 

Speler jong oranje, jong opgehaald door buitenlandse club, komt niet aan spelen toe en kwijnt weg.

Ja. We werden kampioen met Bruma en Rekik.... 

Je punt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, mooie transfer zeg. Nu gaan we zien of hij echt zo’n groot talent is. Knappe move van PSV. En ook goed van hem. 19 jaar, begonnen bij Barca, dan PSG. Hij had ook daar kunnen bijtekenen en lekker binnen kunnen lopen. Dan is dit een goed overwogen keuze van hem. Psv is goed bezig op de transfermarkt. Is de Jong ook daadwerkelijk een optie voor in de spits of niet haalbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vitesse88:

Wow, mooie transfer zeg. Nu gaan we zien of hij echt zo’n groot talent is. Knappe move van PSV. En ook goed van hem. 19 jaar, begonnen bij Barca, dan PSG. Hij had ook daar kunnen bijtekenen en lekker binnen kunnen lopen. Dan is dit een goed overwogen keuze van hem. Psv is goed bezig op de transfermarkt. Is de Jong ook daadwerkelijk een optie voor in de spits of niet haalbaar?

Transfersom en salariseisen zijn voorlopig nog te gortig.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites