Michaelinho* Gepost May 11, 2022 Share Gepost May 11, 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Iemand die ik ken(kom om de dag in zijn kroeg) zei dat Arsenal bod al heeft geplaatst op Gakpo. Ja leuk! Maar waar moet hij spelen dan bij Arsenal? Je hebt sowieso Martinelli al voor linksbuiten en Emile Smith Rowe. Hij staat tegenwoordig op rechts maar Bukayo Saka is net zo goed/hard nog meer natuurlijk op linksbuiten..... Ik neem aan/hoop dat Arsenal Gakpo niet heeft gehaald met de gedachte om de eerste spits te worden.... Die Engelse clubs kopen toch sowieso maar wat raak joh. Die boeit het weinig of ze 8 opties voor dezelfde positie hebben. En zo'n Gakpo voor 30 miljoen is dan ook nog eens kleingeld voor ze. (Oké, Arsenal is dan misschien iets minder een koopclub, maar je snapt m'n punt.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 11, 2022 Share Gepost May 11, 2022 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Die Engelse clubs kopen toch sowieso maar wat raak joh. Die boeit het weinig of ze 8 opties voor dezelfde positie hebben. En zo'n Gakpo voor 30 miljoen is dan ook nog eens kleingeld voor ze. (Oké, Arsenal is dan misschien iets minder een koopclub, maar je snapt m'n punt.) Ja snap zeker je punt uiteraard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost May 11, 2022 Share Gepost May 11, 2022 16 uur geleden zei Michaelinho*: Dat Malen zo door de mand gevallen is kan toch niet echt een verrassing genoemd worden? Voor de Eredivisie een topper, maar een stap hoger is dan toch knap lastig.  Ik denk dat er op het moment eigenlijk geen enkele Eredivisie speler is die een vaste waarde zal zijn in een van de grote competities, laat staan bij een van de topclubs.  Dat geldt ook voor Gakpo wat mij betreft. Ja, echt een hele goede speler op Eredivisie niveau. Maar ook die gaat het op deze leeftijd heel zwaar krijgen bij een (grote) club in het buitenland. En dat zegt ook alles over de Eredivisie. Antony zegt hoi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost May 11, 2022 Share Gepost May 11, 2022 Vooral Martinez ook imo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 17, 2022 Share Gepost May 17, 2022 PSV interesse in Brenet.. John is weer lekker met z’n bord op schoot aan het scouten  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost May 17, 2022 Share Gepost May 17, 2022 4 minuten geleden zei Michaelinho*: PSV interesse in Brenet.. John is weer lekker met z’n bord op schoot aan het scouten   Brenet was voor ons de afgelopen 6 maand in in ieder geval een verademing t.o.v. onze grote vriend Troupée. Maargoed, wanneer iemand voor zes maanden tekent en er komen grotere clubs (Feyenoord, PSV, en het buitenland) weet je dat het voor ons in ieder geval lastig word. Maargoed, doorselecteren en kijken naar een goede vervanger dan maar Streuert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 18, 2022 Share Gepost May 18, 2022 Schmidt wilt dus Götze en Mauro meenemen naar Benfica. Dat worden dan zo'n 10 miljoen samen voor PSV. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost May 18, 2022 Share Gepost May 18, 2022 Ik mag toch hopen toch wel 15 miljoen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost May 18, 2022 Share Gepost May 18, 2022 8 uur geleden zei Erwin.: Ik mag toch hopen toch wel 15 miljoen Dat bedrag zou dan van Mauro moeten komen grotendeels. Volgens heeft Götze een transfersom in z’n contract afgesproken en die zal niet al te hoog liggen. En daarbij is John de Jong nog niet de allerbeste onderhandelaar gebleken..  Gakpo zal ook wel weer vertrekken voor 20M ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 18, 2022 Share Gepost May 18, 2022 Zou voor de lotingen van de CL-voorronde(n) voor PSV vanavond gunstig zijn als Rangers de finale wint. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 Op 18-5-2022 om 11:02 zei delichris: Schmidt wilt dus Götze en Mauro meenemen naar Benfica. Dat worden dan zo'n 10 miljoen samen voor PSV. Verwachting Götze is 3-4 miljoen. Die 10 is dan zo’n gek getal niet voor beide.  Hoop dat beide uiteindelijk blijven. Mauro inruilen voor, zoals het er uit ziet, Brenet is lood om oud ijzer. Götze blijft gewoon een geweldenaar. Al zal hij misschien geofferd worden om zo ruimte te maken in de salarishuishouding voor langer verblijft Gakpo en/of Sangaré. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 Mauro Junior is natuurlijk nooit bedoeld en getraind tot verdediger. Zolang doet en kan, is flinke prestatie, komend van natuurlijke linksbuiten /10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W00t Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 Karsdorp was in de jeugd ook een aanvallende middenvelder, ook omgetoverd naar een back. Van wat ik van Mauro heb gezien dit seizoen vind ik dat wel een redelijke speler op de back. Als die echt als buitenspeler staat vind ik het zo'n net-niet speler. Nu kan die lekker draven op backpositie, af en toe een mannetje passeren en op snelheid repareren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 2 uur geleden zei W00t: Karsdorp was in de jeugd ook een aanvallende middenvelder, ook omgetoverd naar een back. Van wat ik van Mauro heb gezien dit seizoen vind ik dat wel een redelijke speler op de back. Als die echt als buitenspeler staat vind ik het zo'n net-niet speler. Nu kan die lekker draven op backpositie, af en toe een mannetje passeren en op snelheid repareren. Idem met Mazraoui. En internationaal zijn er helemaal voorbeelden te over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Idem met Mazraoui. En internationaal zijn er helemaal voorbeelden te over. Ik denk dat het moeilijk is om een voetballer te vinden die begonnen is als back  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 5 minuten geleden zei FlyD: Ik denk dat het moeilijk is om een voetballer te vinden die begonnen is als back   Ikke!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 Heb in de jeugd wat wedstrijden met Joël Veltman gespeeld. Die stond ook in de spits of mid-mid. De rest hoefde eigenlijk niks te doen en we wonnen alles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 44 minuten geleden zei FlyD: Ik denk dat het moeilijk is om een voetballer te vinden die begonnen is als back  Sluit toch ook wel een beetje aan op de visie van Cruijff. Gewoon buitenspelers of zoals je nu veel ziet, middenvelders, omscholen tot back Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
W00t Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 56 minuten geleden zei FlyD: Ik denk dat het moeilijk is om een voetballer te vinden die begonnen is als back  En als ze als back beginnen eindigen ze meestal in het centrum van de verdediging. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost May 20, 2022 Share Gepost May 20, 2022 4 minuten geleden zei W00t: En als ze als back beginnen eindigen ze meestal in het centrum van de verdediging. En daarna als topscoorder tijdens de derde helft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 21, 2022 Share Gepost May 21, 2022 (edited) Fans van PSV moeten morgen even inschakelen op het Deense voetbal. Is namelijk belangrijk dat Copenhagen kampioen wordt en zo naar de kampioenenroute van de CL gaat. Midjylland zou dan 2e worden en hebben een lagere coëfficient hebben dat PSV (Copenhagen dus hoger). Als dit gebeurt heeft PSV in de 3e voorronde CL een geplaatste status en ontloopt het Benfica, Glasgow Rangers en Dynamo Kiev. Mogelijke tegenstanders zijn dan Midjylland, AS Monaco, Sturm Graz en Union Saint-Gilloise.  Edit: Kiev en de Deense inbreng moeten wel ook nog een rondje ervoor zien te winnen. Edited May 21, 2022 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost May 21, 2022 Share Gepost May 21, 2022 Overigens was dit ook al heel gunstig voor PSV: https://www.vi.nl/nieuws/lens-bezorgt-monaco-ongekende-kater-en-schiet-marseille-groepsfase-cl-in  Hierdoor gaat Marseille dus, die een hogere coëfficient hebben dan PSV, direct naar de groepsfase. En niet de 3e voorronde CL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost June 13, 2022 Share Gepost June 13, 2022 Iemand nog zin om de selectie voor komend seizoen uiteen te zetten? Mag vooral aanvallend wel wat bij gaan komen denk ik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost June 15, 2022 Share Gepost June 15, 2022 Bruma naar Fenerbahce waarschijnlijk, nog niet duidelijk of het nu huur of huur met verplichte optie tot koop is (4mil). Opzich niet rouwig om, echter mag JdJ wel eens beginnen met aantrekken van spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost June 15, 2022 Share Gepost June 15, 2022 19 minuten geleden zei joostmakaay: Bruma naar Fenerbahce waarschijnlijk, nog niet duidelijk of het nu huur of huur met verplichte optie tot koop is (4mil). Opzich niet rouwig om, echter mag JdJ wel eens beginnen met aantrekken van spelers. Â Gaat om huur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts