Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×
Terug van weggeweest: Create Your Legend! ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

1 uur geleden zei Kyrill:

Iemand die ik ken(kom om de dag in zijn kroeg) zei dat Arsenal bod al heeft geplaatst op Gakpo. Ja leuk! Maar waar moet hij spelen dan bij Arsenal? Je hebt sowieso Martinelli al voor linksbuiten en Emile Smith Rowe. Hij staat tegenwoordig op rechts maar Bukayo Saka is net zo goed/hard nog meer natuurlijk op linksbuiten.....

Ik neem aan/hoop dat Arsenal Gakpo niet heeft gehaald met de gedachte om de eerste spits te worden....

Die Engelse clubs kopen toch sowieso maar wat raak joh. Die boeit het weinig of ze 8 opties voor dezelfde positie hebben. En zo'n Gakpo voor 30 miljoen is dan ook nog eens kleingeld voor ze. (Oké, Arsenal is dan misschien iets minder een koopclub, maar je snapt m'n punt.)

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Die Engelse clubs kopen toch sowieso maar wat raak joh. Die boeit het weinig of ze 8 opties voor dezelfde positie hebben. En zo'n Gakpo voor 30 miljoen is dan ook nog eens kleingeld voor ze. (Oké, Arsenal is dan misschien iets minder een koopclub, maar je snapt m'n punt.)

Ja snap zeker je punt uiteraard. 

16 uur geleden zei Michaelinho*:

Dat Malen zo door de mand gevallen is kan toch niet echt een verrassing genoemd worden? Voor de Eredivisie een topper, maar een stap hoger is dan toch knap lastig. 

Ik denk dat er op het moment eigenlijk geen enkele Eredivisie speler is die een vaste waarde zal zijn in een van de grote competities, laat staan bij een van de topclubs. 

Dat geldt ook voor Gakpo wat mij betreft. Ja, echt een hele goede speler op Eredivisie niveau. Maar ook die gaat het op deze leeftijd heel zwaar krijgen bij een (grote) club in het buitenland. En dat zegt ook alles over de Eredivisie. 

Antony zegt hoi.

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

PSV interesse in Brenet.. John is weer lekker met z’n bord op schoot aan het scouten 

Brenet was voor ons de afgelopen 6 maand in in ieder geval een verademing t.o.v. onze grote vriend Troupée. Maargoed, wanneer iemand voor zes maanden tekent en er komen grotere clubs (Feyenoord, PSV, en het buitenland) weet je dat het voor ons in ieder geval lastig word. Maargoed, doorselecteren en kijken naar een goede vervanger dan maar Streuert!

8 uur geleden zei Erwin.:

Ik mag toch hopen toch wel 15 miljoen

Dat bedrag zou dan van Mauro moeten komen grotendeels. Volgens heeft Götze een transfersom in z’n contract afgesproken en die zal niet al te hoog liggen. En daarbij is John de Jong nog niet de allerbeste onderhandelaar gebleken.. 

Gakpo zal ook wel weer vertrekken voor 20M ofzo.

Op 18-5-2022 om 11:02 zei delichris:

Schmidt wilt dus Götze en Mauro meenemen naar Benfica. Dat worden dan zo'n 10 miljoen samen voor PSV.

Verwachting Götze is 3-4 miljoen. Die 10 is dan zo’n gek getal niet voor beide. 

Hoop dat beide uiteindelijk blijven. Mauro inruilen voor, zoals het er uit ziet, Brenet is lood om oud ijzer. Götze blijft gewoon een geweldenaar. Al zal hij misschien geofferd worden om zo ruimte te maken in de salarishuishouding voor langer verblijft Gakpo en/of Sangaré. 

Karsdorp was in de jeugd ook een aanvallende middenvelder, ook omgetoverd naar een back. Van wat ik van Mauro heb gezien dit seizoen vind ik dat wel een redelijke speler op de back. Als die echt als buitenspeler staat vind ik het zo'n net-niet speler. Nu kan die lekker draven op backpositie, af en toe een mannetje passeren en op snelheid repareren.

2 uur geleden zei W00t:

Karsdorp was in de jeugd ook een aanvallende middenvelder, ook omgetoverd naar een back. Van wat ik van Mauro heb gezien dit seizoen vind ik dat wel een redelijke speler op de back. Als die echt als buitenspeler staat vind ik het zo'n net-niet speler. Nu kan die lekker draven op backpositie, af en toe een mannetje passeren en op snelheid repareren.

Idem met Mazraoui. En internationaal zijn er helemaal voorbeelden te over. 

44 minuten geleden zei FlyD:

Ik denk dat het moeilijk is om een voetballer te vinden die begonnen is als back  

Sluit toch ook wel een beetje aan op de visie van Cruijff. Gewoon buitenspelers of zoals je nu veel ziet, middenvelders, omscholen tot back

56 minuten geleden zei FlyD:

Ik denk dat het moeilijk is om een voetballer te vinden die begonnen is als back :D 

En als ze als back beginnen eindigen ze meestal in het centrum van de verdediging.

Fans van PSV moeten morgen even inschakelen op het Deense voetbal. Is namelijk belangrijk dat Copenhagen kampioen wordt en zo naar de kampioenenroute van de CL gaat. Midjylland zou dan 2e worden en hebben een lagere coëfficient hebben dat PSV (Copenhagen dus hoger). Als dit gebeurt heeft PSV in de 3e voorronde CL een geplaatste status en ontloopt het Benfica, Glasgow Rangers en Dynamo Kiev. Mogelijke tegenstanders zijn dan Midjylland, AS Monaco, Sturm Graz en Union Saint-Gilloise. 

Edit: Kiev en de Deense inbreng moeten wel ook nog een rondje ervoor zien te winnen.

Edited by 007mark

19 minuten geleden zei joostmakaay:

Bruma naar Fenerbahce waarschijnlijk, nog niet duidelijk of het nu huur of huur met verplichte optie tot koop is (4mil). Opzich niet rouwig om, echter mag JdJ wel eens beginnen met aantrekken van spelers.

Gaat om huur