Michaelinho* Gepost June 29, 2022 Share Gepost June 29, 2022 1 uur geleden zei rich ruzzian: Franse krant heeft het over een terugkoopclausule, maar dat lijkt mij sterk bij een transfervrije speler. Kan zijn dat het geen PSG clausule is maar een algemene clausule. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost June 29, 2022 Share Gepost June 29, 2022 29 minuten geleden zei Michaelinho*: Kan zijn dat het geen PSG clausule is maar een algemene clausule. Citaat Volgens Le Figaro heeft PSG Simons echter niet zonder slag of stoot laten gaan uit Parc des Princes. De krant schrijft dat de regerend kampioen van Frankrijk, voor wie Simons elf officiële wedstrijden speelde, een optie tot terugkoop heeft bedongen bij de transfer naar PSV. In Eindhoven tekende hij een contract tot medio 2027.  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost June 29, 2022 Share Gepost June 29, 2022 Het is een transfervrije speler. Geen transfer. PSG tweemaal afgetroefd door PSV deze zomer. Eerst Benitez, nu Simons.   Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost June 30, 2022 Share Gepost June 30, 2022 Gewoon een gelimiteerd bedrag waar hij voor weg mag waarschijnlijk. Nou prima.  Ben nieuwsgierig, zoals waarschijnlijk heel voetbalminnend Nederland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 En Luuk ook onderweg. Dit weekend keuring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 Luuk komt thuis.  Vorig jaar was ik volgens mij lijsttrekker voor de anti De Jong campagne, nu ben ik al weken in extase en afwachting van zijn komst. Leuk, de voetbalwereld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 7 minuten geleden zei PatjePauw: Luuk komt thuis.  Vorig jaar was ik volgens mij lijsttrekker voor de anti De Jong campagne, nu ben ik al weken in extase en afwachting van zijn komst. Leuk, de voetbalwereld. Vanwaar de ommekeer? Hij zal zijn doelpunten wel maken, had zelf op een wat meer voetbaltechnische spits gehoopt.  Nieuw thuis tenue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 9 minuten geleden zei The Saint: Vanwaar de ommekeer? Hij zal zijn doelpunten wel maken, had zelf op een wat meer voetbaltechnische spits gehoopt.  Vorig jaar had je Zahavi, een absolute grootverdiener in je selectie. Toevallig ook nog eens een spits. Die twee samen in de 4-2-2-2 had nooit gewerkt en in een 4-2-3-1 laat je beide spelers niet banken; je had dus eigenlijk de plek in je selectie niet.  Nu wel. Meer dan genoeg ruimte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 En we zingen allemaal voor Luukie Luukie Luuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 27 minuten geleden zei The Saint: Vanwaar de ommekeer? Hij zal zijn doelpunten wel maken, had zelf op een wat meer voetbaltechnische spits gehoopt.  Nieuw thuis tenue Wat een verschrikkelijk tenue zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 32 minuten geleden zei MNie: Wat een verschrikkelijk tenue zeg Ik vind ‘m prachtig. Lekker fris tenue. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MNie Gepost July 1, 2022 Share Gepost July 1, 2022 Zojuist zei LouisPSV: Ik vind ‘m prachtig. Lekker fris tenue. Iedereen zijn eigen smaak natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 Poeh prima transferperiode zo al zeg   Wat typerend weer dit zeg.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 Ben jij ook die gene die steeds reageert onder artikelen?  ''Boeien, hoe is het met Mo?'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 Zojuist zei cimbomcu: Ben jij ook die gene die steeds reageert onder artikelen?  ''Boeien, hoe is het met Mo?''  Nee heb geen account op Voetbalzone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 7 minuten geleden zei joostmakaay:  Nee heb geen account op Voetbalzone  Overigens heb je een punt.  Dit is een van de redenen waarom wij talenten eerst de hemel in prijzen, daarna na een terugval volledig afmaken en dan weer zo reageren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 Guus Til dus. Ben benieuwd. Vind hem niet super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 1 uur geleden zei neva: Guus Til dus. Ben benieuwd. Vind hem niet super. Als vervanger van Doan lijkt me dat prima.  Schijnt nu dat ze toch ook serieus proberen om Gini terug te halen. Of we hebben ergens een geldboom gevonden of we nemen maximaal risico om plek 2 en daarmee groepsfase CL af te dwingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 Zahavi en Gotze vingen volgens mij 3 miljoen per jaar, dus er is wel wat vrijgemaakt. Â Til is wel een leuke speler, kan spelen in de Van Ginkel rol toen hij met De Jong speelde, in z'n eerste huurperiode geloof ik. Al verwacht ik niet dat het een onbetwiste basisspeler gaat zijn, maar ik vind het wel grappig om hem zo voor de neus van Feyenoord weg te plukken. Â Gini zou helemaal een droom zijn, want met Sangare en Gini op het middenveld doe je wel serieus mee. Moet ook wel weer hoor. En fijn dat het allemaal snel gebeurt, ruim voor de CL kwalificatiewedstrijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LouisPSV Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 Ik word inderdaad ook niet persee warm van Til, maar misschien leuk om die af te wisselen met Xavi. Als we Gini kunnen halen zou dat wel echt mega zijn, en dan nog Sangaré behouden. Vgm alleen nog een linksback nodig en we staan als een huis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 2, 2022 Share Gepost July 2, 2022 16 minuten geleden zei LouisPSV: Ik word inderdaad ook niet persee warm van Til, maar misschien leuk om die af te wisselen met Xavi. Als we Gini kunnen halen zou dat wel echt mega zijn, en dan nog Sangaré behouden. Vgm alleen nog een linksback nodig en we staan als een huis. Linksback is 100% nodig. Mauro is dat niet en Max heeft echte concurrentie nodig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 3, 2022 Share Gepost July 3, 2022 11 uur geleden zei PatjePauw: Linksback is 100% nodig. Mauro is dat niet en Max heeft echte concurrentie nodig. Max heeft vooralsnog niet bewezen goed genoeg te zijn. Op Eredivisie kom je soms nog wel weg met zijn beperkte tot zeer matige verdedigende skills. Op Europees niveau ben je het haasje. Nu had hij vorig jaar ook echt een slecht jaar en was hij veel geblesseerd.  Eigenlijk mag er op de beide back posities nog wel iets gebeuren van mij. Op rechts eigenlijk alleen Hoever. Ik reken Mauro niet mee. En Sambo is een vraagteken. Op links Max en Oppegard. Waarbij je je kunt afvragen of je Sambo & Oppegard niet een jaar moet verhuren in de Eredivisie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost July 3, 2022 Share Gepost July 3, 2022 Gini terug bij PSV zou een stunt zijn en hij maakt speelminuten vanwege WK. Dus win win zou ik zeggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost July 3, 2022 Share Gepost July 3, 2022 Na Til ook nog Gini halen niet heel logisch wellicht. Als je ook nog Sangare en Veerman hebt al helemaal niet. Dan moet één van deze 4 sowieso banken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 3, 2022 Share Gepost July 3, 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Max heeft vooralsnog niet bewezen goed genoeg te zijn. Op Eredivisie kom je soms nog wel weg met zijn beperkte tot zeer matige verdedigende skills. Op Europees niveau ben je het haasje. Nu had hij vorig jaar ook echt een slecht jaar en was hij veel geblesseerd.  Eigenlijk mag er op de beide back posities nog wel iets gebeuren van mij. Op rechts eigenlijk alleen Hoever. Ik reken Mauro niet mee. En Sambo is een vraagteken. Op links Max en Oppegard. Waarbij je je kunt afvragen of je Sambo & Oppegard niet een jaar moet verhuren in de Eredivisie.  Je vergeet voor het gemak Mwene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts