Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

43 minuten geleden zei PatjePauw:

Vertessen in de spits in het eerste oefenduel. (die live te volgen is via het YT-kanaal van PSV) Ik werd in de jeugd altijd enthousiast van Yorbe, omdat hij mij een beetje deed denken aan van Nistelrooij. 

Madueke na 1min30 spelen al geblesseerd.

1 uur geleden zei PatjePauw:

Vertessen in de spits in het eerste oefenduel. (die live te volgen is via het YT-kanaal van PSV) Ik werd in de jeugd altijd enthousiast van Yorbe, omdat hij mij een beetje deed denken aan van Nistelrooij. 

Madueke ligt na 2 minuten al weer geblesseerd achter de achterlijn ;e

EDIT: Als hij zo blijft afronden kan hij ook beter geblesseerd zijn. Man man man.

Edited by Michaelinho*

4 uur geleden zei Michaelinho*:

Xavi Simons op huurbasis? Wat vinden we daar van? 

Prima. Niet meer dan dat. Hoever, Simons en Savinho op huurbasis (laatst genoemde zou twee jaar komen, volgens het geruchtencircuit) is goed voor de club. We laten aan (top)clubs zien dat we daartoe bereid zijn, Met de vernieuwde huurregels is dat een positief iets.

Zolang PSV ook de financiele afspraken kan maken, zoals wij met Heerenveen deden met de verhuur van Lammers, is er geen man over boord. Ook blijft er dan hopelijk budget over om Vinicius Souza, Quinten Timber, Luuk de Jong en Wilfried Gnonto te halen.

12 minuten geleden zei PatjePauw:

Prima. Niet meer dan dat. Hoever, Simons en Savinho op huurbasis (laatst genoemde zou twee jaar komen, volgens het geruchtencircuit) is goed voor de club. We laten aan (top)clubs zien dat we daartoe bereid zijn, Met de vernieuwde huurregels is dat een positief iets.

Zolang PSV ook de financiele afspraken kan maken, zoals wij met Heerenveen deden met de verhuur van Lammers, is er geen man over boord. Ook blijft er dan hopelijk budget over om Vinicius Souza, Quinten Timber, Luuk de Jong en Wilfried Gnonto te halen.

Die laatste vier kan je denk ik alleen halen als ie Sangare of Gakpo (misschien wel beide) verkoopt. 

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Ik vind die huurconstructies wel helemaal niks hoor. Weet niet of je dat moet willen als PSV, nu al 3 met Hoever, die Braziliaan en eventueel Simons.

Die laatste twee zijn toch nog verre van rond? Of heb ik een paar aankondigingen gemist? Verder ben ik het wel met je eens. Wanneer je structureel om de titel wilt strijden en Champions League spelen is dit niet echt een goed model. 

7 minuten geleden zei Thierryvane:

Krijg via WhatsApp binnen dat hij nu wordt gekeurd. Geen idee of 't klopt.  

Zolang er nog geen foto's zijn van hem dat hij in een zwarte Range Rover rondrijdt in Eindhoven geloof ik nog niks :D 

14 minuten geleden zei cimbomcu:

Ik vind die huurconstructies wel helemaal niks hoor. Weet niet of je dat moet willen als PSV, nu al 3 met Hoever, die Braziliaan en eventueel Simons.

Simons zou transfervrij overkomen. Zijn contract loopt af over een paar dagen.

1 uur geleden zei La Pulga:

James Rodriguez wordt ineens bij PSV genoemd 

Dat zou wat zijn zeg! Sinds de komst van Gotze ga ik er nog op vertrouwen ook.

Vraag me af en toe wel echt af hoe PSV sommige kosten kan dragen, die nemen zo verschrikkelijk veel (teveel) risico.

1 minuut geleden zei Rogier.:

Vraag me af en toe wel echt af hoe PSV sommige kosten kan dragen, die nemen zo verschrikkelijk veel (teveel) risico.

Ach dan verkopen ze weer wat grond aan de gemeente en dan hoor je er niemand meer over :D 

2 minuten geleden zei La Pulga:

Ach dan verkopen ze weer wat grond aan de gemeente en dan hoor je er niemand meer over :D 

Dat houdt op een gegeven moment ook wel op. Die lening die ze vorig jaar kregen van 50 miljoen (deels stadion als onderpand) ook, dat zou geïnvesteerd worden in met name faciliteiten en talent. Als de verhalen kloppen, is dat gewoon opgegaan aan salarissen en het 1e elftal, terwijl die kosten ook gewoon op de lange termijn terugbetaald dienen te worden, met rente. Elk jaar dat ze geen CL halen, maakt dat de financiële huishouding moeilijker en moeilijker. En om dan te investeren in huurspelers om maar op de korte termijn de slagkracht te hebben om mogelijk kampioen te worden, ik vind het erg gedurfd.

Maar ik ken de financiële situatie verder niet natuurlijk. Net als dat ik me bij Ajax erover verbaas dat ze klaarblijkelijk de transfer Haller over het boekjaar heen tillen, terwijl je zou zeggen dat ze die dit boekjaar nog nodig hebben om zwarte cijfers te schrijven. Wellicht dat het er voor de clubs wat rooskleuriger uitziet dan wat er naar buiten komt.

13 minuten geleden zei La Pulga:

Blijft natuurlijk een hoop geld over als je geen schadevergoedingen hoeft uit te betalen door falen van je medische staf.

Nee zonder dollen, als ik de verhalen moet geloven komt er ieder jaar nog aardig wat geld binnen door uitgaande transfers die over een looptijd van meerdere jaren afbetaald worden. Maar kan ook best geloven dat de reden voor de vele huurspelers, dat dat geld langzaam aan het opraken is.

2 uur geleden zei cimbomcu:

Zolang je er financieel beter van wordt (door bepaalde constructies binnen de huur) is er niks aan het handje.

1 uur geleden zei delichris:

Simons zou transfervrij overkomen. Zijn contract loopt af over een paar dagen.

Nee. Hij gaat bijtekenen bij PSG en vervolgens op huurbasis naar PSV.

1 uur geleden zei La Pulga:

Echt een klasse opmerking weer. 

35 minuten geleden zei Satyr:

James is al gekeurd lees ik net bij de PSV watcher op Twitter.

Vraag ik mij af welke watcher; Rik Elfrink heeft het ontkracht.

Edited by PatjePauw