joostmakaay Gepost July 25, 2022 Gepost July 25, 2022 (edited) Als we het voetbalnieuws moeten geloven gaat PSV ~4m overhouden aan de transfer van Scamacca naar West Ham, niet slecht. Edited July 25, 2022 by joostmakaay Quote
Michaelinho* Gepost July 26, 2022 Gepost July 26, 2022 20 uur geleden zei joostmakaay: Als we het voetbalnieuws moeten geloven gaat PSV ~4m overhouden aan de transfer van Scamacca naar West Ham, niet slecht. Zeker een prima bedrag! Benieuwd of PSV nu klaar is op de transfermarkt of dat er nog wat gaat gebeuren. Zal vooral afhangen van Gakpo en Sangaré waarschijnlijk. Quote
Rogier. Gepost July 26, 2022 Gepost July 26, 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Zeker een prima bedrag! Benieuwd of PSV nu klaar is op de transfermarkt of dat er nog wat gaat gebeuren. Zal vooral afhangen van Gakpo en Sangaré waarschijnlijk. Moet er achterin niet nog wat bij? Van wat ik voorbij heb zien komen zou ik niet heel enthousiast worden, maar misschien heb ik daar wat gemist (Boscagli ligt er tot januari uit toch?). Quote
Erwin. Gepost July 26, 2022 Gepost July 26, 2022 Kwantitatief is er voldoende. Kwalitatief moet bij sommigen nog blijken. LB Max Mauro Oppegard CB Obispo Boscagli Branthwaite Ramalho Teze Hoever RB Mwene Mauro Teze Hoever En als het moet Luckassen nog. Quote
Rogier. Gepost July 26, 2022 Gepost July 26, 2022 Dat valt inderdaad mee. Gaan weer een spannend Eredivisie-seizoen tegemoet Quote
Dansmeister Gepost July 26, 2022 Gepost July 26, 2022 2 uur geleden zei Erwin.: Kwantitatief is er voldoende. Kwalitatief moet bij sommigen nog blijken. LB Max Mauro Oppegard CB Obispo Boscagli Branthwaite Ramalho Teze Hoever RB Mwene Mauro Teze Hoever En als het moet Luckassen nog. Van Hoever ga ik genieten dit seizoen. Benieuwd hoe snel die bankt. 😁 Quote
Michaelinho* Gepost July 26, 2022 Gepost July 26, 2022 (edited) 12 uur geleden zei Dansmeister: Van Hoever ga ik genieten dit seizoen. Benieuwd hoe snel die bankt. 😁 Met wat ik tot nu toe gezien heb gaat dat niet heel lang duren.. Bij die tegengoal tegen Betis staat ‘ie ook weer helemaal verkeerd. Las al dat men binnen PSV Sambo eigenlijk (al) beter vindt op dit moment. Edited July 27, 2022 by Michaelinho* Quote
Erwin. Gepost July 27, 2022 Gepost July 27, 2022 Klinkt hoopvol dan. Is er dan echt puur op naam en reputatie gescout? Quote
Michaelinho* Gepost July 27, 2022 Gepost July 27, 2022 58 minuten geleden zei Erwin.: Klinkt hoopvol dan. Is er dan echt puur op naam en reputatie gescout? Als deze uit de koker van JdJ komt verbaasd het me niets nee. Ze zullen vast iets van kwaliteiten gezien te hebben. Maar als ‘ie echt zo goed was geweest dan was hij bij Liverpool of Wolves ook wel doorgebroken. Zo’n jongen kiest ook niet voor niks voor de Eredivisie. Omdat ze zichzelf ook wel realiseren dat ze op een lager niveau iets moeten gaan laten zien. Heeft ook amper interlands bij de jong oranje. Dat is ook niet zo maar. Quote
nigeljordannn Gepost July 27, 2022 Gepost July 27, 2022 Met de huidige aankopen zie ik een leuk seizoen tegemoet gaan. Alleen de verdediging ben ik nog niet tevreden over waar ik toch nog wel echt een leider mis. Benitez op doel is top, maar een type verdediger a la Hector Moreno was fijn geweest. Quote
ElMarcos Gepost July 27, 2022 Gepost July 27, 2022 2 minuten geleden zei nigeljordannn: Met de huidige aankopen zie ik een leuk seizoen tegemoet gaan. Alleen de verdediging ben ik nog niet tevreden over waar ik toch nog wel echt een leider mis. Benitez op doel is top, maar een type verdediger a la Hector Moreno was fijn geweest. Een goede ervaren doelman doet veel voor je, zeker als hij een beetje kan coachen. Ook al is het achterin niet top. Quote
LouisPSV Gepost July 27, 2022 Gepost July 27, 2022 Ik denk als we nog een linksback halen dat we er al een heel eind zijn. Ben vooral benieuwd naar die Brantwaithe, schijnt toch wel een redelijk groot talent te zijn. En ik hoop lekker dat we met een B elftal voor de JC Schaal komen opdrafen en geen onnodige risico's nemen voor de CL kwalificaties. Quote
Michaelinho* Gepost July 28, 2022 Gepost July 28, 2022 22 uur geleden zei LouisPSV: Ik denk als we nog een linksback halen dat we er al een heel eind zijn. Ben vooral benieuwd naar die Brantwaithe, schijnt toch wel een redelijk groot talent te zijn. En ik hoop lekker dat we met een B elftal voor de JC Schaal komen opdrafen en geen onnodige risico's nemen voor de CL kwalificaties. Je kan niet in een topper tegen Ajax met een B-team aankomen. Zeker niet als fans kaartjes kopen voor zo’n wedstrijd. Een prijs is een prijs. Vraag me ook af hoeveel het je brengt. Het is niet zo dat je dan 100% met 4-0 van Monaco wint hè . Hoop vooral op een leuke pot zaterdag. En dan is het hopen op twee goede wedstrijden tegen Monaco! Vwb de selectie, linksachter is ook de zwakste plek denk. Mwene heeft me nog nooit overtuigd. Max was ook niet best vorig jaar. En Oppegard moet je rustig brengen (als die ooit al goed genoeg gaat worden). Verder moet je Sambo en Ledezma eigenlijk verhuren als je die meters wil laten maken. Quote
LouisPSV Gepost July 28, 2022 Gepost July 28, 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Je kan niet in een topper tegen Ajax met een B-team aankomen. Zeker niet als fans kaartjes kopen voor zo’n wedstrijd. Een prijs is een prijs. Vraag me ook af hoeveel het je brengt. Het is niet zo dat je dan 100% met 4-0 van Monaco wint hè . Hoop vooral op een leuke pot zaterdag. En dan is het hopen op twee goede wedstrijden tegen Monaco! Vwb de selectie, linksachter is ook de zwakste plek denk. Mwene heeft me nog nooit overtuigd. Max was ook niet best vorig jaar. En Oppegard moet je rustig brengen (als die ooit al goed genoeg gaat worden). Verder moet je Sambo en Ledezma eigenlijk verhuren als je die meters wil laten maken. Heb je ook gelijk in, maar het zou toch erg zonde zijn als Madueke of Gakpo weer geblesseerd raakt in zo'n wedstrijd. Verder is het plan volgensmij dat Sambo verhuurd gaat worden, maar dat PSV nog aan het kijken is naar welke club het beste plan voor hem heeft. En ik denk dat er voor het einde toch nog wel wat jongens bij gaan komen, waaronder een linksback. Mwene is niet top op rechts, maar zo slecht als anderen hem hier bescshrijven vind ik hem ook weer niet. Dus ik zou er wel mee kunnen leven als we op rechts niemand erbij krijgen. Quote
Michaelinho* Gepost July 29, 2022 Gepost July 29, 2022 Verrassend.. seizoen nog niet van start en drie keer raden wie er alweer geblesseerd is; Noni Madueke Quote
PatjePauw Gepost July 29, 2022 Gepost July 29, 2022 Madueke er dus hoogstwaarschijnlijk uit tot en met de winterstop. Was Gnonto niet beschikbaar? 😣 Quote
Fantasy Gepost July 29, 2022 Gepost July 29, 2022 Citaat Een zware tegenslag voor PSV aan de vooravond van het nieuwe seizoen. Aanvaller Noni Madueke heeft na een botsing op de training een ernstige enkelblessure opgelopen, zo meldt de Eindhovense club. Mogelijk staat de Brit tot het einde van de eerste seizoenshelft (tot half november) aan de kant. Och och.. Het zit die jongen ook niet mee hè. Quote
La Pulga Gepost July 29, 2022 Gepost July 29, 2022 Wat een pechvogel is dat ook, zo getalenteerd is hij. Een Arjen Robben verhaal begint het te worden. ben benieuwd of PSV de markt op gaat nu. Quote
Michaelinho* Gepost July 29, 2022 Gepost July 29, 2022 1 uur geleden zei Fantasy: Och och.. Het zit die jongen ook niet mee hè. 46 minuten geleden zei La Pulga: Wat een pechvogel is dat ook, zo getalenteerd is hij. Een Arjen Robben verhaal begint het te worden. ben benieuwd of PSV de markt op gaat nu. Is het echt alleen maar pech? Uiteraard pech in de zin dat hij telkens geblesseerd uitvalt. Maar verschillende analyses hebben al laten zien dat hij door zijn manier van spelen ook te vaak verkeerd in duels komt. Voeten te vast op de grond, waardoor tackles op de benen ook sneller/vaker tot voet/enkel/been/knie letsel leiden. Gakpo heeft het ook een beetje trouwens. Quote
Tim' Gepost July 30, 2022 Gepost July 30, 2022 16 uur geleden zei neva: Goh. Was hij er toch Noni klaar voor. Ellende. Quote
Erwin. Gepost July 30, 2022 Gepost July 30, 2022 Benieuwd of Veerman een stap extra kan maken door bepalend te worden op het middenveld. Ik vind hem er iig al wat strakker/fitter uitzien. Quote
neva Gepost July 30, 2022 Gepost July 30, 2022 Pfff lekker verdedigd zeg. Hoever maakt nog geen beste indruk. Quote
Michaelinho* Gepost July 30, 2022 Gepost July 30, 2022 2 minuten geleden zei neva: Pfff lekker verdedigd zeg. Hoever maakt nog geen beste indruk. Staat echt op 45 meter Bergwijn te dekken. Die kan er dus echt geen hout van. Quote
neva Gepost July 30, 2022 Gepost July 30, 2022 Til wel goed hoor. De Jong bliksemafleider. Ziet er goed uit. VARretje trouwens? Snap het niet helemaal, geel voor Benítez en er lijkt nauwelijks gekeken te zijn naar die tik van Alvarez. Maar goed, geen calimero, we staan 1-2 voor, vraag niet hoe, maar het telt wel. Quote
Recommended Posts