La Pulga Gepost July 3, 2022 Share Gepost July 3, 2022 8 minuten geleden zei PatjePauw: Je vergeet voor het gemak Mwene? Die heeft oprecht een hele gruwelijke naam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 3, 2022 Share Gepost July 3, 2022 2 uur geleden zei PatjePauw: Je vergeet voor het gemak Mwene? Die vind ik zo slecht dat ik hem al niet eens meer mee tel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 4, 2022 Share Gepost July 4, 2022 Selectie PSV op 04/07/2022 Huidige status van de selectie en wat vinden we dat er nog bij moet? Ik heb de jeugdspelers die mee zijn op trainingskamp even meegenomen als 'selectiespelers'. Keepers: Walter Benitez Joël Drommel Boy Waterman Kjell Peersman Verdediging: Phillipp Mwene Ki-Jana Hoever Jordan Teze Andre Ramalho Olivier Boscagli Armando Obispo Derrick Luckassen | Blijft hij ja/nee? Philipp Max | Blijft hij ja/nee? Fredrik Oppegard Shurandy Sambo | Verhuren? Livano Comencia | Terug naar Jong PSV of verhuren Jenson Seelt | Terug naar Jong PSV of verhuren Dennis Vos | Terug naar Jong PSV of verhuren Potentieel Marlon | Komt hij ja/nee? Middenveld: Ibrahim Sangaré | Blijft hij ja/nee? Joey Veerman Erick Gutiérrez| Blijft hij ja/nee? Marco van Ginkel Richy Ledezma Ismael Saibari | Terug naar Jong PSV of verhuren Mauro Junior | Blijft hij ja/nee? Xavi Simons Guus Til Doan | Is niet mee op trainingskamp, zal dus wel verkocht worden. Potentieel Wijnaldum | Komt hij ja/nee? Vinicius Souza | Kom hij ja/nee? Aanval: Cody Gakpo | Blijft hij ja/nee? Noni Madueke Yorbe Vertessen Johan Bakayoko Carlos Vinicius Luuk de Jong Jeremy Antonisse | Terug naar Jong PSV of verhuren Potentieel Savinho | Komt hij ja/nee? Roko Simic | Komt hij ja/nee? Beoogde basisopstelling (?) GK: Benitez / Drommel / Waterman / Peersman RB: Hoever / Mwene / Teze / Sambo / Comencia CV: Ramalho / Teze / Luckassen / Seelt / Vos CV: Boscagli / Obispo / Luckassen / Seelt / Vos LB: Max / Mwene / Oppegard CVM: Sangare / Van Ginkel / Guti RCM: Veerman / Guti / Van Ginkel / Til LCM: Simons / Til / Mauro / Ledezma / Saibari RV: Madueke / Bakayoko SP: L. de Jong / Vinicius / Vertessen LV: Gakpo / ? / Vertessen / Antonisse Ik doe hierboven even wat aannames over de keuzes van RvN. En daarnaast is het natuurlijk nog de vraag of Gakpo, Sangare, Guti en Mauro blijven. En we weten natuurlijk niet wat er nog bij komt. Met name achterin zie je dat we qua breedte best ruim in de spelers zitten. Over de kwaliteit kunnen we twisten. Ik ben daar vooral benieuwd naar de keuzes van Van Nistelrooij. Hoever zal normaal gesproken toch gaan spelen, maar met Ramalho en Boscagli als CV's zal Teze wellicht kind van de rekening worden? Nu zijn Ramalho en Boscagli nog geblesseerd, maar als die terug fit en in vorm zijn ben ik benieuwd. Ik reken Mauro hierbij niet mee als back, maar de kans is groot dat die als linksback achter/voor Max gezien gaat worden. Op het middenveld is eigenlijk ook geen plek meer voor hem. Op het middenveld is het natuurlijk de grote vraag of Sangare blijft of niet. Ik ben bang van niet, maar als hij blijft zou dat heel knap zijn van PSV. Als je hem meerekent dan hebben we op het middenveld ook best wat opties. En ook daar geldt, wie gaan uiteindelijk de concurrentiestrijd winnen. Omdat we met de punt naar achteren gaan spelen denk ik dat de 2 CM's wat aanvallender ingesteld mogen zijn. Voorin natuurlijk de grote vraag of Gakpo blijft. Het vraagtekentje is waarschijnlijk Savinho, maar dat moeten we afwachten. Ik heb zelf niet heel veel vertrouwen in Vinicius en Vertessen. Dus als Luukinho uitvalt hebben we mogelijk een probleem. Madueke is de vraag of hij fit blijft en Bakayoko is nog heel erg jong. Al met al kan het nog zeer interessant worden de komende weken. Maar met de huidige selectie zou je toch al een heel eind moeten komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost July 4, 2022 Share Gepost July 4, 2022 Prima eerste elf wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost July 4, 2022 Share Gepost July 4, 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Selectie PSV op 04/07/2022 Huidige status van de selectie en wat vinden we dat er nog bij moet? Ik heb de jeugdspelers die mee zijn op trainingskamp even meegenomen als 'selectiespelers'. Keepers: Walter Benitez Joël Drommel Boy Waterman Kjell Peersman Verdediging: Phillipp Mwene Ki-Jana Hoever Jordan Teze Andre Ramalho Olivier Boscagli Armando Obispo Derrick Luckassen | Blijft hij ja/nee? Philipp Max | Blijft hij ja/nee? Fredrik Oppegard Shurandy Sambo | Verhuren? Livano Comencia | Terug naar Jong PSV of verhuren Jenson Seelt | Terug naar Jong PSV of verhuren Dennis Vos | Terug naar Jong PSV of verhuren Potentieel Marlon | Komt hij ja/nee? Middenveld: Ibrahim Sangaré | Blijft hij ja/nee? Joey Veerman Erick Gutiérrez| Blijft hij ja/nee? Marco van Ginkel Richy Ledezma Ismael Saibari | Terug naar Jong PSV of verhuren Mauro Junior | Blijft hij ja/nee? Xavi Simons Guus Til Doan | Is niet mee op trainingskamp, zal dus wel verkocht worden. Potentieel Wijnaldum | Komt hij ja/nee? Vinicius Souza | Kom hij ja/nee? Aanval: Cody Gakpo | Blijft hij ja/nee? Noni Madueke Yorbe Vertessen Johan Bakayoko Carlos Vinicius Luuk de Jong Jeremy Antonisse | Terug naar Jong PSV of verhuren Potentieel Savinho | Komt hij ja/nee? Roko Simic | Komt hij ja/nee? Beoogde basisopstelling (?) GK: Benitez / Drommel / Waterman / Peersman RB: Hoever / Mwene / Teze / Sambo / Comencia CV: Ramalho / Teze / Luckassen / Seelt / Vos CV: Boscagli / Obispo / Luckassen / Seelt / Vos LB: Max / Mwene / Oppegard CVM: Sangare / Van Ginkel / Guti RCM: Veerman / Guti / Van Ginkel / Til LCM: Simons / Til / Mauro / Ledezma / Saibari RV: Madueke / Bakayoko SP: L. de Jong / Vinicius / Vertessen LV: Gakpo / ? / Vertessen / Antonisse Ik doe hierboven even wat aannames over de keuzes van RvN. En daarnaast is het natuurlijk nog de vraag of Gakpo, Sangare, Guti en Mauro blijven. En we weten natuurlijk niet wat er nog bij komt. Met name achterin zie je dat we qua breedte best ruim in de spelers zitten. Over de kwaliteit kunnen we twisten. Ik ben daar vooral benieuwd naar de keuzes van Van Nistelrooij. Hoever zal normaal gesproken toch gaan spelen, maar met Ramalho en Boscagli als CV's zal Teze wellicht kind van de rekening worden? Nu zijn Ramalho en Boscagli nog geblesseerd, maar als die terug fit en in vorm zijn ben ik benieuwd. Ik reken Mauro hierbij niet mee als back, maar de kans is groot dat die als linksback achter/voor Max gezien gaat worden. Op het middenveld is eigenlijk ook geen plek meer voor hem. Op het middenveld is het natuurlijk de grote vraag of Sangare blijft of niet. Ik ben bang van niet, maar als hij blijft zou dat heel knap zijn van PSV. Als je hem meerekent dan hebben we op het middenveld ook best wat opties. En ook daar geldt, wie gaan uiteindelijk de concurrentiestrijd winnen. Omdat we met de punt naar achteren gaan spelen denk ik dat de 2 CM's wat aanvallender ingesteld mogen zijn. Voorin natuurlijk de grote vraag of Gakpo blijft. Het vraagtekentje is waarschijnlijk Savinho, maar dat moeten we afwachten. Ik heb zelf niet heel veel vertrouwen in Vinicius en Vertessen. Dus als Luukinho uitvalt hebben we mogelijk een probleem. Madueke is de vraag of hij fit blijft en Bakayoko is nog heel erg jong. Al met al kan het nog zeer interessant worden de komende weken. Maar met de huidige selectie zou je toch al een heel eind moeten komen. Prima selectie om verder op te werken. Jammer voor PSV dat Boscagli nog lang geblesseerd is, dat maakt het achterin toch wat lastiger. Verder lijkt een extra linksback me wel handig en een rechtsbuiten. Madueke lijkt toch heel blessure gevoelig en Bakayoko lijkt me (nog) niet klaar. Verwacht jij Simons direct in de basis? Heb hem (bijna) nooit zien spelen bij PSG, dus kan zijn niveau niet goed inschatten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost July 4, 2022 Share Gepost July 4, 2022 Op 2-7-2022 om 22:47 zei Michaelinho*: Als vervanger van Doan lijkt me dat prima. Schijnt nu dat ze toch ook serieus proberen om Gini terug te halen. Of we hebben ergens een geldboom gevonden of we nemen maximaal risico om plek 2 en daarmee groepsfase CL af te dwingen https://www.transfermarkt.com/ritsu-doan/profil/spieler/358504 https://www.transfermarkt.com/guus-til/profil/spieler/372267 Just saying. Gaat Guusje dan ook op de vleugels spelen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 4, 2022 Share Gepost July 4, 2022 (edited) 1 uur geleden zei Kyrill: https://www.transfermarkt.com/ritsu-doan/profil/spieler/358504 https://www.transfermarkt.com/guus-til/profil/spieler/372267 Just saying. Gaat Guusje dan ook op de vleugels spelen? Zou kunnen, maar verwacht het niet. Zeker gezien vorig jaar. Hij is als back-up wel een mogelijkheid wellicht. @FlyD; Lastig inschatten. Je zou toch denken dat ze hem iets in die richting hebben voorgeschoteld. Hij wil meters/minuten maken. Dan ga je niet naar PSV als je niet de beoogde eerste keus bent toch? Edited July 4, 2022 by Michaelinho* 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost July 4, 2022 Share Gepost July 4, 2022 1 uur geleden zei Michaelinho*: Zou kunnen, maar verwacht het niet. Zeker gezien vorig jaar. Hij is als back-up wel een mogelijkheid wellicht. @FlyD; Lastig inschatten. Je zou toch denken dat ze hem iets in die richting hebben voorgeschoteld. Hij wil meters/minuten maken. Dan ga je niet naar PSV als je niet de beoogde eerste keus bent toch? Ik vermoed dat ze gezegd hebben dat hij een eerlijke kans krijgt om te bewijzen dat hij een basisplaats verdient. Maar ik vermoed dat ze dat ook tegen Til, Veerman, Sangare en misschien Van Ginkel, Guti en anderen hebben gezegd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 5, 2022 Share Gepost July 5, 2022 Doan dus officieel vertrokken. Prima, nooit echt een geweldenaar geworden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost July 5, 2022 Share Gepost July 5, 2022 De beste wedstrijden die ik van hem heb gezien waren in het shirt van Bielefeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 6, 2022 Share Gepost July 6, 2022 Citaat Luuk de Jong en Xavi Simons zijn blij met hun overstap naar PSV. Het toptalent en de ervaren spits gingen woensdagmiddag tegenover de NOS in op hun keuze voor de Eindhovense club. Beide spelers geven aan dat hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij de doorslag gaf om in het Philips Stadion te tekenen. “Hij is eager om ons dingen bij te leren en zo sterk mogelijk te maken”, zegt De Jong. Ook de negentienjarige Simons viel voor het enthousiasme van de beginnend coach. “De manier hoe hij het voetbal ziet, hoe hij wil werken, dat vind ik fijn. Het is echt een project, daarom heb ik gekozen om hier te komen.” De middenvelder had naar verluidt ook zijn contract bij Paris Saint-Germain kunnen verlengen en L’Equipe wist dat Real Madrid de geboren Amsterdammer eveneens een aanbieding deed. Simons staat voor zijn eerste volledige seizoen in een eerste elftal, daar hij vooral voor PSG Onder 19 speelde. “Het is best spannend. Nieuwe spelers, nieuwe trainers. Maar ik kijk ernaar uit." De Jong weet na zijn eerdere vijfjarige dienstverband bij PSV hoe het werkt en heeft raad voor het talent. “Als je jong bent, zit je in de lijn naar boven. Maar dan kom je bij een nieuwe club en gaat het minder. Daar moet je mee leren omgaan. Ik heb daar ook veel van geleerd”, zegt de 31-jarige spits. Voor De Jong voelt zijn transfer dan ook ‘als thuiskomen’. Tussen 2014 en 2019 maakte hij furore bij PSV, met 112 goals in 204 wedstrijden, voor hij naar Sevilla vertrok. “Ik heb vijf prachtige jaren meegemaakt. Als je ergens een leuke tijd hebt gehad, wil je vaak wel terugkomen.” Voor Simons was Barcelona’s opleidingscentrum La Masía van zijn zevende tot zijn zestiende levensjaar zijn thuis. “Daar woonden we met alle spelers bij elkaar. Dat was leuk hoor. En zeker niet eenzaam”, benadrukt Simons. Lijkt mij een leuuk duo om te volgen, ben oprecht wel benieuwd dit seizoen naar PSV. Wanneer is de strijd voor de CL? Zou mooi zijn om eindelijk eens twee teams in de CL te hebben. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 7, 2022 Share Gepost July 7, 2022 7 uur geleden zei La Pulga: Lijkt mij een leuuk duo om te volgen, ben oprecht wel benieuwd dit seizoen naar PSV. Wanneer is de strijd voor de CL? Zou mooi zijn om eindelijk eens twee teams in de CL te hebben. Half/eind augustus denk ik zo’n beetje? Veel zal van de lotingen afhangen! En hoe je speelt natuurlijk . Eerst 30 juli maar eens de Cruijff schaal. Dan is t allemaal tenminste weer begonnen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost July 7, 2022 Share Gepost July 7, 2022 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Half/eind augustus denk ik zo’n beetje? Veel zal van de lotingen afhangen! En hoe je speelt natuurlijk . Eerst 30 juli maar eens de Cruijff schaal. Dan is t allemaal tenminste weer begonnen. Begin augustus, ze spelen 2 voorrondes he. Volgens mij is het: 2 augustus / 3 augustus heenduel 9 augustus / 10 augustus return 16 augustus / 17 augustus heenduel 23 augustus / 24 augustus return Loting zal voor de eerste heenduel al plaatsvinden, tegenwoordig wordt er direct doorgeloot. De donderdagavond (25 augustus) wordt er geloot dacht ik, of vrijdagmiddag (26 augustus). Staat me bij dat dat laatste altijd gebruikelijk was, maar sinds vorig jaar op donderdag. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 7, 2022 Share Gepost July 7, 2022 O dacht gelezen te hebben dat het seizoen voor PSV eerder begint vanwege voorrondes en shit maar dat valt dus gewoon tijdens de Eredivisie? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RicardoKaka8 Gepost July 7, 2022 Share Gepost July 7, 2022 3 uur geleden zei La Pulga: O dacht gelezen te hebben dat het seizoen voor PSV eerder begint vanwege voorrondes en shit maar dat valt dus gewoon tijdens de Eredivisie? Ja, deels. Eigenlijk om precies te zijn 1 wedstrijd, al heb je daarvoor de JCS nog natuurlijk. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 Micky van de Ven op de radar in Eindhoven naar het schijnt. Zal wel weer een huurdeal worden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 Heb liever iemand met meer ervaring. Geen idee of hij nu verder is dan Obispo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 Ik sta niet te springen voor Van de Ven. Ik vermoed ook dat PSV aan t wikken en wegen is, omdat ze nog altijd vertrouwen hebben in Boscagli, ondanks zijn langdurige blessure tot 2023. Ook willen ze vermoedelijk Obispo/Teze en in de langere termijn Vos/Seelt niet in de wegzitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 Als dit FM was, zou ik een lijntje uitgooien naar Chancel Mbemba. Net bij Porto vertrokken, dus wellicht qua salaris nog betaalbaar. Of een meer ervaren kracht als Elaquim Mangala of Havard Nordtveit, al zullen die wat duurder zijn qua salaris. Maar goed, dit is geen FM 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 (edited) Savio (Savinho?) is binnen. Alleen de werkvergunning nog. Maakt JdJ net bekend via PSV insta. https://www.instagram.com/tv/CfwXl5BsTM8/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Edited July 8, 2022 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 15:30 op YouTube; Arminia Bielefeld - PSV Opstelling PSV; Benitez, Hoever, Teze, Luckassen, Max, Van Ginkel, Veerman, Til, Madueke, L. de Jong, Gakpo Bank; Drommel, Sambo, Seelt, Kreekels, Vos, Saibari, Ledezma, Simons, Antonisse, Bakayoko, Vertessen. Voor Sangaré komt het uiteraard te vroeg. En ik denk dat Obispo en Guti niet helemaal okselfris zijn? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 Prima potje voor het vertrouwen.. 3-0 achter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 29 minuten geleden zei Michaelinho*: Prima potje voor het vertrouwen.. 3-0 achter 4-0 verlies. Dat 2 Bundesliga is geen kattenpis zeg . Arsenal gisteren ook 2-0 achter bij 1.Fc Nurnberg, uiteindelijk 3-5 winst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 49 minuten geleden zei Kyrill: 4-0 verlies. Dat 2 Bundesliga is geen kattenpis zeg . Arsenal gisteren ook 2-0 achter bij 1.Fc Nurnberg, uiteindelijk 3-5 winst. Kut excuus, maar de trainingsintensiteit van de afgelopen week speelt vast ook mee. De 20 minuten die ik gezien heb waren wel echt om te janken. Leek wel een campingelftal dat nog in vakantiemodus was. Er werd zo ongeveer stilstaand gevoetbald. Weinig passie & strijd.. Maar wie weet komt het nog. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 Zojuist zei Michaelinho*: Kut excuus, maar de trainingsintensiteit van de afgelopen week speelt vast ook mee. De 20 minuten die ik gezien heb waren wel echt om te janken. Leek wel een campingelftal dat nog in vakantiemodus was. Er werd zo ongeveer stilstaand gevoetbald. Weinig passie & strijd.. Maar wie weet komt het nog. Hebt helemaal gelijk. En je speelt natuurlijk al behoorlijk snel voorronde's rond half augustus al.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts