Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Hier verders.

javierarres-wepresent-12.jpg?w=800

Markuss zei:
Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wát een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel.

http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094

PJHoutman zei:
Die kon er ook echt helemaal niks van :D

mathijsloo zei:
Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen

Beppu zei:
Moreno bij Psv Tv :D. Wat een fantastische kerel is dat zeg.

Sophomore zei:
Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario' :D

Erwin. zei:
Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel
Edited by Erwin.

Hier verders.

Zag toevallig op transfermarkt.de deze speler weer eens voorbij komen. Kan alleen z'n beslissende penalty tegen Lyon (?) herinneren.. Wát een clubs heeft deze man daarna gehad zeg, ontiegelijk veel.

http://www.transfermarkt.de/robert/profil/spieler/15094

Die kon er ook echt helemaal niks van :D

Volgens mij heb ik hem ooit in de beker tegen FC Oss een hele goede wedstrijd zien spelen

Moreno bij Psv Tv :D. Wat een fantastische kerel is dat zeg.

Weet nog dat m'n opa helemaal trots met het ED naar me toekwam waar de vorige Rik Elfrink schreef over 'de nieuwe Romario' :D

Helemaal niks is overdreven, scoren kon hij op zich wel. Maar als je verder 50x zo slecht ben als Inzaghi heb je er niet veel aan. Is natuurlijk wel een soort cultheld geworden tegen Lyon dankzij Evert ten Napel

Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom).

Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes.

Edited by Sophomore

Je hebt toch Hendrix verdedigend?

Die lijkt zich onder Cocu echt op de 8 positie te moeten richten.

Middenveld Guardado, Hendriks, Propper is prima in de eredivisie, in de CL ben je misschien verdedigend wat kwetsbaar, waardoor ik me wel aansluit bij de mening van Sophomore. Prioriteit is in mijn mening echter een goede linksbuiten.

Over de actualiteit: hopen dat Nice met een gek bod op Isimat komt, dan een (betere) vervanger halen. Dan nog een verdedigende middenvelder erbij en een linksbenige aanvaller (Kennedy is meer dan welkom).

Verdedigende middenvelder wil ik wel toelichten; kun je Guardado naar voren schuiven en/of Pereiro op het middenveld zetten voor meer scorend vermogen. Andres heeft dat echt wel en ik word helemaal ziek van hem als zes.

Ken jij die Kennedy? Ik had er nog nooit van gehoord. Ben sowieso erg benieuwd wie er komt. Als je op de persconferentie een beetje tussen neus en lippen doorleest dan komen er redelijk zeker twee spelers bij. Dus dat moet al in verre fase zijn.

Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast.

Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie.

Edited by Ilias.

Er klopt helemaal niks van voorin he. Je speelt gewoon met 3 centrumspelers. Willems sinds ie terug is van zn blessure echt zo slecht. Denkt volgens mij dat ie rugby speelt, verdedigt gewoon niet meer. Gaat gewoon voor z'n man staan of pakt hem vast.

Guardado draagt PSV deze 24 minuten in z'n uppie.

Ik heb Pereiro ook alleen nog maar achter de Jong zien wandelen :r

Noujah het zal wel; als je het zelf maar snapt Bruinsie

Hendrix nu linksbuiten?

Kuipers en kompanen zijn drama; was hands Luckassen, hoekschop voor AZ. En dat zijn alleen fouten binnen een minuut.

Edited by Sophomore