Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Zo heel spannend is het niet toch? In die zin dat ik niet meer op een titel reken ;c

Dit ja. Alleen bij winst van AZ had ik ons nog een kansje gegeven. Maar goed, winnen in Rotterdam...

• Like 1

4 minuten geleden zei Erwin.:

Dit ja. Alleen bij winst van AZ had ik ons nog een kansje gegeven. Maar goed, winnen in Rotterdam...

Nee zelfs bij winst van AZ zag ik het niet gebeuren. PSV in de kuip tegen Feyenoord levert zelden een goed resultaat op :-D

Edited by Michaelinho*

7 minuten geleden zei cimbomcu:

Wat denk jij dan qua niveau?

Een club eraan plakken is tegenwoordig nutteloos, maar in elk geval hoger dan de nummer elf van de Premier League. De top of de subtop, niet de middenmoot. Enige risico is zijn blessuregevoeligheid.

Zojuist zei NicoHaak:

Wat wil Psv voor Gakpo hebben?

Citaat

PSV heeft met Cody Gakpo de afspraak gemaakt dat hij komende zomer kan vertrekken wanneer er een acceptabel bod binnenkomt, zo meldt The Athletic. Volgens het Engelse medium moet de 22-jarige vleugelaanvaller komende zomer een bedrag tussen de 35 en 50 miljoen euro gaan opbrengen. - 21 mrt. 2022

15 uur geleden zei Socrates:

Een club eraan plakken is tegenwoordig nutteloos, maar in elk geval hoger dan de nummer elf van de Premier League. De top of de subtop, niet de middenmoot. Enige risico is zijn blessuregevoeligheid.

Ik zie hem niet de top halen. Middenmoot/subtop schat ik in.

Hij was wel echt fantastisch gisteren, dat moet ik toegeven. Hij heeft ook wel veel in zich hoor, maar zijn blessure gevoeligheid en het is beetje een softie. Dolberg vond ik qua talent ook fantastisch, maar dat was ook een softie.

1 uur geleden zei cimbomcu:

Ik zie hem niet de top halen. Middenmoot/subtop schat ik in.

Hij was wel echt fantastisch gisteren, dat moet ik toegeven. Hij heeft ook wel veel in zich hoor, maar zijn blessure gevoeligheid en het is beetje een softie. Dolberg vond ik qua talent ook fantastisch, maar dat was ook een softie.

Dolberg was vooral qua karakter en spel een softie, dat kun je van Gakpo niet echt zeggen.

Op 9-5-2022 om 09:28 zei joostmakaay:

Het probleem is dat PSV een transfersom wil die enkel door topclubs of clubs zoals Aston Villa/Newcastle etc. opgehoest kan worden, het is zonde dat Malen zo door de mand valt bij Dortmund, anders was dat een prima club voor Gakpo geweest.

Dat Malen zo door de mand gevallen is kan toch niet echt een verrassing genoemd worden? Voor de Eredivisie een topper, maar een stap hoger is dan toch knap lastig. 

Ik denk dat er op het moment eigenlijk geen enkele Eredivisie speler is die een vaste waarde zal zijn in een van de grote competities, laat staan bij een van de topclubs. 

Dat geldt ook voor Gakpo wat mij betreft. Ja, echt een hele goede speler op Eredivisie niveau. Maar ook die gaat het op deze leeftijd heel zwaar krijgen bij een (grote) club in het buitenland. En dat zegt ook alles over de Eredivisie. 

Iemand die ik ken(kom om de dag in zijn kroeg) zei dat Arsenal bod al heeft geplaatst op Gakpo. Ja leuk! Maar waar moet hij spelen dan bij Arsenal? Je hebt sowieso Martinelli al voor linksbuiten en Emile Smith Rowe. Hij staat tegenwoordig op rechts maar Bukayo Saka is net zo goed/hard nog meer natuurlijk op linksbuiten.....

Ik neem aan/hoop dat Arsenal Gakpo niet heeft gehaald met de gedachte om de eerste spits te worden....