PatjePauw Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 Vind het wel opmerkelijk dat dit niveau op de mat komt, terwijl je weet dat er weer supporters voor jou naar Duitsland komen. Ondanks een zware trainingsweek en het feit dat Bielefeld volgende week de competitie aanvangt, mag je meer verwachten. Ook is het pijnlijk duidelijk dat er een verdedigende middenvelder, (linksbenige) centrale verdediger en een linksback bij moeten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 10 minuten geleden zei PatjePauw: Vind het wel opmerkelijk dat dit niveau op de mat komt, terwijl je weet dat er weer supporters voor jou naar Duitsland komen. Ondanks een zware trainingsweek en het feit dat Bielefeld volgende week de competitie aanvangt, mag je meer verwachten. Ook is het pijnlijk duidelijk dat er een verdedigende middenvelder, (linksbenige) centrale verdediger en een linksback bij moeten. Max was weer janken hè? Die stond in de minuten dat ik keek zo ongeveer alle keren nog op de helft van de tegenstander.. Van Ginkel is echt een opa.. die kan nog amper lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 Vond het in de omschakeling sowieso niet om aan te gluren. Leuk dat je met hoge backs wilt spelen, maar dan moet het achterin ook gewoon kloppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 1 uur geleden zei PatjePauw: Vind het wel opmerkelijk dat dit niveau op de mat komt, terwijl je weet dat er weer supporters voor jou naar Duitsland komen. Misschien moeten die supporters dan ook gewoon slim genoeg zijn om niet naar een trainingspotje af te reizen. Als je daar 100% inzet verwacht dan heb je het spelletje niet zo goed begrepen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 14 uur geleden zei Michaelinho*: Kut excuus, maar de trainingsintensiteit van de afgelopen week speelt vast ook mee. De 20 minuten die ik gezien heb waren wel echt om te janken. Leek wel een campingelftal dat nog in vakantiemodus was. Er werd zo ongeveer stilstaand gevoetbald. Weinig passie & strijd.. Maar wie weet komt het nog. Plus dat Bielefeld volgende week al aan de competitie begint en dus veel fitter was. Toch is het pijnlijk, maar dat was die 0-7 van Feyenoord en de 2-5 van Ajax ook. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Mooi met beide benen weer op de grond, klaar met die hosanna-stemming. Mag toch hopen dat de focus nu 100% op een nieuwe CV gaat zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 2 minuten geleden zei joostmakaay: Mooi met beide benen weer op de grond, klaar met die hosanna-stemming. Mag toch hopen dat de focus nu 100% op een nieuwe CV gaat zijn. De vraag is of PSV dat gaat doen. Als men nog steeds 100% vertrouwd in Ramalho en Boscagli, dan is dat waarschijnlijk geen slimme keuze. Gevoelsmatig ligt het probleem meer op de back positie en op de CVM (als Sangaré niet blijft). Als je daar met Guti of Van Ginkel moet spelen wordt het janken. Ook Mwene, Max en Mauro op de backs is natuurlijk niet best. En dan moet je Hoever ook nog maar afwachten. Las veel negatieve berichten over hem gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 (edited) 1 uur geleden zei Michaelinho*: De vraag is of PSV dat gaat doen. Als men nog steeds 100% vertrouwd in Ramalho en Boscagli, dan is dat waarschijnlijk geen slimme keuze. Gevoelsmatig ligt het probleem meer op de back positie en op de CVM (als Sangaré niet blijft). Als je daar met Guti of Van Ginkel moet spelen wordt het janken. Ook Mwene, Max en Mauro op de backs is natuurlijk niet best. En dan moet je Hoever ook nog maar afwachten. Las veel negatieve berichten over hem gisteren. Boscagli is nog uit de running tot de winterstop, als PSV dit jaar weer CL gaat mislopen omdat de defensie niet op orde is, mag dat 100% op de conto van JdJ geschreven worden worden. Mauro op de linksback positie is voor 90% van de wedstrijden prima, voor m'n gevoel een van de weinige spelers die altijd een voldoende haalt (behalve bij kopballen van Brobbey). Edited July 10, 2022 by joostmakaay Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Mauro op linksback kan écht niet. Dat hij daar vorig jaar gebruikt is, is al pure armoede. Dat het goed uitpakt is prachtig, maar moet niet de standaard worden. Een (linksbenige) CV en een linksback MOETEN komen. Luckassen houden ivm stand-in rol door de blessure van Boscagli en Obispo is vaker geblesseerd dan fit helaas. Heb echt een hoge pet op van Armando, maar zijn blessures worden nu wel teveel. Het credo ''eigen jeugd'' is leuk, maar dan moet de kwaliteit ook daar zijn. Teze is goed, daar heb ik 100% vertrouwen in. Een centrum met Teze en Ramalho is ook prima, maar dan moeten de mensen erachter enorm dicht tegen het niveau van CL zitten. Dat is met Luckassen en Obispo (en daarachter Kreekels, Vos en Seelt) totaal niet aan de orde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Luckassen Compleet vergeten dat die vent nog steeds onder contract staat bij PSV, geen een club triggert de koop-optie, en toch gaat PSV het nog een seizoen met hem proberen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 1 uur geleden zei joostmakaay: Boscagli is nog uit de running tot de winterstop, als PSV dit jaar weer CL gaat mislopen omdat de defensie niet op orde is, mag dat 100% op de conto van JdJ geschreven worden worden. Mauro op de linksback positie is voor 90% van de wedstrijden prima, voor m'n gevoel een van de weinige spelers die altijd een voldoende haalt (behalve bij kopballen van Brobbey). Ik weet dat ze allebei nog lang geblesseerd zijn. Maar als je naar de loonlijst kijkt staan ze er wel allebei op. Dat maakt de keuze voor PSV denk ik lastig.. 46 minuten geleden zei PatjePauw: Mauro op linksback kan écht niet. Dat hij daar vorig jaar gebruikt is, is al pure armoede. Dat het goed uitpakt is prachtig, maar moet niet de standaard worden. Een (linksbenige) CV en een linksback MOETEN komen. Luckassen houden ivm stand-in rol door de blessure van Boscagli en Obispo is vaker geblesseerd dan fit helaas. Heb echt een hoge pet op van Armando, maar zijn blessures worden nu wel teveel. Het credo ''eigen jeugd'' is leuk, maar dan moet de kwaliteit ook daar zijn. Teze is goed, daar heb ik 100% vertrouwen in. Een centrum met Teze en Ramalho is ook prima, maar dan moeten de mensen erachter enorm dicht tegen het niveau van CL zitten. Dat is met Luckassen en Obispo (en daarachter Kreekels, Vos en Seelt) totaal niet aan de orde. Mee eens. Mauro is toch ook gewoon geen back. Al weet ik bij dit PSV ook niet waar je hem dan moet gebruiken. Als vleugelspeler misschien? Laten we niet vergeten dat Ramalho heel sterk begon. Maar voor zijn blessure was het toch ook al een klap minder. En je moet maar weer afwachten hoe hij weer terug komt. En dat geldt voor Boscagli al helemaal. 32 minuten geleden zei joostmakaay: Luckassen Compleet vergeten dat die vent nog steeds onder contract staat bij PSV, geen een club triggert de koop-optie, en toch gaat PSV het nog een seizoen met hem proberen.. Op zich vind ik het mooi dat RvN niet naar het verleden kijkt. Aan de andere kant is Luckassen zelf ook niet geloofwaardig. Kan me nog herinneren dat hij nooit meer in een PSV shirt wilde spelen. Was ooit een goede transfer op papier, maar het is echt niks geworden. Maar hij zal toch ook niet minder zijn dan Seelt, Kreekels en Vos. Voor wat betreft groepsfase CL. Uiteraard is dat het doel, maar we moeten niet doen alsof PSV de laatste jaren heeft aangetoond dat ze daar per definitie ‘recht’ op hebben. Je moet gewoon geluk hebben met de loting én dan ook nog eens pieken in alle kwalificatiewedstrijden. Dat wordt nog lastig genoeg als je Sangaré en Gakpo voor die tijd nog kwijt raakt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 9 uur geleden zei Michaelinho*: De vraag is of PSV dat gaat doen. Als men nog steeds 100% vertrouwd in Ramalho en Boscagli, dan is dat waarschijnlijk geen slimme keuze. Gevoelsmatig ligt het probleem meer op de back positie en op de CVM (als Sangaré niet blijft). Als je daar met Guti of Van Ginkel moet spelen wordt het janken. Ook Mwene, Max en Mauro op de backs is natuurlijk niet best. En dan moet je Hoever ook nog maar afwachten. Las veel negatieve berichten over hem gisteren. Is Veerman geen optie als CVM? Lijkt me daar eigenlijk de beste optie om zo het spel te verdelen. Als Hoever zijn normale niveau haalt moet hij de Eredivisie zeker aankunnen (maar heb gisteren maar 5min gezien, dus daar kan ik niet over oordelen). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 12 minuten geleden zei FlyD: Is Veerman geen optie als CVM? Lijkt me daar eigenlijk de beste optie om zo het spel te verdelen. Zie hem liever al '8'. Ben bang dat je ook een gedeelte van de kwaliteit van Veerman weghaalt als hij op '6' komt te spelen. Vermeend CVM target Vinicius Souza trekt naar Espanyol, dus ben benieuwd of PSV nog doorschakeld. Vermoed dat de aanstaande contract verlenging van Gutierrez al extra 'transfer' wordt gezien. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Ik denk toch echt er eerder CV moet komen wat Michael en Joost al zeggen, ipv wel of geen middenvelder... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 9 uur geleden zei PatjePauw: Mauro op linksback kan écht niet. Dat hij daar vorig jaar gebruikt is, is al pure armoede. Dat het goed uitpakt is prachtig, maar moet niet de standaard worden. Een (linksbenige) CV en een linksback MOETEN komen. Luckassen houden ivm stand-in rol door de blessure van Boscagli en Obispo is vaker geblesseerd dan fit helaas. Heb echt een hoge pet op van Armando, maar zijn blessures worden nu wel teveel. Het credo ''eigen jeugd'' is leuk, maar dan moet de kwaliteit ook daar zijn. Teze is goed, daar heb ik 100% vertrouwen in. Een centrum met Teze en Ramalho is ook prima, maar dan moeten de mensen erachter enorm dicht tegen het niveau van CL zitten. Dat is met Luckassen en Obispo (en daarachter Kreekels, Vos en Seelt) totaal niet aan de orde. Gelukkig heb ik dat zelf ookal niet geopperd. @Kyrill 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost July 11, 2022 Share Gepost July 11, 2022 Een middenveld met Til, Veerman en van Ginkel wordt je toch bang van. Ik mag echt hopen dat we dat in officiële wedstrijden niet gaan zien. Dat is alsof je een middenveld opstelt met Strootman, Engelaar en Siem de Jong 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 11, 2022 Share Gepost July 11, 2022 6 uur geleden zei Erwin.: Een middenveld met Til, Veerman en van Ginkel wordt je toch bang van. Ik mag echt hopen dat we dat in officiële wedstrijden niet gaan zien. Dat is alsof je een middenveld opstelt met Strootman, Engelaar en Siem de Jong Mee eens. Lijkt me ook geen prettig vooruitzicht. En als je een van die drie vervangt voor Simons en/of Guti is het eigenlijk niet beter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 11, 2022 Share Gepost July 11, 2022 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Mee eens. Lijkt me ook geen prettig vooruitzicht. En als je een van die drie vervangt voor Simons en/of Guti is het eigenlijk niet beter Guti als de '6' is nog niet eens heel verkeerd, maar het is inderdaad vrij pover. Jarrad Branthwaite zou vermoedelijk gehuurd worden van Everton. Als Everton supporter gaat mijn hart daar enorm van sneller kloppen. Twinitg jarige linksbenige centrale verdediger die regelmatig minuutjes heeft mogen maken in het eerste. Championship clubs willen hem ook graag. Vermoed dat Brands hier wel een slag mee kan helpen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 13, 2022 Share Gepost July 13, 2022 Het is ineens verdacht stil in EHV.. ben benieuwd wat er nog staat te gebeuren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost July 13, 2022 Share Gepost July 13, 2022 2 uur geleden zei Michaelinho*: Het is ineens verdacht stil in EHV.. ben benieuwd wat er nog staat te gebeuren Citaat PSV werkt achter de schermen nog altijd aan de komst van Jarrad Branthwaite, verdediger van Everton. Dat meldt het Eindhovens Dagblad woensdagavond. 'Meerdere bronnen' vertellen aan de krant dat Branthwaite de eerste optie is voor de positie van centrale verdediger bij PSV, hoewel er ook andere kandidaten zijn. Volgens het ED en The Daily Mail kan PSV de twintigjarige verdediger op huurbasis overnemen. Branthwaite is een bekende van PSV-directeur Marcel Brands, die hem kent van zijn periode bij Everton. Bij de club uit Liverpool was hij director of football. Er ligt voor zover bekend nog geen deal tussen PSV en Everton, maar de Eindhovense club ligt wel op pole position. Branthwaite werd door Everton vorig jaar overgenomen van Blackburn Rovers. Zijn contract loopt nog door tot de zomer van 2025, maar Everton heeft een optie om daar nog een jaar aan toe te voegen. Geen idee wie dit is, het is in ieder geval geen Braithwaite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost July 14, 2022 Share Gepost July 14, 2022 Voelt een beetje als een FM-game waarin je net gepromoveerd bent, en nu allerlei spelers voor de breedte gaat huren omdat je niet genoeg geld hebt om je selectie rond te krijgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 14, 2022 Share Gepost July 14, 2022 5 uur geleden zei joostmakaay: Voelt een beetje als een FM-game waarin je net gepromoveerd bent, en nu allerlei spelers voor de breedte gaat huren omdat je niet genoeg geld hebt om je selectie rond te krijgen. Haha echt hè. En dan weer geen kampioen worden en volgend jaar weer opnieuw beginnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 15, 2022 Share Gepost July 15, 2022 (edited) @PatjePauw; In onze lijstjes vergaten we nog dat Baumgartl natuurlijk ook nog steeds onder contract staat. Maar daar was ik even helemaal vergeten dat die jongen aan het herstellen is van kanker Edited July 15, 2022 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost July 15, 2022 Share Gepost July 15, 2022 3 minuten geleden zei Michaelinho*: @PatjePauw; In onze lijstjes vergaten we nog dat Baumgartl natuurlijk ook nog steeds onder contract staat. Maar daar was ik even helemaal vergeten dat die jongen aan het herstellen is van kanker Was wel opnieuw verhuurd toch? Mooi 3e tenue, doet denken aan het uitshirt van zo'n 15-20 jaar geleden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatjePauw Gepost July 15, 2022 Share Gepost July 15, 2022 12 minuten geleden zei Michaelinho*: @PatjePauw; In onze lijstjes vergaten we nog dat Baumgartl natuurlijk ook nog steeds onder contract staat. Maar daar was ik even helemaal vergeten dat die jongen aan het herstellen is van kanker Is opnieuw verhuurd aan Union Berlin en zal daar na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid blijven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts