Roprop Geplaatst 17 maart 2022 Share Geplaatst 17 maart 2022 Heb mijn stemmen ook uitgebracht. Niks wat er echt heel ver bovenuit wat mij betreft en een paar platen die echt niet mijn smaak zijn. Wel een heel gemêleerd gezelschap. Aantal nummers vielen ook pas goed na een paar keer luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Inmiddels met moeite alles 1x geluisterd. Hopelijk wordt het vanavond beter als ik er nogmaals doorheen ga en punten ga verdelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 *metal van Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Er zat voor mij ook geen liedje bij, waardoor ik een nieuwe artiest heb ontdekt waar ik wel meer van zou willen horen. Maar een nummer of 10 luisterde wel lekker weg, dus dat is al wel mooi Dat zijn er al gauw een stuk of 8 meer dan bij het echte ES. 18 maart 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2022 2 uur geleden zei Bolderbast: Je vergeet nog de Aziatische shoegaze, de puberrock en het saaie witte meidennummer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Mijn stemmen inmiddels ook uitgebracht. Best een aantal nummers die na 3/4 keer luisteren wel beter werden. Ik heb eerdere edities niet zitten volgen, maar vond het niveau ondanks de clichés nog reuze meevallen. 18 maart 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 26 minuten geleden zei Urbeto: Mijn stemmen inmiddels ook uitgebracht. Best een aantal nummers die na 3/4 keer luisteren wel beter werden. Ik heb eerdere edities niet zitten volgen, maar vond het niveau ondanks de clichés nog reuze meevallen. Dit heb ik ook deze editie, ondanks mijn uitvergroting. Viel niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Pfoe het is veel. Heb er nu 18 gehad. Volgende week hopelijk de laatste 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Pfoe, wat een bevalling. Nu de liedjes eens luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Op 18-3-2022 om 10:15 zei Bolderbast: Je vergeet ivago die 12 punten geeft aan mij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2022 Op 15-3-2022 om 15:37 zei Socrates: Moet nog een hoop stemmen ontvangen. Nog een weekje te gaan. Vrijdag of zaterdag een laatste reminder per PM. Mentions (negeren als je al gestemd hebt) @chrisje1993 @Bolderbast @Chimpa @Platina32 @aron24 @Chiemel @Fabian. @Titan @Keko @007mark @Grote Ree @Erwin. @Satyr @Laki @hjs @ivago @bas2204 @Jeroen. @QuaLyon @nasje92 @Tim' @Roprop @Steels @Urbeto @ElMarcos @NicoHaak @Djurovski De ontbrekende stemlijstjes zijn er nog teveel om nu al allemaal PM's te gaan sturen. Nog maar via deze weg een remindertje dus. Dinsdagavond deadline. Niet op tijd is ook niet erg, scheelt mij weer een paar recensies. Gaat je namelijk ook niet in de koude kleren zitten, 28 niet altijd even erg originele nummers nogmaals beluisteren en er wat koddigs over schrijven. Als tegenprotest ga ik dat bij bepaalde nummers dan ook gewoon amper doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 Zal ik dan maar als eerste opbiechten dat een extra avond (of twee..) geen overbodige luxe zou zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2022 10 euro per avond per persoon! Tijd kost geld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 maart 2022 Share Geplaatst 21 maart 2022 11 minuten geleden zei Socrates: 10 euro per avond per persoon! Tijd kost geld! Wordt die 10 euro dan verdeeld over de personen die wel op tijd waren met hun stemmen? Je weet wat de pedagogen zeggen: belonen werkt beter dan straffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2022 2 minuten geleden zei Grote Ree: Wordt die 10 euro dan verdeeld over de personen die wel op tijd waren met hun stemmen? Je weet wat de pedagogen zeggen: belonen werkt beter dan straffen. Zodra ik mijn studieschuld ervan af heb kunnen betalen zal ik hierop overgaan ja! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 Op 21-3-2022 om 20:10 zei Chimpa: Zal ik dan maar als eerste opbiechten dat een extra avond (of twee..) geen overbodige luxe zou zijn Vals alarm! Orginele plannen gingen niet door, dus m'n laatste knopen kunnen doorhakken. Leuke editie wat mij betreft. Geen idee qua kwaliteit (ik zal mijzelf ook nooit een kenner noemen), maar ik kon een significant deel goed verkroppen. Twee uitschieters naar boven die direct aan m'n Spotify lijst zijn toegevoegd. Ik heb er weer zin in iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 maart 2022 Share Geplaatst 22 maart 2022 (bewerkt) Zo mijn best gedaan om op tijd in te leveren, lopen de andere landen weer de kantjes eraf 22 maart 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Wat is de huidige status qua stemlijstjes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Het organiserende land heeft zijn stemmen eindelijk verzameld iig En jullie krijgen allemaal een onvoldoende! En jij ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2022 1 uur geleden zei Urbeto: Wat is de huidige status qua stemlijstjes? Het is nog wachten op twee heren. Die hebben tot vrijdagavond de tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 25 maart 2022 Share Geplaatst 25 maart 2022 Lijstje ingeleverd. Ik vond het een redelijk gemiddelde editie. Veel meuk, een aantal leuke uitschieters, verder middelmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 maart 2022 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2022 Voedselvergiftiging en PDS zijn een helse combinatie kan ik jullie inmiddels vertellen. Daarom wat vertraging op de lijn hier. Maar het komt wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 maart 2022 Share Geplaatst 27 maart 2022 Rustig aan en beterschap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 @Socrates Beterschap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten