Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #37

Socrates

Aanbevolen berichten

Heb mijn stemmen ook uitgebracht. Niks wat er echt heel ver bovenuit wat mij betreft en een paar platen die echt niet mijn smaak zijn. 

Wel een heel gemêleerd gezelschap. Aantal nummers vielen ook pas goed na een paar keer luisteren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zat voor mij ook geen liedje bij, waardoor ik een nieuwe artiest heb ontdekt waar ik wel meer van zou willen horen. Maar een nummer of 10 luisterde wel lekker weg, dus dat is al wel mooi :) Dat zijn er al gauw een stuk of 8 meer dan bij het echte ES.

bewerkt door NicoHaak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn stemmen inmiddels ook uitgebracht. Best een aantal nummers die na 3/4 keer luisteren wel beter werden. Ik heb eerdere edities niet zitten volgen, maar vond het niveau ondanks de clichés nog reuze meevallen.

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Urbeto:

Mijn stemmen inmiddels ook uitgebracht. Best een aantal nummers die na 3/4 keer luisteren wel beter werden. Ik heb eerdere edities niet zitten volgen, maar vond het niveau ondanks de clichés nog reuze meevallen.

Dit heb ik ook deze editie, ondanks mijn uitvergroting. Viel niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-3-2022 om 15:37 zei Socrates:

Moet nog een hoop stemmen ontvangen. Nog een weekje te gaan. Vrijdag of zaterdag een laatste reminder per PM.

Mentions (negeren als je al gestemd hebt)

@chrisje1993 @Bolderbast @Chimpa @Platina32 @aron24 @Chiemel @Fabian. @Titan @Keko  @007mark @Grote Ree @Erwin. @Satyr @Laki @hjs @ivago @bas2204 @Jeroen.  @QuaLyon @nasje92 @Tim' @Roprop @Steels @Urbeto @ElMarcos @NicoHaak @Djurovski

De ontbrekende stemlijstjes zijn er nog teveel om nu al allemaal PM's te gaan sturen. Nog maar via deze weg een remindertje dus. Dinsdagavond deadline.

Niet op tijd is ook niet erg, scheelt mij weer een paar recensies. Gaat je namelijk ook niet in de koude kleren zitten, 28 niet altijd even erg originele nummers nogmaals beluisteren en er wat koddigs over schrijven. Als tegenprotest ga ik dat bij bepaalde nummers dan ook gewoon amper doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-3-2022 om 20:10 zei Chimpa:

Zal ik dan maar als eerste opbiechten dat een extra avond (of twee..) geen overbodige luxe zou zijn

Vals alarm! Orginele plannen gingen niet door, dus m'n laatste knopen kunnen doorhakken. 

Leuke editie wat mij betreft. Geen idee qua kwaliteit (ik zal mijzelf ook nooit een kenner noemen), maar ik kon een significant deel goed verkroppen. Twee uitschieters naar boven die direct aan m'n Spotify lijst zijn toegevoegd. Ik heb er weer zin in iig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites