Chiemel Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Had van deze inzending geen punten verwacht, ook niet gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Van onderaan naar de bovenste regionen in drie rondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Toch weer zes punten erbij. Daar ben ik toch best content mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Dankjewel voor de punten. Zowaar de eerste plek over genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Alles kruipt dichter bij elkaar. Leuk zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Acht puntjes erbij, lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Heeft mijn SOS-oproep dus toch gewerkt. Ik ben weer in leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Eindelijk weer punten, mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 april 2022 Auteur Share Geplaatst 14 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Nasje92 - bekend van zijn liefde voor slappe, tamme, voortkabbelende prullaria uit Noord-Amerika - heeft een vriendje erbij. En die heet @ElMarcos. Want met zijn Canadese inzending scoort ook hij erg hoog op de schaal van Zzzzz. Je moet wel heel erg veel lef hebben om te zingen dat je een Villain in Me hebt, terwijl je in de daarbij horende videoclip gewoon voor drie nutteloze minuten op je luie reet wat onoprecht zit te acteren en een nasaal snikje imiteert van één of ander countrywijf dat vast en zeker haar grote voorbeeld zal zijn. Het verschil met nasje92 is dan nog dat we in plaats van een vadsige McDonalds-liefhebbende ringbaard-witman nu mogen gluren naar een frisse, jonge meid. Dat wil zeggen, van de buitenkant dan, hè, want oh oh oh wat zit er een duveltje in dat vlezige omhulsel van haar! De stemmen van ElMarcos (12/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Toch weer twee punten, waarvoor dank, maar het blijft wel bij sprokkelwerk helaas. Gelukkig is er bovenin weer voldoende spanning ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Bedankt vriend @ElMarcos Toch bijzonder dat we elkaar van 12 punten hebben voorzien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 8 punten, goed zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Zitten even in een matige fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 2 puntjes uitgelopen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Elmarcos dank voor je goede muzieksmaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 De 0 houden is mn doel vanaf nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Steeds meer deelnemers, en ze passen allemaal niet in mijn straatje. Het resultaat vertaalt zich in de ranglijst... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 14 april 2022 Share Geplaatst 14 april 2022 Blijf toch nog altijd in het linkerrijtje staan al komt de rechterkolom steeds dichterbij. De top blijft in elkaars buurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Auteur Share Geplaatst 15 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Ah, we zijn aangekomen bij het betere werk. Ik vond het al zo lang duren! Intrigerende, mysterieuze opbouw, climax die zich in allerlei emotionele wegen weet te wringen; een interessant nummer dat zich tussen allerlei genres terug kan vinden maar zich er ook weer tussenuit weet te bewegen. Het is op z'n minst een uniek nummer, zou je zeggen. Maar ja, niemand vond er wat aan, op de vroege Spanjool na. Dit voelt toch een beetje als de Pim Fortuyn-spreekbeurt op de middelbare school. De kinderen keken mij raar aan - wie is die kale man en waarom interesseert hij jou? - en de docenten vonden het eigenlijk zo'n inspirerende man niet. Ach ja. Dan maar naar de punten van de organisator; het smaakorakel, de recensent der recensenten, het levende brok cynisme. Ja, dit zijn de punten die er écht toe doen. De stemmen van Socrates (13/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Kijk aan, 7 punten van de organisatie. Mooi meegenomen en de koppositie weer gepakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Niks verwacht en niks gekregen dus dat scheelt. Helaas heeft Frankrijk wel punten gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Aangezien mijn smaak bijna net zo superieur is als die van Socrates, had ik hier wel dikke punten verwacht. Maar helemaal niks dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 april 2022 Auteur Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Chiemel: Aangezien mijn smaak bijna net zo superieur is als die van Socrates, had ik hier wel dikke punten verwacht. Maar helemaal niks dus. Je was met afstand 'the best of the rest', maar daar heb je niet veel aan helaas! Ik vond het geen slecht nummer, maar ik koos er dit keer meer voor om positieve elementen te belonen en het Poolse nummer bleef voor mij net wat te blanco. Zelfde was overigens het geval voor Ierland, al vond ik dat ook een beetje te repetitief. 15 april 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Snap ik inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 april 2022 Share Geplaatst 15 april 2022 Mijn ouwe rug begint zeer te doen van al dat sprokkelen. Met dank aan de organisator! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten