hjs Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Sta nog onder de mensen dankzij @Djurovski. Waar heeft de organisator zich genesteld in de volgorde voor de punten uit te delen? Zie hem er niet tussen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 Afgaande op de lijst met nummers uit post #2 tussen Canada en Japan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 11 uur geleden zei hjs: Waar heeft de organisator zich genesteld in de volgorde voor de punten uit te delen? Zou hij zich onthouden hebben van het stemmen in verband met zijn grote teleurstelling in de kwaliteit van de inzendingen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 april 2022 Share Geplaatst 8 april 2022 6 uur geleden zei Erwin.: Afgaande op de lijst met nummers uit post #2 tussen Canada en Japan Goed opgemerkt.Of het zo is zullen we wel zien zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 april 2022 Auteur Share Geplaatst 9 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Nee, het is niet dat nummer van ivago van de vorige editie. Het is de Nigeriaanse inzending van @Titan. Ook hij heeft een zwak voor rap van zwarte vrouwen met een iets melodieuzer middensegmentje en een stevige boodschap. Wat die boodschap precies is? Dat weten wij van het MU Worldvision Song Contest even niet. Of misschien weten wij het wel, maar zijn we gewoon een beetje Introvert. Nee, wij van de organisatie vinden het best een geslaagd nummer, maar een beetje moe worden we er wel van. Het nummer heeft iets uitputtends. Maar goed gedaan Titan, na de filmmuziek over Taiwanese tomaten ben je nu weer terug op acceptabel niveau. Wij ranken drie uit vijf Lidl-tomaten. De stemmen van Titan (8/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Een van de betere liedjes dit ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Zo dan, weer 10 erbij. Mooie voorsprong nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Ik ga voor die laatste plaats! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Hoopte hier al op punten. Van nul naar acht punten opeens en we komen weer in de regionen die we gewend zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Dankjewel voor de 7 punten. Mark slaat nu wel gat met de concurrentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Nou dat worden strijden voor de laatste plaats Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Ik begin mij als Willem 2 te voelen. Na een opleving aan het begin zakken we langzaam naar de degradatiezone. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Ik moest even flink in mij ogen wrijven om te geloven dat de organisatie (gematigd) positief over een inzending is. En bedankt voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 En weer 6 puntjes erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Had hier toch wel op punten gerekend, dus dat maakt dit wel teleurstellend. Maar, nog genoeg inzendingen te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Ik kan me zowaar nog vinden ook in het immer oprechte jurycommentaar. Anderhalve minuut korter en ik had het nummer zelf nog meer kunnen waarderen. Tip aan anderen: luisteren ook vooral het album Sometimes I might be an introvert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
QuaLyon Geplaatst 9 april 2022 Share Geplaatst 9 april 2022 Met 12 punten hebben we ons in het linkerrijtje gevestigd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 (bewerkt) Little Simz kende ik al doordat het album erg goed ontvangen werd in de VS/internationale internet. Al had ik niet echt bewust er al naar geluisterd voor deze editie startte maar in dat opzicht verbaasd het me niet dat de organisator gematigd positief is. Bovendien is het toch een wat andere genre ook, iets waar de organisator vaak over klaagt, en over Angelsaksische witte mannen kan de organisator ook al niet klagen. 10 april 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Niks veranderd voor mij. Frankrijk al wel mooie voorsprong nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 5 punten, linkerrijtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 april 2022 Share Geplaatst 10 april 2022 Dank voor de punten, blij dat ik weer wat kon sprokkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 april 2022 Auteur Share Geplaatst 11 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Slaappillen kwijt? Blijf dan even hangen! Want jahoor, daar gaan we weer. Het oerlege en oersaaie gepiel uit Noord-Amerika van @nasje92. Noem het country, americana, of gewoon slaapverwekkend en volkomen zielloos. De Verenigde Staten moeten het er maar mee doen. Het nummer You Don't Care for Me Enough to Cry is daarmee wel typerend en gaat dan ook over de wens van een rijk maar verwaarloosd muziekland zich eens te kunnen laten zien op het MU Worldvision Song Contest. Wij ranken 5 uit 5 Zzzzzzz'en op de schaal van Zzzzzzz. De stemmen van nasje92 (9/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Een kilo Lidl-tomaten naar de VS. Geen punten, ook niet verwacht. Andersom waarschijnlijk hetzelfde gevoel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 En dat maakt 2 op een rij wat punten betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 11 april 2022 Share Geplaatst 11 april 2022 Meer dan een verdubbeling van punten. Hartstikke mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten