Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

The Voice MU #3

chrisje1993

Aanbevolen berichten

uBwgQda.png

The Voice is terug op het forum. We gaan weer op zoek naar "onbekend" talent. Het woord onbekend is natuurlijk moeilijk te omschrijven omdat dit voor iedereen anders kan zijn. Kijk daarom goed voor jezelf eerst of de door jou gekozen artiesten niet te bekend zijn. Ook deze editie kan je je weer voor 2 verschillende posities aanmelden. Deelnemer en Coach. 

Deelnemer: Als deelnemer stuur je 5 verschillende artiesten met een nummer in. Houd wel rekening ermee dat je ook minimaal 5 live optredens kan vinden van de artiest. De eerste twee rondes zal nog NIET live gekozen worden. Waar de artiest vandaan komt heb je volledig eigen zicht op. Of hij nu uit Nederland, Amerika, Australië of zelfs landen als Myanmar, Mozambique of Maleisië. Elke nationaliteit is hierin mogelijk. Je stuurt je 5 inzendingen in een PB naar mij.

Coach: Ook nu ben ik weer op zoek naar 3 coaches. Afhankelijk van de aantal aanmeldingen kan hier nog een 4de bij komen. Solliciteren naar de positie van Coach doe je door een PB te sturen waarom ik jou als coach moet kiezen. Ik ga op zoek naar een gevarieerde groep. Wees ook uniek in je sollicitatie, want dan heb je de grootste kans dat ik die het beste onthoud ;) . Naast de sollicitatie voor coach wil ik je ook vragen om eventueel al je inzendingen als deelnemer erbij te sturen mits je dat wilt natuurlijk. Dit zodat ik je dan meteen als deelnemer erbij kan zetten als je niet gekozen zou worden.

Verder hoop ik weer op een mooi aantal aanmeldingen. En laten we naar de twee voorgaande edities hier ook weer een mooi succes van maken.

Teams:

Tamara84:

Auditie 1  @bas2204

Auditie 8  @bas2204
Auditie 11 @Grote Ree

Auditie 15 @Fabian.

Auditie 22 @nasje92

Auditie 27 @chrisje1993

Auditie 28 @Fabian.

Auditie 34 @nasje92

Auditie 42 @Kowet

Van der Water:

Auditie 3  @chrisje1993
Auditie 6  @nasje92

Auditie 7  @Giroud

Auditie 13 @Fabian.

Auditie 17 @komodo25

Auditie 23 @Grote Ree

Auditie 30 @Fabian.

Auditie 35 @Kowet

Auditie 38 @komodo25

Auditie 40 @Satyr

Jeroen.:

Auditie 4  @Kowet

Auditie 5  @Giroud

Auditie 9  @hjs

Auditie 14 @bas2204

Auditie 16 @Satyr

Auditie 20 @chrisje1993

Auditie 25 @nasje92

Auditie 29 @chrisje1993

Auditie 31 @Laki

Auditie 41 @Giroud

bewerkt door chrisje1993
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DEADLINE voor het aanmelden als coach: Woensdag 1-9 23:59 Uur!

DEADLINE voor het aanmelden als deelnemer: Zaterdag 4-9 12:00 Uur!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet nog niet of ik ga meedoen,ik doe het liefst mee als kandidaat maar moet daarvoor wat research doen.

Het is niet gemakkelijk om degelijk live materiaal te vinden van niet zo gekende/populaire artiesten.

En tweede "probleem" is dat ik waarschijnlijk te veel metal gericht ga zijn.

Probeer iets anders te zoeken,maar is niet makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei hjs:

Weet nog niet of ik ga meedoen,ik doe het liefst mee als kandidaat maar moet daarvoor wat research doen.

Het is niet gemakkelijk om degelijk live materiaal te vinden van niet zo gekende/populaire artiesten.

En tweede "probleem" is dat ik waarschijnlijk te veel metal gericht ga zijn.

Probeer iets anders te zoeken,maar is niet makkelijk.

Op zich is het dan ook mooi om juist de niet zo "voor de hand liggende" genres als metal, opera enzo juist te sturen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei chrisje1993:

Op zich is het dan ook mooi om juist de niet zo "voor de hand liggende" genres als metal, opera enzo juist te sturen ;) 

Maar als ik de enige kandidaat ben die dat doet,zal het snel duidelijk zijn van wie de inzendingen zijn ;)

BTW:de kans is ook groot dat al mijn inzendingen al sneuvelen in de eerste ronde,is wel afhankelijk van de coaches natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ElPrincipito:

Ik ga bijna op vakantie! Helaas, anders deed ik mee. Leuk dat je het weer oppakt. 

Weet natuurlijk niet tot wanneer je op vakantie bent, maar als deelnemer kan je makkelijk anders nog meedoen. Voordat de blind audition voorbij zijn ben je ook al snel twee weken verder. Verder alvast een fijne vakantie ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag dat een groep of moet het een individu zijn?

En dus je hebt als ik correct begrijp 5 verschillende artiesten nodig met elk nog eens 5 verschillende live-optredens? Dus 25 video's in totaal.

Wat moet er bij de inzending al ingevoerd worden. Moeten de 5 live-video's dan al doorgelinkt worden, welke informatie is daar dan nodig. En zijn er als je je inschrijft als deelnemer verder verplichtingen verbonden aan dit spelletje eens de aanmelding is gedaan?

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Laki:

Mag dat een groep of moet het een individu zijn?

En dus je hebt als ik correct begrijp 5 verschillende artiesten nodig met elk nog eens 5 verschillende live-optredens? Dus 25 video's in totaal.

Wat moet er bij de inzending al ingevoerd worden. Moeten de 5 live-video's dan al doorgelinkt worden, welke informatie is daar dan nodig. En zijn er als je je inschrijft als deelnemer verder verplichtingen verbonden aan dit spelletje eens de aanmelding is gedaan?

Je mag zowel een groep als een solo artiest kiezen.

Om te beginnen heb je van die 5 artiesten 1 liedje nodig voor de blind audition. Voor de artiesten die daar doorheen komen heb je nog een liedje nodig. Deze twee hoeven nog geen live te zijn. Overleeft je artiest die twee rondes dan moet je rekening houden dat je in het meeste geval 5 live inzendingen hebt van die artiest/band. Het is wel nog afwachten of de door jou gekozen artiesten het natuurlijk zover schoppen.

De "verplichtingen" zijn op zich elke ronde een liedje insturen van de artiest(en) die je nog erin hebt zitten. Ook kan je nog in de verdere rondes stemmen op je een gen favoriet mist je eigen artiesten op dat moment niet meer meedoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei hjs:

Is er een max aantal views limiet op de vid?

Moeten het vijf inzendingen zijn?

Denk dat ik max aan 2 à 3 kom afhankelijk van antwoord op bovenstaande vraag.

Nee er zit niet echt een max aantal views.

Je mag max. 5 dus als je er maar 2 of 3 wilt is dat ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites