chrisje1993 Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) Na een succesvolle editie in het voorjaar heb ik besloten om weer eens te kijken om een nieuwe editie op te zetten. Hierdoor ben ik weer op zoek naar mensen die als coach mee willen doen en deelnemers. Coach: Je stuurt mij een PB met daarin een motivatie waarom ik jou moet kiezen als coach. Tussen de aanmeldingen ga ik kijken wie ik de kans wil geven deze editie. Ik hoop een leuk divers team van coaches samen te stellen. Deelnemer: Je stuurt in een pb naar mij 5 artiesten met een liedje. Let wel even op dat je van te voren kijkt of er van de artiest ook voldoende live materiaal te vinden is. (denk hierbij aan een stuk of 5 live video's). Natuurlijk is het de bedoeling om "onbekende" artiesten in te zenden. Ik zal de artiesten proberen zo eerlijk mogelijk te beoordelen op bekendheid. Het is mogelijk om voor beide te "solliciteren". Een pb met daarin dat je coach wilt zijn betekend niet automatisch dat je ook coach word. Een pb als deelnemer is wel zeker natuurlijk. Ik hoop dat we er samen weer een leuke en succesvolle editie van kunnen gaan maken. Overzicht teams: @nasje92: 3. Ron Pope @ElPrincipito 5. Tiziano Ferro @Erwin. 7. Yola @Bolderbast 8. Zach Williams @chrisje1993 15. Augustana @ElPrincipito 17. Azure Ryder @007mark Steal: Orville Peck @Richarð. @bas2204: 4. The Teskey Brothers @chrisje1993 5. Esparanza Spalding @The Saint 8. Marcus King @Fabian. 9. A Balladeer @ElPrincipito 15. Smith & Burrows @ElPrincipito 16. Young Gun Silver Fox @Grote Ree Steal: Kadaver @Jeroen. @ivago: 9. The Mysterons @komodo25 11. The Indien @007mark 14. Polly Scattergood @The Saint 15. Allan Rayman @Zeus 16. Joy Crookes @Rogier. 17. Angel Olsen @Bolderbast Steal: Pitou @Keko 13 december 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Van mij mag je wat inzendingen verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik zal ook weer meedoen. Ik ga mij nog even beraden of dat als coach of als deelnemer zal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 3 uur geleden zei bas2204: Ik zal ook weer meedoen. Ik ga mij nog even beraden of dat als coach of als deelnemer zal zijn. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik doe ook zeker mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 4 uur geleden zei bas2204: Ik zal ook weer meedoen. Ik ga mij nog even beraden of dat als coach of als deelnemer zal zijn. +nog 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik ga eens niet meedoen als coach. Moet anderen ook eens wat gunnen natuurlijk. Zou het overigens sowieso wel eens tijd vinden voor nieuwe coaches, die Fabian en Grote Reet heb ik nou ook wel gezien. Maar wel max drie, met vier duurde het imo te lang en moesten deelnemers wel erg veel artiesten inzenden. Richard, bas en ivago zou mooi zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 13 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 13 oktober 2020 3 minuten geleden zei Zeus: Ik ga eens niet meedoen als coach. Moet anderen ook eens wat gunnen natuurlijk. Zou het overigens sowieso wel eens tijd vinden voor nieuwe coaches, die Fabian en Grote Reet heb ik nou ook wel gezien. Maar wel max drie, met vier duurde het imo te lang en moesten deelnemers wel erg veel artiesten inzenden. Richard, bas en ivago zou mooi zijn. De aantal coaches zal worden afgestemd met de aantal deelnemers. Als er met 5 inzendingen per persoon niet genoeg inzendingen zijn voor 4 coaches dan worden het er max 3. Dus het zal afhangen van de hoeveelheid deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik doe graag mee als deelnemer, ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik doe mee, daar hoefde ik geen seconde aan te twijfelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 14 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2020 Deadline aanmelden Coach: De deadline voor het aanmelden om als eventueel een plek op een van de draaiende stoelen te bemachtigen is Vrijdag 16-10 23:59. In het weekend zullen de gekozen coaches zich op een geheel eigen manier voorstellen aan jullie. Deadline aanmelden Deelnemer: De deadline voor het aanmelden als deelnemer zal zijn Dinsdag 20-10 18:00. Dan zal ik alle inzendingen gaan aanpassen voor de Blind Auditions. @Tamara84 @ivago @bas2204 @Satyr @Laki @The Saint @komodo25 @Regis @007mark @Jeroen. @Fabian. @Zeus @Grote Ree @vinnypassy @Joep @Erwin. @Roprop @Platina32 @Dysproz @Juca @Chiemel @himan @nasje92 @Vilhena @Lazvic @Kelvin @Chimpa @Christian. @Rogier. @Stefanos @Keko @MetalMichael @StanleyW @Tim' @KayDeManaager @richard die ik niet gementioned krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik heb niet de tijd om coach te zijn, ik zal kijken of ik nog leuke artiesten kan vinden om in te sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik zal hooguit deelnemen als publiek om later te stemmen, maar zal niet deelnemen als coach of als deelnemer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 16 oktober 2020 De coaches zijn uitgekozen. Ze zullen zich zelf op een eigen manier bekend gaan maken en voorstellen. Je kan je nu dus nog alleen als deelnemer inschrijven. Dit kan nog tot Dinsdag 20-10 18:00 Uur. In tegenstelling tot vorig seizoen is er nu gekozen om met "maar" drie coaches te gaan. @Tamara84 @ivago @bas2204 @Satyr @Laki @The Saint @komodo25 @Regis @007mark @Jeroen. @Fabian. @Zeus @Grote Ree @Erwin. @Platina32 @nasje92 @Vilhena @Kelvin @Chimpa @Rogier. @Stefanos @Keko @MetalMichael @Tim' @StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 oktober 2020 Share Geplaatst 17 oktober 2020 (bewerkt) Als eerst maak ik mij bekend als nieuwe coach van dit muziekfestijn. Ik ben blij en trots hiervoor gekozen te zijn. Nieuwe muziek, verrassende stemmen dat is wat ik hoop te horen. Ballades, Country, Blues en ook verrassende rocknummers kunnen mij zeker bekoren. Nu zal ik mijn persoonlijke muzieksmaak niet meenemen in mijn oordeel Het gaat voor mij puur om het geluid uit de deelnemers keel 17 oktober 2020 bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Ooow ja, @chrisje1993 heeft oog voor de senioren hier op MU, ,en een Belg dan nog (!) want ook ik kreeg een plaats op één van de zo gegeerde draaistoelen waar menige meubelzaken een puntje aan kunnen zuigen. Maar wat mag je van deze Oude Belg verwachten? Vooreerst ben ik geen professioneel zangcoach. De deelnemer mag technisch zo naadloos zingen als die maar wil, het zal weinig impact hebben op mijn beslissing om die rode knop een dreun te geven. Ik beoordeel muziek en zang gevoelsmatig: raakt het mij of niet. Zo simpel is het Hierom zal ik aan elke inzending grondig mijn GAT vegen, wat staat voor: - Geloofwaardigheid: kan de artiest mij overtuigen dat hij/zij zelf gelooft in wat ie zingt? Je kan wel met zoetgevooisde stem je tekst van een blaadje afzingen, maar ik ga op zoek naar bezieling, naar zang die de passende emotie kan weergeven bij de lyric. - Authenticiteit: van artiesten die zo hard hun best doen om te klinken als de nieuwe Whitney Houston, Freddy Mercury, en voeg jouw vocale held(in) hier maar bij, daar gaat mijn maag spontaan van keren. Zowel in de song als in de zang wil ik originaliteit en authenticiteit voelen. - Timbre: een stemtimbre kan je niet trainen, dat is er gewoon. En hier komt die gevoelsmatige benadering het hardst om de hoek kijken. Of ik ,hou van je stemtimbre, of ik vind het maar niks. Maar sta alsjeblieft niet pathetisch te janken, want dan loop je het risico dat ik mijn stoel botweg naar je kop kieper. U weze gewaarschuwd! Laat maar komen dat gekweel en gekwetter, ik ben er helemaal klaar voor!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2020 (bewerkt) Nog iets minder dan 48 uur te gaan. Met op dit moment "pas" 35 inzendingen hoop ik dat er nog wat gaan volgen. Vergeet je dus niet snel aan te melden!!! Weten jullie nog personen die misschien wel interesse hebben hierin schroom je niet en tag ze maar. @Tamara84 @ivago @bas2204 @Satyr @Laki @The Saint @komodo25 @Regis @007mark @Jeroen. @Fabian. @Zeus @Grote Ree @Erwin. @Platina32 @nasje92 @Vilhena @Kelvin @Chimpa @Rogier. @Stefanos @Keko @MetalMichael @Tim' @StanleyW @Bolderbast @ElPrincipito @Titan 18 oktober 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 oktober 2020 Share Geplaatst 18 oktober 2020 Hierbij zal ik dan ook maar als laatste van de drie onthullen dat ik ben gevraagd om op de rode stoel plaats te nemen als coach voor deze editie van The Voice. Als ervaren deelnemer en eenmalig winnaar, hoop ik ook dit jaar ook weer met de winst weg te lopen, maar deze keer in de vorm van coach. De meeste mensen hier kennen mijn muzieksmaak wel redelijk, maar voor degene die het niet weten: ik heb een vrij brede muzieksmaak. Qua genres zoek ik het vooral in de blues, rock, folk, americana, country, funk, soul en jazz. Maar ik zal mij niet sluiten voor een goede zanger of zangeres uit een ander genre. Mijn voorganger @ivago heeft al een hoop gras voor mijn voeten weg gemaaid. Ook ik claim op geen enkele manier een professioneel zangcoach te zijn, maar ga vooral op zoek naar stemmen die mij kunnen raken of die opvallen. Ik kijk dan ook heel erg uit naar het ontdekken van een aantal geweldige nieuwe artiesten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Een goed stel coaches in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2020 4 uur geleden zei Erwin.: Een goed stel coaches in ieder geval Nu de deelnemers nog haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ik heb speciaal voor jou 5 diverse artiesten ingezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 19 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2020 (bewerkt) Nog 24 uur te gaan voor je aan te melden. We zitten op dit moment op 45 deelnemers. Mijn persoonlijke wens is toch wel de 60 inzendingen te halen. Meld je dus snel aan!!!! Hierbij nog een laatste reminder voor een aantal die misschien wel geinteresseerd zijn om mee te doen maar nog niet zich aangemeld hebben. @Tamara84 @Zeus @komodo25 @Richarð. @Titan @The Saint @Regis 19 oktober 2020 bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 4 uur geleden zei Erwin.: Ik heb speciaal voor jou 5 diverse artiesten ingezonden. Ik heb juist vijf keer dezelfde artiest ingezonden. #deaanhouderwint Wel een mooi pallet aan coaches in ieder geval. Leuk om dit seizoen eens de rollen omgedraaid te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 38 minuten geleden zei chrisje1993: @richard (die ik niet getagt krijg) Rechter Alt + D @Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Ik probeer nog wat in te zenden later vanavond/vannacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten