Socrates Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 MU's Eurovisie Songfestival 2022 Welkom in Turijn! Net als de vorige twee jaar ook dit jaar een MU-stemming voor de nummers van het Eurovisie Songfestival. Het principe is heel makkelijk: je luistert de 25 meest populaire nummers van het Eurovisie Songfestival dit jaar en maakt een top 10 die je, per PM, naar mij stuurt. Die top 10 doe je bij voorkeur in Eurovisie-stijl, dat wil zeggen: van 1 naar 8, 10 en 12, waarbij de 12-punter voor het in jouw ogen beste nummer van de selectie is. Hoewel in het stemtopic een meerderheid koos voor het beluisteren van het volledige deelnemersveld - dat zijn 40 nummers - heb ik er toch voor gekozen om het bij een selectie van de 25 meest populaire nummers te houden. De reden hiervoor is dat het aantal mensen dat interesse toonde om te stemmen mijns inziens toch wat laag lag. Twee mensen gaven in de poll aan een voorkeur te hebben voor de selectie-optie en daarnaast waren er nog een paar lieden die aangaven niet helemaal te weten of ze de tijd wel hebben om alles te luisteren en te stemmen. Met de selectie-optie hoop ik dat er toch nog wat extra mensen mee kunnen en willen doen, zodat we een wat representatievere uitslag kunnen krijgen. De 25 nummers zijn geselecteerd op basis van de optelsom van: 1) de plaats bij de bookmakers, die inschatten (of: erop wedden) welke inzending weleens zou kunnen winnen 2) de plaats in de MyEurovisionScoreboard-app, de grootste fanranking die er zo'n beetje is, zeker in app-vorm 3) de plaats in de meest recentelijke ranking van Eurovisie-forum ESCUnited, het meest bekende internationale Eurovisie-forum, hetgeen een link legt met MU, want ook dit is een forum! Omdat MU een Nederlands forum is en de zware meerderheid hier Nederlands is, zal het niet toegestaan zijn om op Nederland te stemmen en zit Nederland dus ook niet bij de selectie. In de tweede post kan je de Youtube-clips van alle 25 nummers vinden. Ook zal er een spotify-playlist verschijnen in dezelfde post. De deadline voor het stemmen ligt op zondag 8 mei 23:59. Kopieer graag het volgende stemlijstje: 12: 10: 8: 7: 6: 5: 4: 3: 2: 1: Mentions Mensen die expliciet aangaven mee te willen doen: @Grote Ree @Keko @Chiemel @chrisje1993 @Michaelinho* @007mark @nasje92 Mensen die aangaven nog te moeten zien of ze de tijd ervoor hebben: @Tim' @Laki Mens dat eigenlijk niet wou maar verplicht moet deelnemen van de organisator: @ivago Mensen die in het verleden mee hebben gedaan aan de Eurovisie-stemming(en): @Chimpa @QuaLyon @Jeroen. @bas2204 @KayDeManaager @Tamara84 @Rogier. Mensen met enige Eurovisie-interesse gezien hun aandeel in het Eurovisie-topic: @himan @NicoHaak @timpy00 @Vitesse88 Mensen die momenteel ook meedoen aan MU Worldvision Song Contest: @Fabian. @ElMarcos @hjs @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2022 (bewerkt) Inzendingen Estonia Czech Republic Slovenia Albania Finland Lithuania Belgium Spain Poland Armenia Ukraine Greece Moldova Sweden United Kingdom Austria Australia Iceland France Azerbaijan Cyprus Italy Serbia Norway Portugal Spotify 1 mei 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Vriendelijk bedankt,maar ik ga hier ook voor passen Komt op slecht en druk moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 mei 2022 Share Geplaatst 1 mei 2022 Drukke week voor de boeg, dus moet nog even kijken of ik de tijd kan vinden. Wie weet zie je m'n lijstje verschijnen, leuk initiatief in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Mijn inzending is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Zal van de week even mn oren gaan pijnigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Mijn inzending is ook verstuurd! Voor mij zitten er geen extreem goede nummers bij, maar er zijn er wel een flink aantal die ik kan waarderen. Maar ook een aantal die echt dramatisch zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Ik ga deze week wel even mijn best doen hier aan mee te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Ik luister, maar het gaat tot nu toe echt het ene oor in en het andere oor weer uit. Niks blijven hangen, ook geen idee hoeveel nummers ik al heb geluisterd (staat op shuffle) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 50 minuten geleden zei Chiemel: Ik luister, maar het gaat tot nu toe echt het ene oor in en het andere oor weer uit. Niks blijven hangen, ook geen idee hoeveel nummers ik al heb geluisterd (staat op shuffle) Na een shortlist te hebben gemaakt en een paar nummers vaker geluisterd te hebben, zitten er wel een paar leuke tussen. Sowieso vrouwen > mannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Vrees dat ik de tijd niet heb om mijn gehoor te pijnigen voor aanstaande zondagavond. Zal nog even kijken of ik wat in elkaar kan flansen, maar geen beloftes hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Jammer dat Socrates degene met de beste muzieksmaak is vergeten te taggen... Gelukkig ben ik een aardige jongen en zal ik wel een lijstje invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2022 3 minuten geleden zei aron24: Jammer dat Socrates degene met de beste muzieksmaak is vergeten te taggen... Gelukkig ben ik een aardige jongen en zal ik wel een lijstje invullen. Ik vond het een beetje overbodig om mezelf te gaan taggen, sorry. Wel leuk dat je meedoet hoor! Al heb ik nu al een flauw vermoeden waar jouw 12 puntjes naartoe gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: Ik vond het een beetje overbodig om mezelf te gaan taggen, sorry. Wel leuk dat je meedoet hoor! Al heb ik nu al een flauw vermoeden waar jouw 12 puntjes naartoe gaan! Nou, je mag gerust je voorspelling doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2022 Mijn voorspelling is Oostenrijk. En anders sowieso in de upbeat pop-hoek. Spanje, Noorwegen, Tsjechië enzo. Maar ik laat mij graag verrassen, zie je lijstje wel verschijnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 En als ik zou stemmen,waar zou mijn voorkeur dan liggen ? Dan kan ik misschien de moeite doen om die song(s) te beluisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2022 25 minuten geleden zei hjs: En als ik zou stemmen,waar zou mijn voorkeur dan liggen ? Dan kan ik misschien de moeite doen om die song(s) te beluisteren. Ehh Finland I guess, misschien Frankrijk? Buiten metal ken ik jouw smaak niet heel goed. Misschien dat een metalfan iets totaal anders als Servië wel zou kunnen waarderen, maar geen idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 6 mei 2022 Nog vandaag en een weekendje te gaan om te stemmen. Til vooral niet te zwaar aan eventueel tijdsgebrek: het zijn 25 nummers van drie minuutjes, waarbij met een beetje goede smaak je zo ongeveer de helft na een half minuutje al gehoord hebt. Stemmen dus! Mentions @Urbeto @Djurovski @chrisje1993 @Rogier. @ivago @timpy00 @Grote Ree @Keko @007mark @nasje92 @Tim' @Chimpa @Jeroen. @bas2204 @himan @Tamara84 @Lara Croft @NicoHaak @Fabian. @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Ik ben as we speak ermee bezig. Stemmen komen waarschijnlijk ergens morgen jouw kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Bedankt voor de mention, maar dit (het echte song festival) vind ik toch een stuk minder leuk dan de MU versie. Dus ik sla dit over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 mei 2022 Share Geplaatst 6 mei 2022 Oei had t ff gemist. Morgen komt mijn lijstje. Nog ergens zoetsappige country te bespeuren?😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2022 10 uur geleden zei nasje92: Oei had t ff gemist. Morgen komt mijn lijstje. Nog ergens zoetsappige country te bespeuren?😜 IJsland een beetje, verder niet zo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Lijst met punten ingeleverd. Zaten voor mij toch nog wel een paar positieve verrassingen tussen, die ik zelf nog niet had geluisterd. Benieuwd naar de uiteindelijke uitslag van heel MU! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 mei 2022 Share Geplaatst 7 mei 2022 Ik ben nu ook wel benieuwd naar de stem van MU. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2022 Mag nog wel wat rijker qua omvang. Mention al je vriendjes dan mention ik ook niemand!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten