007mark Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Goed begin was dus inderdaad slechts het halve werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Ellende Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 De twaalf punten die niemand aan zag komen Overigens fijn dat Nigeria al vlot van de nul af is. Hopelijk leveren al die muzikale en visuele meesterwerkjes de organisator van dienst niet nog een voedselvergiftiging op. Dan gun je niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Oeh, 8 punten krijg ik niet vaak :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april 2022 Share Geplaatst 1 april 2022 Gaat weer lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Dank je wel voor de twaalf punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Laki 12, ik doe het er echt niet om Zelf alvast van die nul af, en dat met wat gebakken lucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Van de nul af!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Ik krijg punten van @ivago Als ik er al krijg dan wilt dat misschien iets zeggen over het armoedige niveau van de andere inzendingen. Of hij mijn inzending echt apprecieert betwijfel ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 april 2022 Auteur Share Geplaatst 2 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Ook deze editie is de middelbare schoolrock weer van de partij. Recidivist @Jeroen. stuurt dit keer namens Zuid-Afrika de band Climate Control met het nummer A Bouquet of Hate, An Ocean of blablabla, ja, erg lang die titel. Had niet gehoeven, want over het nummer zelf kunnen we kort en krachtig zijn: wanstaltige puberrock. Voeg daar nog niet ingedaalde balletjes en een gitaartje op de automatische piloot aan toe en het recept is af. Neen, geen hoge muzikale onderscheiding voor Climate Control. Wél een alleraardigste bandnaam, al zou je moeder natuur pas écht een lol doen als je haar deze herrie voortaan zou besparen. De stemmen van Jeroen. (3/25) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Dankjewel voor mijn eerste 3 puntjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Veel landen ineens van de 0 af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Eindelijk van die akelige nul af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Drie stemrondes en al drie keer punten gescoord Gezien mijn plaats in de volgorde om te stemmen vermoed ik dat mijn votes wel vrij belangrijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 De eerste punten zijn binnen! Toch lekker om niet meer op die hatelijke nul te staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Woehoe punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Voor het eerst punten mogen ontvangen en dan meteen 10. Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Van de nul af betekent een tevreden Noorwegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 7 punten! Deze editie is geslaagd, dat is snel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Het gaat weer ouderwets soepel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 april 2022 Auteur Share Geplaatst 3 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Sandro Cavazza is momenteel misschien wel één van de meest succesvolle artiesten die deze editie meedoet. En dat snappen wij van het MU Worldvision Song Contest ook wel: het is vreselijk simpel, afgezaagd, oncreatief en kinderachtig. Precies wat tegenwoordig in de top 40 staat. Je zou zeggen dat vooral jonge meisjes hiernaar luisteren bij gebrek aan voorlopige smaakontwikkeling en intellectuele diepgang, maar neen, we hebben gewoon een forumlid die denkt ons hiermee te moeten vermoeien en dat is @aron24. Nou, bedankt hè. Tja, Zweden doet hiermee een serieuze gooi naar het slechtste nummer in deze editie van het MU Worldvision Song Contest, al was het maar omdat het Colombiaanse moedertieten-nummer uiteindelijk de deadline niet wist te halen. Luistert u naar het nummer The Days, dat gaat over hoe snel het leven voorbij kan gaan als je naar dit soort repetitieve nietsnuttenmuziekjes blijft luisteren. De stemmen van aron24 (4/25) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Ik ben het met onze ceremoniemeester eens dat dit de vreselijkste inzending was 😄 Mss dat ik het dan eerder een eer vind hier geen punten te krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Nog steeds geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Lekker! 6 erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten