Chiemel Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Op 27-12-2021 om 16:19 zei MisterX: Ik bedoelde WIDM als forumspel, bijna ieder jaar is er wel iemand die dat wil organiseren Ik heb zelf de WIDM app niet. Is eerder dit jaar al geweest en georganiseerd door @chrisje1993. Toen is er nog wel iemand die heeft geroepen om er later nog één te organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 2 uur geleden zei Chiemel: Is eerder dit jaar al geweest en georganiseerd door @chrisje1993. Toen is er nog wel iemand die heeft geroepen om er later nog één te organiseren. Wil eigenlijk de volgende keer weer zelf meedoen. Ik kan wel in de tussentijd kijken of ik wat spellen in elkaar gezet krijg om het anders zelf weer te organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 december 2021 Share Geplaatst 28 december 2021 Ik wil best voor Artje spelen, maar dan gaan we wel voor echte knaken spelen. Allemaal een vijfje inleggen. Anders doe je ook voor niks je best met al die kutspellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 17 uur geleden zei Socrates: Ik wil best voor Artje spelen, maar dan gaan we wel voor echte knaken spelen. Allemaal een vijfje inleggen. Anders doe je ook voor niks je best met al die kutspellen. Als jouw salaris daar niet nog op ingehouden moet worden ben ik voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Meer mensen in geïnteresseerd? Met het idee dus van inleg van 5 ekkies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 39 minuten geleden zei Socrates: Meer mensen in geïnteresseerd? Met het idee dus van inleg van 5 ekkies. Zeker interesse, ligt er alleen een beetje aan in welke periode. Maak momenteel ook een WIDM spel voor vrienden, altijd 20 euro inleg, anders is het zoals je zegt allemaal een beetje voor jan lul. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Ja een tientje mag ook, net zoveel als mensen redelijk en leuk vinden. Maar het moet ook niet afschrikken en dat er dan maar zes meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Ik heb interesse hangt vanaf welke periode ik ga 15e op vakantie naar Curacao. Maar hoe zien jullie voor je hele pot naar de winnaaar of ook een deel naar de Mol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Socrates: @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Jahwel, maar moet goed over nagedacht worden. Kan mol geld winnen? Wil evt ook meehelpen met organisatie. Max 5 euro wel, kan ook best minder. 29 december 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 Op zich wel, al kan ik soms een paar dagen niet online zijn dus dat laat me wel twijfelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 december 2021 Share Geplaatst 29 december 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Chiemel: Jahwel, maar moet goed over nagedacht worden. Kan mol geld winnen? Wil evt ook meehelpen met organisatie. Max 5 euro wel, kan ook best minder. Mijn oplossing voor het hele probleem in dit spel met dat de mol geen motief heeft: de mol verdient het geld wat niet in de pot is gekomen gedeeld door het aantal personen wat de mol ooit een keer in de test als mol heeft aangewezen (dus alleen bij de laatste vraag van wie de mol is). Daardoor komt er een balans tussen geld uit de pot spelen en niet herkend worden. Vorig jaar uitgevoerd, ging in mijn ogen perfect. 29 december 2021 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 WEL MOED SIJTS MA. Hallo hee. Die mag mijn mol wel zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 9 uur geleden zei Socrates: @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Denk zeker als het om geld gaat er spelers vaak pas happig zijn als er iets van een concept is. @Keko maakt een goede start denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 december 2021 Share Geplaatst 30 december 2021 10 uur geleden zei Socrates: @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Klinkt leuk! Ik moet alleen even kijken of ik genoeg tijd/concentratie heb om mee te doen wanneer we dit zouden willen gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tamara84 Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 https://wieisdemol.page.link/VzU4hfLQhNWMDAB48 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Is er trouwens weer een mod die wekelijks de poll gaat resetten en in de eerste post gaat bijhouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 januari 2022 Share Geplaatst 1 januari 2022 Ho onnodig een topic geopend Heerlijke joker-actie van de 2 meiden Maar het ziet er naar uit dat we dus een nieuwe onthulling krijgen, wat mij betreft een prima ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Ja met corona is die live onthulling ook niet echt mogelijk, naast dat het ook een overdreven invulling was wat de inhoud van alle molacties volledig in de weg stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 januari 2022 Share Geplaatst 2 januari 2022 Op 29-12-2021 om 22:39 zei Socrates: @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Aan het geld ligt het niet, maar moet zeggen dat ik weinig op MU zit laatste tijd. Althans, minder dan de jaren ervoor. Dus of ik de meest actieve ga zijn in het spel is dan ook even de vraag. Op 30-12-2021 om 08:15 zei Arezo: WEL MOED SIJTS MA. Hallo hee. Die mag mijn mol wel zijn Ja mooie vrouw zeg! Zelf spreid ik mijn punten in de app voorlopig op Arno (rare kwiebus), Thomas en Hila. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 januari 2022 Share Geplaatst 3 januari 2022 Op 29-12-2021 om 22:39 zei Socrates: @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Ik vrees dat ik er simpelweg de tijd niet voor ga hebben om daar goed aan mee te kunnen doen. Dus ik sla in ieder geval deze keer even over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Op 29-12-2021 om 22:39 zei Socrates: @Rogier. @Tim' @MisterX @ElPrincipito @Erwin. @ElMarcos @007mark @himan @Lazy @Elano @Kelvin @Chiemel etc Jullie interesse in het idee om met echt geld te spelen? Ik niet. ------------------------------------ Lastig om al een hoofdverdachte in vizier te hebben, heb wel een aantal namen op m'n lijstje staan. Wel een leuke groep tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 Ik heb de peiling aangepast, hopelijk werkt het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 8 minuten geleden zei Erwin.: Ik heb de peiling aangepast, hopelijk werkt het Ik mag helaas niet meer stemmen :( Iets gaat dus niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 11 januari 2022 Share Geplaatst 11 januari 2022 2 minuten geleden zei MisterX: Ik mag helaas niet meer stemmen :( Iets gaat dus niet goed. Dan gaat het goed! Nee geintje, probeer het nog eens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten