Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Recommended Posts

48 minuten geleden zei chrisje1993:

Fresia is de mol haha!!

@Chiemel Everon kan volgens mij niet de mol zijn want daar zat hila vorige week op. En ze is afgevallen.

Hila zat niet op Everon dacht ik, ze noemde hem in een iets andere context. En in de weken daarvoor zat Hila op Fresia. Kans dat ze nog steeds op haar zat dus, of deels.

• Like 1

13 uur geleden zei Chiemel:

Ik hoop echt niet dat zij de mol, vind haar heel irritant. Zij en Sahil waren ook bijna bij elke opdracht aan het kutten. 

Ik vind beiden daarom juist wel leuk. Ik vind het dan ook jammer dat Sahil nu is afgevallen. Ik had liever gehoopt dat iemand als Thomas af zou vallen. Daar vind ik echt niets aan. Maar ik ben bang dat hij het nu tot de finale gaat schoppen... 

Kim Lian of Fresia. Ben der nog niet over uit 🤣 maar zit wel al vanaf het begin op die twee.

Volgende week zal het duidelijk maken zoals hier ook al eerder is aangegeven. Fresia zit niet op Kim. Dus als die doorgaat naar de finale is zij de mol. Als Kim de Mol is zal Fresia sneuvelen en gaan Thomas en Everon naar de finale.

Mindfuck als dan toch Everon de mol is 🤣

Ik mag toch hopen dat het niet Kim-Lian is, zeker niet met al die obvious hints, die ze niet meer zouden doen na dat Klaas-debacle. Everon/Fresia zijn nog de enige logische opties als je het mij vraagt. Zo'n subtiele klokhint (Everon) of zo'n cijfercode hint (Fresia) zijn typische hints. Maar Everon die dan nog achter die 250 euro aangaat, vind ik wel niet echt mols. Vandaar dat ik voor Fresia zou gaan (vooral omdat zij de schuld van de verdwenen 100 euro van de eerste opdracht van het gehele spel bij Kim-Lian legde). Maar goed, kan er best naast zitten. 

Ik zou eerder teleurgesteld zijn als het niet Kim-Lian is. Dan stoppen ze bewust mega hints richting een kandidaat er in. Over het algemeen zijn de bewuste hints altijd wel heel duidelijk. En zijn de zogenaamde hints richting andere kandidaten vaak toeval of is er ook een uitleg richting de mol. 

Ja vind ik ook, daar schiet je als mol niks mee op behalve dat je de schijnwerpers op je gericht krijgt.

Na afgelopen aflevering toch redelijk ver een Fresia tunnel ingelopen wel. Al is er nog wel een afslag naar de Everon-tunnel (Om maar in Moltalk jargon te blijven)

• Like 1

Fresia of Everon. Kim-Lian is veel te obvious aan het mollen en trollen (soort Art). Regie gaat er ook vrolijk in mee. Thomas is te puur en werd meermaals verdacht door mensen die afvielen.

Grote vraag blijft: zat Hila bij haar laatste test nu op Fresia (zoals eerder) of op Everon (zei iets over hem)? Ik weet dat nu zelf ook niet meer zeker.

Fresia lijkt heel erg de overenthousiaste kandidaat te spelen die net wat te weinig geld binnen weet te halen. Een soort Jan Versteegh. Kan ook zomaar heel sneaky zijn buiten het zicht van de anderen, dat zie ik wel in haar. Everon is een acteur, loopt ineens te janken bij een testuitslag, doet altijd helemaal blij.. Komt gewoon een beetje nep op mij over. De regie doet ook erg zijn best om hem een beetje buiten beeld te houden.

Als Everon het is, gaat Fresia ook door. Als het Fresia is, kunnen ze er allemaal uit.

Ik denk en vrees nog steeds dat het gewoon Kim-Lian is. Ben het voor de rest wel eens dat Everon licht nep overkomt, dat gevoel heb ik al vanaf aflevering 2 of zo. Is al de hele tijd mijn schaduwmol en alles wees er op dat ze samen in de finale zouden komen. Fresia zat ik natuurlijk ook nog eens op tijdens aflevering 1, dus eigenlijk blijven al mijn mogelijke mollen wel zo'n beetje over, maar ik denk dat het 'gewoon' Kim-Lian is.