Jump to content

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Recommended Posts

De uitzending is pas in 2022. Verander de titel even naar 2022 ;c

Ik hoorde dat kandidaten bekend waren en wilde het topic aanmaken. Jij bent me voor. 

Het is vroeg dat dit jaar al de kandidaten bekend zijn. 11 deelnemers is ook opvallend. En zoals eigenlijk ieder jaar: De BN-ers die mee doen zijn vaak pas echt bekend nadat ze mee gedaan hebben aan Wie is de mol :-D

1 minuut geleden zei MisterX:

Het is vroeg dat dit jaar al de kandidaten bekend zijn. 11 deelnemers is ook opvallend. En zoals eigenlijk ieder jaar: De BN-ers die mee doen zijn vaak pas echt bekend nadat ze mee gedaan hebben aan Wie is de mol :-D

Ik ken er dit jaar al 5, dat is meer dan de meeste vorige jaren denk ik :D

10 uur geleden zei MisterX:

En zoals eigenlijk ieder jaar: De BN-ers die mee doen zijn vaak pas echt bekend nadat ze mee gedaan hebben aan Wie is de mol :-D

Zoals elk jaar zijn er ook weer een paar die wel echt al heel bekend zijn; Everon Jackson Hooi (GTST), Fresia (ESPN), Kim-Lian (uitleg niet nodig) en Welmoed (Op1). Dacht zet er maar even bij, die eerste 2 kijk je vast niet.

Wel benieuwd naar dit seizoen, een start met 11 is ook erg interessant :D Zal wel een beetje de Belgische variant worden, dat ze moeten strijden om de 10 plekken.

24 minuten geleden zei Rogier.:

Zoals elk jaar zijn er ook weer een paar die wel echt al heel bekend zijn; Everon Jackson Hooi (GTST), Fresia (ESPN), Kim-Lian (uitleg niet nodig) en Welmoed (Op1). Dacht zet er maar even bij, die eerste 2 kijk je vast niet.

Iedere keer zijn er wel een paar die meer mensen al kennen. Bij de meeste gaat bij de naam in ieder geval niet meteen een belletje rinkelen bij mij. Als ik ze daadwerkelijk op zoek, kan het best zijn dat ik ze alsnog herken.

27 minuten geleden zei Rogier.:

Wel benieuwd naar dit seizoen, een start met 11 is ook erg interessant :D Zal wel een beetje de Belgische variant worden, dat ze moeten strijden om de 10 plekken.

Ik hoop niet dat ze zoiets meteen kopiëren. Het moet wel origineel blijven. Maar ik ben wel benieuwd. Een seizoen met 11 heeft eerder toch ook al eens plaatsgevonden? Heel ver terug in het verleden. 

2 uur geleden zei delichris:

Nee hoor het is al opgenomen. Aangezien Hooi in GTST eruit is geweest. En net weer terug komt. En als je het AD leest daar staat een stuk in over dat het al is opgenomen.

In hetzelfde AD lees ik onderstaande, dus dat klopt niet. Verder zal Everon natuurlijk nog wel een keer door een burn-out na het verlies van zijn been vluchten naar een onbekende plek om dit gat te vullen.

Citaat

De nieuwe kandidaten van het 22ste seizoen van Wie is de Mol? zijn Esquire-hoofdredacteur Arno Kantelberg, GTST-acteur Everon Jackson Hooi, sportpresentatrice Fresia Cousiño Arias, rapper Glen Faria, presentatrice Hila Noorzai, actrice Kim-Lian van der Meij, operazangeres Laetitia Gerards, acteur Sahil Amar Aïssa, Loïs Lane-zangeres Suzanne Klemann, cabaretier Thomas van Luyn en presentatrice Welmoed Sijtsma. In een livestream stelden zij zichzelf vanavond voor aan de kijkers. Dat deden zij op een geheime locatie, waar momenteel de opnames van Wie is de Mol? nog in volle gang zijn. 

12 minuten geleden zei Kyrill:

Dit komt toch pas in Januari op tv? natuurlijk is dan het schieten/editten nog niet klaar...:mrgy:

Meestal zijn de opnames in mei/juni. Vorig jaar was dat al later door een dubbel seizoen (en corona). Dus het was geen eens vreemd geweest als de opnames al klaar waren geweest. Normaal was dat namelijk wel altijd het geval ;)

Ik verwacht begin januari inderdaad de eerste aflevering. 

1 minuut geleden zei MisterX:

Meestal zijn de opnames in mei/juni. Vorig jaar was dat al later door een dubbel seizoen (en corona). Dus het was geen eens vreemd geweest als de opnames al klaar waren geweest. Normaal was dat namelijk wel altijd het geval ;)

Ik verwacht begin januari inderdaad de eerste aflevering. 

Ja maar afleveringen monteren/editten is een vak ansich en AL helemaal met programma als DIT ;);) 

Voor programma als Wie is de Mol is het programme Editten een spel ansich dat moet echt tot in de perfectie gedaan worden ;)

Edited by Kyrill

Op 31-8-2021 om 06:59 zei delichris:

Nee hoor het is al opgenomen. Aangezien Hooi in GTST eruit is geweest. En net weer terug komt. En als je het AD leest daar staat een stuk in over dat het al is opgenomen.

Afgelopen zaterdag was een livestream na de eerste opdrachten en test, maar voor de executie. Dus tenzij je Fresia afgelopen zondag bij Goedemorgen Eredivisie hebt gezien zit het AD er grandioos naast ;)