ElMarcos Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Qua het vastleggen van de jeugdspelers worden er stappen gemaakt op dit moment en dat is zeer goed om te zien eigenlijk! Alleen over de trainer van komend seizoen begin ik me steeds meer zorgen te maken..... Al las ik op de Ajax socials dat Sven toch wel degelijk op zoek is naar een nieuwe hoofdtrainer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 #herewego Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Niet gedacht dat het vandaag bij Feyenoord het rustigst zou zijn van de top-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Wat een teringbende zeg. Omdat er zogenaamd ‘meer Ajax-DNA’ nodig is, meer ‘Ajax-cultuur’. Opdonderen met die oude kliek die alleen maar bang is invloed te verliezen. Typisch dat dit gebeurt op een moment waarop veel nieuwe mensen op belangrijke plekken worden aangesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 Op 23-5-2023 om 07:36 zei Lazy: Ajax lekker bezig hoor. Scout van Man City als nieuwe hoofd scout. Oude hoofd jeugd scouting wordt nieuwe hoofd jeugd opleidingen en sinds vandaag zijn er geruchten dat Jordi Cruijff de nieuwe sportief directeur wordt naast technisch directeur Mislintat. Het heeft even geduurd, maar er lijkt wat lijn in te gaan komen. Nu hopen dat ze er allemaal ook echt daadwerkelijk iets van kunnen 🤣 Westerveld wordt niet hoofd Jeudopleidingen, maar Hoofd Ontwikkeling. Daaronder komen dan het Hoofd Jeugdopleidingen, Hoofd Scouting en Hoofd Studie. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal wat overdreven zwaar klinken. Bovendien lijkt het (afwachten of dat ook zo is) een extra laag tussen de directie en de praktijk op De Toekomst. Cruijff als Sportief Directeur voor het eerste en Jong lijkt mij dan ook vreemd, want is dat niet primair waar Mislintat zich op richt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 2 uur geleden zei Hwb: Westerveld wordt niet hoofd Jeudopleidingen, maar Hoofd Ontwikkeling. Daaronder komen dan het Hoofd Jeugdopleidingen, Hoofd Scouting en Hoofd Studie. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal wat overdreven zwaar klinken. Bovendien lijkt het (afwachten of dat ook zo is) een extra laag tussen de directie en de praktijk op De Toekomst. Cruijff als Sportief Directeur voor het eerste en Jong lijkt mij dan ook vreemd, want is dat niet primair waar Mislintat zich op richt? Het lijkt mij vrij normaal. De structuur bij OHL is vergelijkbaar en wij zijn als club veel kleiner dan Aja natuurlijk. Ik hoop stiekem dat ze toch al redelijk ver staan met een nieuwe trainer, maar dat ze het (voor het eerst) stil weten te houden tot na de laatste competitiewedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 mei 2023 Share Geplaatst 25 mei 2023 6 uur geleden zei Hwb: Westerveld wordt niet hoofd Jeudopleidingen, maar Hoofd Ontwikkeling. Daaronder komen dan het Hoofd Jeugdopleidingen, Hoofd Scouting en Hoofd Studie. Ik vind het eerlijk gezegd allemaal wat overdreven zwaar klinken. Bovendien lijkt het (afwachten of dat ook zo is) een extra laag tussen de directie en de praktijk op De Toekomst. Ja je hebt gelijk. Door al die nieuwe posities en namen raak je al snel het spoor bijster wie wat nou precies gaat doen. Op zich is een dergelijke structuur niet heel gek. Ja, extra tussenlaag. Maar ook duidelijk wie de verantwoording draagt. Denk dat het in deze fase goed is voor Ajax om te kiezen voor een duidelijke structuur zonder al teveel vrijheden. 6 uur geleden zei Hwb: Cruijff als Sportief Directeur voor het eerste en Jong lijkt mij dan ook vreemd, want is dat niet primair waar Mislintat zich op richt? Ligt eraan hoe je het inricht. Bij Barcelona had men een zelfde soort structuur. Alemany was/is technisch directeur, Cruijff was er Sportief directeur en beide werkten voor het 1e. Werkzaamheden kunnen ook door dezelfde persoon uitgevoerd worden. Takenpakket is echter dusdanig breed en veeleisend dat je ervoor kunt kiezen om die te splitsen. Doen clubs wel vaker en als ik zie waar Ajax mee bezig is, dan zou ik het niet heel gek vinden als zij ervoor kiezen om ook die rol te splitsen in kleinere rollen met een kleinere vaste set aan verantwoordelijkheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Vind 'm nog best oké, een 7 voor dit shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Inderdaad prima, dat Daily Paper-shirt vond ik dan weer zeer lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Lijkt qua kleurstelling ergens ook wel een beetje op het nieuwe uitshirt van PSV. Degelijk shirt wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Zal het shirt beter naar voren komen wanneer men een 3D brilletje draagt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 (bewerkt) Wat een goedkope bagger. Wel jammer. Edit: Slechte woordkeuze want dit zal wel weer 200 eu kosten inclusief bedrukking, conference league logo, etc 26 mei 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 3 uur geleden zei Gert: Wat een goedkope bagger. Wel jammer. Edit: Slechte woordkeuze want dit zal wel weer 200 eu kosten inclusief bedrukking, conference league logo, etc Oftewel, AliExpress design voor de prijs van merkkleding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Vind het wel een gruwelijk shirt. Lijkt alleen meer een inloopshirt dan een wedstrijd tenue. Het ringbaardje van Taylor wil ik ook niet onbenoemd laten trouwens. Blijft een bijzonder fenomeen dat plukje haar op de kin bij iedere jonge voetballer tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 Lijkt een beetje een shirt die te vaak in de was is geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 26 mei 2023 Share Geplaatst 26 mei 2023 (bewerkt) Op 25-5-2023 om 08:44 zei FlyD: Het lijkt mij vrij normaal. De structuur bij OHL is vergelijkbaar en wij zijn als club veel kleiner dan Aja natuurlijk. Ik zou het, zeker bij een club als Ajax, heel normaal vinden als het Hoofd Jeugdopleiding direct onder de TD valt en daar niet nog iemand tussen zit. Of dat je van het hoofd Ontwikkeling een Directeur Ontwikkeling maakt, waar dan het hoofd Jeugdopleiding onder valt. Dan zit de jeugd direct bij de directie aan tafel en heeft dus ook een stem. Bij deze vorm krijg ik wel erg sterk het idee dat de TD zich met name met het eerste bezig gaat houden en de jeugd delegeert. Wat de afstand tussen het eerste en de opleiding kan vergroten. Dat hoeft niet zo te zijn, ligt allemaal aan de praktische invulling die we niet kennen, maar dat risico lees ik hier wel in. En @Lazy ik vind de verantwoordelijkheden van Westerveld helemaal niet duidelijk. Wat wordt precies zijn rol? Alle afdelingen vallen onder mensen die onder hem vallen. Wat gaat hij dan doen? Wat worden zijn dagelijkse bezigheden? Een extra laag inbouwen tussen jeugd en TD, waarbij die laag uit 1 persoon bestaat, welk doel dient dat? Het kan zijn dat er supergoede redenen voor zijn en dit een enorm goede zet is. Intern weet ik namelijk helemaal niets van de club. Maar het wordt mij niet helder. 26 mei 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 12 uur geleden zei Hwb: En @Lazy ik vind de verantwoordelijkheden van Westerveld helemaal niet duidelijk. Wat wordt precies zijn rol? Alle afdelingen vallen onder mensen die onder hem vallen. Wat gaat hij dan doen? Wat worden zijn dagelijkse bezigheden? Een extra laag inbouwen tussen jeugd en TD, waarbij die laag uit 1 persoon bestaat, welk doel dient dat? Mij ook nog niet helemaal, maar als ik de lijnen zo een beetje zie zijn ze vooral bezig een structuur aan het neerzetten waarbij ze minder afhankelijk zijn van 1 persoon. Waar dit voorheen allemaal (of voor het grootste deel) viel binnen de portefeuille van Overmars, zijn ze nu bezig die rol te ontleden in kleinere en meer gekaderde rollen. Mocht dan een iemand wegvallen of niet functioneren, is dit eenvoudiger op te vangen zonder dat de hele boel in elkaar flikkert. De kans dat 3 a 4 man tegelijkertijd dickpics stuurt naar de vrouwentak en dan in 1 klap allemaal weg moet is namelijk niet zo heel groot… Ik denk dat het voor de continuïteit een goede zet kan zijn, al blijft de vraag of al die extra tussenlagen niet juist voor ruis en vertraging gaan zorgen. Die kans bestaat namelijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Van Den Boomen dus als opvolger van Alvarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Oef. Hier ben ik als PSV'er wel echt ziek van. Wat een kutweek hebben wij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Wilde ‘t net plaatsen. Kijk nooit Ligue 1 maar “gratis” lijkt mij een prima deal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Snap dat je het doet, want transfervrije aanwinst. Had het ook niet gek gevonden als Feyenoord bij hem was uitgekomen, maar vraag mij af of dit de tranfers zijn die Ajax moet nastreven. Als club wil je behoren tot de top-16 van Europa en elk jaar CL spelen. Weet dan niet of Van der Boomen daarbij gaat helpen. Maar dit zeg ik ook zonder echt te weten hoe goed Toulouse is/was dit jaar. Statistieken van hem zijn wel sterk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 21 minuten geleden zei neva: Oef. Hier ben ik als PSV'er wel echt ziek van. Wat een kutweek hebben wij. Echt hè.. Wij zullen Spierings dan wel krijgen haha. Of gewoon allebei niet. Dat past beter in de tendens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Spierings inderdaad naar PSV zegt mijn Italiaanse Bron Romano. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 Op 26-5-2023 om 08:12 zei Thierryvane: Vind 'm nog best oké, een 7 voor dit shirt. Heeft de ontwerper aan de LSD gezeten? Je hebt nu hetzelfde effect als bij het filmen van een beeldscherm. Maar om dat nou in een shirt te verwerken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 mei 2023 Share Geplaatst 27 mei 2023 56 minuten geleden zei La Pulga: Van Den Boomen dus als opvolger van Alvarez. Dat lijkt mij niet. Eerder opvolger Grillitsch. Leuk voor erbij. Meer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten