Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Lazy:

Lekker man, halve selectie aan de dunne, je sterspeler is er niet bij en dan lekker tegen een nieuw en jong Frankrijk.

Dit is eigenlijk beter, op volle oorlogssterkte had je ook verloren en nu heb je nog een excuus van we missen mensen en geen optimale voorbereiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thierryvane:

Gaat goed in Zeist!

Botman was toch al geen basis bij Oranje, Brugman al helemaal niet en De Ligt speelde laatste maanden voor Oranje ook amper nog tot niet... Joey Veerman ook pas voor nu eerst bij, in feite mis je alleen Cody Gakpo die basis is en was, no big deal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens doe niet zo jankerig en overijverig. Man man man, we hebben nog genoeg keuze.

Nergens voor nodig dit dramatische gedoe. Als zelfs Luxemburg al opent met een puntje bij Slowakije.....

Denk ik dat we winnen, niet per se? Denk ik dat we met beetje geluk maken op puntje? Ja!

Denken ik dat we 3-0 tot 6-0 afgaan? Hell no

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Aaron21:

Ik vind het hilarisch hoe je altijd van die scheve vergelijkingen erbij haalt. Omdat Luxemburg een punt pakt tegen Slowakije heeft NL een betere kans tegen Frankrijk?

Interesseert me niet wat jij hilarisch vind. IK heb meer gezegd dan dat, en daar reageer je natuurlijk weer niet op. Was gewoon een punt omdat de bal rond is en ALLES kan gebeuren. Zucht zeikerd wat de rest zegt regelmentair afdoen slaat al helemaal nergens op en daar zeg je niks op. Je zit weer lekker selectief op mij zoals altijd man man ;) 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Kyrill:

Jongens doe niet zo jankerig en overijverig. Man man man, we hebben nog genoeg keuze.

Nergens voor nodig dit dramatische gedoe. Als zelfs Luxemburg al opent met een puntje bij Slowakije.....

Denk ik dat we winnen, niet per se? Denk ik dat we met beetje geluk maken op puntje? Ja!

Denken ik dat we 3-0 tot 6-0 afgaan? Hell no

Volledig mee eens Karel. Heb Ajax dit seizoen een punt zien pakken bij Emmen. Dus Nederland is ook niet kansloos vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

Volledig mee eens Karel. Heb Ajax dit seizoen een punt zien pakken bij Emmen. Dus Nederland is ook niet kansloos vanavond.

Oké oke zegt geen kut. Dan nog slaat wat iedereen nu doet reglementair af doen aan Frankrijk nog veel minder nergens op. Omdat we 5 zieke hebben waarvan maar één basis is en was. Wat een onzin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites