Lazy Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Lekker man, halve selectie aan de dunne, je sterspeler is er niet bij en dan lekker tegen een nieuw en jong Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 2 minuten geleden zei Lazy: Lekker man, halve selectie aan de dunne, je sterspeler is er niet bij en dan lekker tegen een nieuw en jong Frankrijk. Dit is eigenlijk beter, op volle oorlogssterkte had je ook verloren en nu heb je nog een excuus van we missen mensen en geen optimale voorbereiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Goeie kipkerrie geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Lachwekkend, ja. Het zal je gebeuren op een WK. Mis je even vijf spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Is niet eens Nations League maar echte kwalificatie, man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Het kan gebeuren hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 6 uur geleden zei Thierryvane: Gaat goed in Zeist! Botman was toch al geen basis bij Oranje, Brugman al helemaal niet en De Ligt speelde laatste maanden voor Oranje ook amper nog tot niet... Joey Veerman ook pas voor nu eerst bij, in feite mis je alleen Cody Gakpo die basis is en was, no big deal... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Was vooral benieuwd naar Brugman. Ge-wel-dig talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 En wat kan ie lullen hè? Verbaal schijnt hij zijn steentje bij te dragen in de kleedkamer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Kjell in oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Boeit toch niks. Welke spelers je ook opstelt, de resultaten gaan niet anders zijn deze periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Alsof je sowieso gaat verliezen tegen Frankrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 4 uur geleden zei himan: Alsof je sowieso gaat verliezen tegen Frankrijk. Van je zuiderburen moet je het hebben hè. Maar dat snap ik ook als je België tegen Frankrijk in gedachten hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Heeft Ronald inmiddels al contact opgenomen met de Franse voetbalbond dat we niet komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 28 minuten geleden zei Jotew: Heeft Ronald inmiddels al contact opgenomen met de Franse voetbalbond dat we niet komen? Reglementair 3-0 op t wedstrijdformulier klinkt zo gek nog niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Met een beetje geluk is het doelsaldo weer positief na de pot tegen Gibraltar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Citaat Vermoedelijke opstelling Nederland: Cillessen; Geertruida, Timber, Van Dijk, Aké; De Roon, Wijnaldum, Wieffer; Berghuis, Memphis, Simons. 'Nou' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: 'Nou' Ah, een set in love voor Frankrijk dus vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Jongens doe niet zo jankerig en overijverig. Man man man, we hebben nog genoeg keuze. Nergens voor nodig dit dramatische gedoe. Als zelfs Luxemburg al opent met een puntje bij Slowakije..... Denk ik dat we winnen, niet per se? Denk ik dat we met beetje geluk maken op puntje? Ja! Denken ik dat we 3-0 tot 6-0 afgaan? Hell no Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Ik vind het hilarisch hoe je altijd van die scheve vergelijkingen erbij haalt. Omdat Luxemburg een punt pakt tegen Slowakije heeft NL een betere kans tegen Frankrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Aaron21: Ik vind het hilarisch hoe je altijd van die scheve vergelijkingen erbij haalt. Omdat Luxemburg een punt pakt tegen Slowakije heeft NL een betere kans tegen Frankrijk? Interesseert me niet wat jij hilarisch vind. IK heb meer gezegd dan dat, en daar reageer je natuurlijk weer niet op. Was gewoon een punt omdat de bal rond is en ALLES kan gebeuren. Zucht zeikerd wat de rest zegt regelmentair afdoen slaat al helemaal nergens op en daar zeg je niks op. Je zit weer lekker selectief op mij zoals altijd man man 24 maart 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 10 minuten geleden zei Kyrill: Jongens doe niet zo jankerig en overijverig. Man man man, we hebben nog genoeg keuze. Nergens voor nodig dit dramatische gedoe. Als zelfs Luxemburg al opent met een puntje bij Slowakije..... Denk ik dat we winnen, niet per se? Denk ik dat we met beetje geluk maken op puntje? Ja! Denken ik dat we 3-0 tot 6-0 afgaan? Hell no Volledig mee eens Karel. Heb Ajax dit seizoen een punt zien pakken bij Emmen. Dus Nederland is ook niet kansloos vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Zojuist zei Dansmeister: Volledig mee eens Karel. Heb Ajax dit seizoen een punt zien pakken bij Emmen. Dus Nederland is ook niet kansloos vanavond. Oké oke zegt geen kut. Dan nog slaat wat iedereen nu doet reglementair af doen aan Frankrijk nog veel minder nergens op. Omdat we 5 zieke hebben waarvan maar één basis is en was. Wat een onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Koeman zal er echt wel voor zorgen dat het geen grote uitslag gaat worden, maar denk zelf niet dat we hier een resultaat gaan halen. 2-0 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: 'Nou' Ik ben wel benieuwd hoe the F je met Gini de Roon en Wieffer wil gaan spelen Ik had denk ik toch iets meer voetbal gebracht maar misschien wil Koeman dat vanuit Wieffer laten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten