Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Citaat

In navolging van Frank de Boer trekt ook Dwight Lodeweges de deur achter zich dicht bij de KNVB. Tegenover het Algemeen Dagblad bevestigt de assistent-bondscoach dat de optie in zijn contract niet wordt gelicht. Lodeweges had in zijn verbintenis een optie om langer te blijven, maar beide partijen vinden het logisch om af te wachten wie de nieuwe bondscoach wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten Cate heeft toch gewoon al een heel netwerk en een complete PR-afdeling ingezet zodra Tsjechië op 1-0 kwam? Bizar hoe vaak zijn naam wordt genoemd, zelfs door prominenten uit de voetbalwereld. 

Enige voordeel dat ik zie bij die man, is dat hij weet hoe voetballen in de zandbak is. Enfin, moet Nederland daar eerst zien te geraken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel eerlijk, het WK geloof ik ook al niet meer zo in. Nu we toch zo maatschappelijk betrokken zijn met Oranje, kunnen we beter vol daarop inzetten en zou ik gewoon een open homoseksuele donkere vrouw selecteren als bondscoach. Of Seedorf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Titan:

Ten Cate heeft toch gewoon al een heel netwerk en een complete PR-afdeling ingezet zodra Tsjechië op 1-0 kwam? Bizar hoe vaak zijn naam wordt genoemd, zelfs door prominenten uit de voetbalwereld. 

Enige voordeel dat ik zie bij die man, is dat hij weet hoe voetballen in de zandbak is. Enfin, moet Nederland daar eerst zien te geraken. 

Grote vriend van De T he en daarmee ook van VI. Logisch dat die hem willen want dan hebben ze ook weer eens een primeurtje. KNVB heeft wel gezegd dat ze op de lijn Koeman door willen. Dan is Ten Cate ook een logische keus. Die pakt ook altijd de trein als hij ergens anders 5 cent meet kan verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me niet dat Henk meer kan verdienen bij de KNVB dan hij momenteel doet in de zandbak... 

Maar het is wel treurig dat Ten Cate zo naar voren wordt geschoven door Driessen. Was gisteren echt misselijkmakend toen ik er even langs zapte. En dan nog ontkennen dat de vriendschap met Ten Cate en Gullit redenen zijn  voor het omhoog praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lazy:

Lijkt me niet dat Henk meer kan verdienen bij de KNVB dan hij momenteel doet in de zandbak... 

Maar het is wel treurig dat Ten Cate zo naar voren wordt geschoven door Driessen. Was gisteren echt misselijkmakend toen ik er even langs zapte. En dan nog ontkennen dat de vriendschap met Ten Cate en Gullit redenen zijn  voor het omhoog praten. 

oh dat kan hij zeker niet nee. Maar Henk is wel net als Koeman weg op het moment dat het er echt om gaat en er een andere aanbieding ligt. Gewoon nu even profiteren van een paar masterclasses van Frenkie in de kwalificatie en daarna weer lekker zn zakken vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah, het is ook wel iemand die het een grote eer zou vinden. Bij veel van dat soort types is het nog wel ego > porto. 

Verder lachwekkend dat ze blijven lullen over die 'lijn Koeman'. Wat is dat dan? Frenkie opstellen? Memphis als spits gebruiken? Babel weer terug roepen? 4-2-3-1 spelen? Zo bijzonder was het nou ook weer niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die zit al bij Lyon en is in alles een clubtrainer. En zelfs op clubgebied heeft hij driekwart jaar nodig om zijn spelletje erin te krijgen. Vind ik een hele vreemde suggestie. Snap het verder wel, want als je denkt aan Nederlandse trainers die internationaal nog een beetje meedoen kom je al snel bij hem. Maar als je iets verder nadenkt dan je neus lang is kom je toch ook tot de conclusie dat hij niet echt het profiel van een bondscoach heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Socrates:

Mwah, het is ook wel iemand die het een grote eer zou vinden. Bij veel van dat soort types is het nog wel ego > porto. 

Verder lachwekkend dat ze blijven lullen over die 'lijn Koeman'. Wat is dat dan? Frenkie opstellen? Memphis als spits gebruiken? Babel weer terug roepen? 4-2-3-1 spelen? Zo bijzonder was het nou ook weer niet. 

Ik geloof - zover ik dat mee krijg - dat ze het dan vooral hebben over Koeman zijn aura. Of dat zei Hoogma in ieder geval. Of iemand die uitstraling heeft en de groep naar zijn hand kan zetten. Welke namen passen in dat profiel? Van Gaal toch weer, Peter Bosz ook wel denk ik en wat buitenlandse coaches. Misschien Huub Stevens zelfs nog. 

Nja, als we het zoeken in de hoek van even Nederlands/even wat anders/talentvol/gedegen tactische kennis/maximale uit een speler/elftal weten te halen dan kom ik uit op de volgende namen die daar redelijk aan voldoen:

- Henk Fraser 

- Arne Slot

- Erik ten Hag

Op maar weer ff wat namen in de groep te gooien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Socrates:

Die zit al bij Lyon en is in alles een clubtrainer. En zelfs op clubgebied heeft hij driekwart jaar nodig om zijn spelletje erin te krijgen. Vind ik een hele vreemde suggestie. Snap het verder wel, want als je denkt aan Nederlandse trainers die internationaal nog een beetje meedoen kom je al snel bij hem. Maar als je iets verder nadenkt dan je neus lang is kom je toch ook tot de conclusie dat hij niet echt het profiel van een bondscoach heeft. 

Je hoeft het niet zo denigrerend te brengen hoor ;) Ik ben Belg dus volg het Nederlandse voetbal niet op de voet en wist niet dat die bij Lyon aan de slag was gegaan, dacht dat hij na zijn ontslag bij Leverkusen nog zonder club zat. Verder staat hij met zijn tactiek toch voor de Nederlandse school, dus leek het me wel een geschikte kandidaat. 

Verder snap ik niet dat Henk ten Cate een optie is, die heeft toch werkelijk nix bewezen als trainer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Kom maar door met Arsène Wenger, Carlo Ancelotti, Jardim, Ralf Rangnick, Guardiola etc

Waarom zou je zoveel coaches aanstellen? Maar zie je het al voor dat Nico Jan Hoogma 1 van die mannen belt? Dat kan toch niet joh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites