Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

8 minuten geleden zei Erwin.:

Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens

Is ook gewoon een prima speler als hij goed gebruikt wordt. Speelt niet voor niks bij Atalanta. Er zitten überhaupt maar 25 spelers in voorselectie. Neem aan dat er nog 1 keeper en 1 veldspeler afvalt. Qua verhouding zou dat een middenvelder moeten zijn en denk ik aan vd Beek. 

21 minuten geleden zei Erwin.:

Ik had van van Gaal niet verwacht dat hij Til er al bij zou pakken. Paar keer scoren tegen FC laag in Europa zegt nog niet veel. Ook Rensch vind ik nog te vvroeg tbh. Maar goed het is een voorselectie. Wel weinig aanvallers overigens

Denk dat Pasveer en Til afvallen. Snap de voorselectie van Til overigens wel in het licht van direct moeten presteren. Doordat Feyenoord vroeg aan de bak moest zijn die spelers itt anderen nu al op een hoger fitheidsniveau en Til is aardig in vorm. Rensch is denk ik alleen omdat Dumfries na het EK niet heeft gespeeld, geen echt duidelijke rechtsback die eruit springt als logische vervanger. 

Ben wel benieuwd waar tactisch voor gekozen gaat worden tegen Noorwegen. Zou zomaar weer 532 kunnen worden. 

Gakpo, Berghuis en eventueel Malen voor op de flanken. Dan ga ik er gemakshalve maar even vanuit dat Depay voor in de spits word opgeroepen. Dat zal inderdaad wel weer het alom bekende LvG systeempje worden. Keuze voor Til enigzins vreemd, anderzijds is hij wel fit en klaar om eventueel gelijk te moeten presteren. Dumfries, tsja niet meer zien spelen na het EK. Ook misschien met het oog op zijn transfer naar Inter nog niet meteen opgeroepen? Geen idee.

Verder de logische namen. Malacia overigens ook zwaar terecht :)  Overigens had hij Noa Lang ook wel kunnen oproepen, zij het voor de voorlopige selectie om te kijken hoe hij er voor staat tussen alle andere NL-spelers!

Edited by Jotew

13 minuten geleden zei MetalMichael:

Denk dat Pasveer en Til afvallen. Snap de voorselectie van Til overigens wel in het licht van direct moeten presteren. Doordat Feyenoord vroeg aan de bak moest zijn die spelers itt anderen nu al op een hoger fitheidsniveau en Til is aardig in vorm. Rensch is denk ik alleen omdat Dumfries na het EK niet heeft gespeeld, geen echt duidelijke rechtsback die eruit springt als logische vervanger. 

Ben wel benieuwd waar tactisch voor gekozen gaat worden tegen Noorwegen. Zou zomaar weer 532 kunnen worden. 

Kan ik me wel in vinden ja

7 uur geleden zei Titan:

Ik bedoelde het niet als aanval op de Ajacieden. Klaassen hoeft voor mij trouwens niet en Gravenberch moet misschien eerst weer wat fatsoenlijke wedstrijden gaan spelen.

De Boer had toch wel de naam dat hij voor spelers ging die 'iets' met Ajax hadden, terecht of niet. Van Gaal kennende (voor zover je die man kunt kennen) gaat hij bewust spelers van andere clubs oproepen. 

Bij die man blijft het toch gissen tot je het weet :D

Sterker nog. Nog een extra speler van Ajax. Als je naar poppetjes kijkt zelfs twee. Maar goed is pas voorselectie natuurlijk.

2 uur geleden zei Socrates:

Til ;e

Boutselectie. Geen Bergwijn, geen Schouten, die manke spitsen, Koopmeiners.. Geen Veltman is wel verstandig.

Vind ik dus weer totaal niet. Zeker niet gezien Veltman zijn seizoen in PL. Zeker niet ook als je sommige namen ziet die erbij zitten.

3 uur geleden zei Socrates:

Til ;e

Boutselectie. Geen Bergwijn, geen Schouten, die manke spitsen, Koopmeiners.. Geen Veltman is wel verstandig.

Ik kijk geen Serie A, maar Schouten? :cab: Net even opgezocht; basis bij Bologna (#12 Serie A), 1 goal, 1 assists, 8x geel & 1x rood. Wat kan hij beter dan onze grote vriend De Roon of Til dat 'ie verdiend er bij te zitten dan.

Verder wel helemaal eens trouwens. Til drie leuke potjes gespeeld, Bergwijn er niet bij met meer talent in z'n linkerteen dan Weghorst in allebei z'n voeten, Koopmeiners die hopeloos uit vorm is sinds eind vorig seizoen.. En geen Veltman, dat is altijd een goede beslissing. 

16 minuten geleden zei Fantasy:

Ik kijk geen Serie A

Hier gaat het al mis!

17 minuten geleden zei Fantasy:

1 goal, 1 assists, 8x geel & 1x rood.

Niet erg bijzondere of relevante gegevens voor een spelverdeler.

19 minuten geleden zei Fantasy:

Wat kan hij beter dan onze grote vriend De Roon of Til dat 'ie verdiend er bij te zitten dan.

Nou, heel simpel eigenlijk: voetballen. Laten we zeggen dat het een Aldi-versie van Frenkie de Jong is. 

Hij is overigens niet direct beter dan De Roon, het is een ander type. De Roon is als CM een pure balafpakker, Schouten meer een spelverdeler die ook een balletje kan onderscheppen. Als je dan kijkt naar het Nederlands elftal, zou ik toch wel eens iemand naast Frenkie willen zien die net wat beter kan voetballen dan De Roon. Want dat is nu heel simpel voor tegenstanders: Frenkie dubbel dekken en op pressen, De Roon vrij laten, doet er toch niks mee. Wijnaldum kan dat ook gewoon invullen, maar als we dan verder kijken kom ik toch wel op Schouten uit. Best het proberen waard.

• 2 weeks later...
4 minuten geleden zei La Pulga:

Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden.

Vd Beek, maar die speelt nooit. Maar is een opvallende afwezige.

Bijlow

Dumfries - van Dijk- De Vrij - Malacia

Gravenberch De Jong Wijnaldum

Rechtsbuiten van Ajax - Malen - Memphis

?! Zoiets?

Edited by Arezo

6 minuten geleden zei La Pulga:

Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden.

Bijlow, no doubt. Verder ben ik wel verbaasd dat van Ginkel de voorselectie niet had gered maar van de Beek wel, verder meer dan logische selectie al twijfel ik wel over Rensch.