Noudke Gepost August 17, 2021 Share Gepost August 17, 2021 "Met je krantje". Heerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 17, 2021 Share Gepost August 17, 2021 "In coronatijd is Skype en Zoom helemaal ingeburgerd, en dat heb ik met verve gedaan" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 (edited) 4 minuten geleden zei La Pulga: Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden. Vd Beek, maar die speelt nooit. Maar is een opvallende afwezige. Bijlow Dumfries - van Dijk- De Vrij - Malacia Gravenberch De Jong Wijnaldum Rechtsbuiten van Ajax - Malen - Memphis ?! Zoiets? Edited August 27, 2021 by Arezo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 6 minuten geleden zei La Pulga: Leuke selectie zo, missen jullie iemand? Ben benieuwd wie eerste keeper gaat worden. Bijlow, no doubt. Verder ben ik wel verbaasd dat van Ginkel de voorselectie niet had gered maar van de Beek wel, verder meer dan logische selectie al twijfel ik wel over Rensch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 Donny op huurbasis weg in 3, 2, 1... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyD Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 (edited) Het lijkt dan toch een 4-3-3 te worden. Ik gok op: Bijlow Dumfries - De Ligt - Van Dijk - Blind Wijnaldum - De Jong - Gravenberch Berghuis - Memphis - Gakpo/Bergwijn Edited August 27, 2021 by FlyD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 7 minuten geleden zei Arezo: Vd Beek, maar die speelt nooit. Maar is een opvallende afwezige. Bijlow Dumfries - van Dijk- De Vrij - Malacia Gravenberch De Jong Wijnaldum Rechtsbuiten van Ajax - Malen - Memphis ?! Zoiets? Haha jij bent ook gewoon echt een klein kind, rechtsbuiten van Ajax en ook in het Ajax topic doe je raar met je Blind. (die hoort trouwens in de basis bij jou want dat vindt jij de beste middenvelder van de wereld. Of is hij te goed voor het Nederlands elftal en is het Nederlands elftal hem niet waard? Dat kan ook. Wel eens met je opstelling, al zou ik Bergwijn neerzetten op de plek van de rechtsbuiten van Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: Haha jij bent ook gewoon echt een klein kind, rechtsbuiten van Ajax en ook in het Ajax topic doe je raar met je Blind. (die hoort trouwens in de basis bij jou want dat vindt jij de beste middenvelder van de wereld. Of is hij te goed voor het Nederlands elftal en is het Nederlands elftal hem niet waard? Dat kan ook. Wel eens met je opstelling, al zou ik Bergwijn neerzetten op de plek van de rechtsbuiten van Ajax. Gewoon een klein beetje humor. Ik zou Steven Berghuis (geboren 19 december 1991 in Apeldoorn, zoon van Frank Berghuis en zijn moeder opstellen). Ik vind dat Blind zich inderdaad niet moet verlagen tot dit niveau (alweer een grapje, ik ga vanaf nu achter elk grapje zeggen dat het een grapje is). Ja, prima opstelling hè? voor een klein kind. Tegen Montenegro kan je dan eventueel van Dijk niet laten spelen maar de Ligt. Ik neem niet aan dat van Dijk 3x 90 aankan/ mag spelen van Liverpool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 11 minuten geleden zei Thierryvane: Donny op huurbasis weg in 3, 2, 1... Hoop ook inderdaad dat dit het laatste zetje is dat hij nodig heeft om te vertrekken. Staat gewoon op plek nummer 6, aangezien hij bij afwezigheid van Bruno Fernandes waarschijnlijk alsnog eerder voor Pogba op 10 en Fred / Matic / McTominay erachter zal kiezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E2E Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 Volgens mij gaat 'ie De Ligt op de bank zetten, ook die andere twee potten. Als ik goed geluisterd heb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 19 minuten geleden zei Arezo: Gewoon een klein beetje humor. Ik zou Steven Berghuis (geboren 19 december 1991 in Apeldoorn, zoon van Frank Berghuis en zijn moeder opstellen). Ik vind dat Blind zich inderdaad niet moet verlagen tot dit niveau (alweer een grapje, ik ga vanaf nu achter elk grapje zeggen dat het een grapje is). Ja, prima opstelling hè? voor een klein kind. Tegen Montenegro kan je dan eventueel van Dijk niet laten spelen maar de Ligt. Ik neem niet aan dat van Dijk 3x 90 aankan/ mag spelen van Liverpool. Ja ik ken je helaas niet zo goed, weet niet of je een klein kind bent of dat je echt heeeeeele leuke grapjes maakt. Sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost August 27, 2021 Share Gepost August 27, 2021 7 uur geleden zei ReneLeBlanc: Bijlow, no doubt. Verder ben ik wel verbaasd dat van Ginkel de voorselectie niet had gered maar van de Beek wel, verder meer dan logische selectie al twijfel ik wel over Rensch. Volgens mij is hij ook wel gecharmeerd van Bijlow. Ben benieuwd, lijkt mij een vrij logische selectie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost August 30, 2021 Share Gepost August 30, 2021 Toch jammer dat Danjuma er niet bij is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost August 30, 2021 Share Gepost August 30, 2021 Zeker waar en ook El Ghazi had een kans verdiend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoHaak Gepost August 30, 2021 Share Gepost August 30, 2021 Wel heerlijk met Louis als bondscoach. Vrijdag speciaal die hele persco via youtube zitten kijken vanwege hem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 Vind het door deze opstelling wellicht nog raarder dat El Ghazi niet mee is. Had je ook prima in kunnen brengen in een 3-5-2 eventueel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RotterdamZuid Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 1 minuut geleden zei Rogier.: Vind het door deze opstelling wellicht nog raarder dat El Ghazi niet mee is. Had je ook prima in kunnen brengen in een 3-5-2 eventueel. Voor m'n gevoel wordt die al jaren 'vergeten' door de staf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 (edited) Haha, Blind. Helaas, Gakpo stond niet op te letten en heft buitenspel op. Edited September 1, 2021 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan. Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 Gakpo zat ff te slapen daar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 Gakpo Dat was El Ghazi niet overkomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satyr Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 Tsja, als je op z'n Van Gaals gaat spelen tegen zo'n berekende countermachine, dan gaat het een keer mis. #ierland2002 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 Slakpo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost September 1, 2021 Share Gepost September 1, 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Tsja, als je op z'n Van Gaals gaat spelen tegen zo'n berekende countermachine, dan gaat het een keer mis. #ierland2002 Die goal tegen heeft hier niet zoveel mee te maken natuurlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts