Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Michaelinho*:

Wij zijn wel de beste van allemaal! Als enige geen verlenging gespeeld. Spelen ze nu allemaal de moeder in de halve finale 

Als je zo speelt tegen de Engelsen dan ga je het niet halen. Niet dat die geweldig zijn, helemaal niet, maar iets met individuele kwaliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElPrincipito:

Als je zo speelt tegen de Engelsen dan ga je het niet halen. Niet dat die geweldig zijn, helemaal niet, maar iets met individuele kwaliteiten.

Je begreep wel dat mijn post doordrenkt was met sarcasme hè? :D

Verder helemaal eens hoor. Dit schreeuwt om een 1-0 verlies in de 90e minuut of een nieuw penaltytrauma. Om nog maar niet te spreken over de eventuele tegenstander in de finale. 

Met dit spel tegen Spanje wordt het echt minimaal 3-0.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Denk dat we het met 1 berichtje af kunnen doen: dramatisch, maar toch weer lang mogen mee hobbelen. Aldus het toernooi van depay.

Haha, eerste helft dramatisch, tweede helft lang niet verkeerd. En niet alleen toen hij werd gewisseld. Ben benieuwd wat Koeman durft tegen Engeland. Weer Depay of dan toch Weghorst of een ander (en waarschijnlijk alsnog ons gouden tientje).

Reijnders opnieuw ruk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei MetalMichael:

Dat extra half uur dat Engeland nodig heeft gehad kan een rol gaan spelen woensdag, met de nadruk op kan. Maar zelfs tegen een ploeg gemanaged door Southgate moet het echt wel een stuk beter.

Die Engelsen zijn in 120 minuten en wat extra tijd niet moe geworden hoor vanavond :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Bolderbast:

Depay army 🫡

Ik hap wel hoor: die heeft weer helemaal 0,0 goed gedaan vandaag. Wat een parodie op een voetballer begint dat te worden.

Koeman kent ook geen schaamte hè met deze wissels? Ergste is nog dat die er mee weg komt na het halen van de halve finale. Die man heeft me een geluk tegen een zwak turks elftal. Dat waren echt 10 blinden en een eenoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd jongens. Kon beide kanten op. Al had Turkije op het eind zeker nog eentje kunnen en zelfs moeten scoren. Kadioglu was weer uitstekend en wat was Baris een hoofdpijn voor Virgil

Montella te laat met zijn wissels. Heel gek dat Var helemaal niks deed met die actie van Simons en wellicht ook van Van de Ven(?). 

Oprecht leuk ook dat half Arnhem zit te toeteren. 

bewerkt door Acquafresca
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik hap wel hoor: die heeft weer helemaal 0,0 goed gedaan vandaag. Wat een parodie op een voetballer begint dat te worden.

Koeman kent ook geen schaamte hè met deze wissels? Ergste is nog dat die er mee weg komt na het halen van de halve finale. Die man heeft me een geluk tegen een zwak turks elftal. Dat waren echt 10 blinden en een eenoog.

Zijn voorzet bij de gelijkmaker :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Steels:

Zijn voorzet bij de gelijkmaker 

Ah, die mag die hebben dan. Een geslaagde actie. Voor de rest bal verlies, of mis schieten. Volgens mij Depay nog steeds maar 1 schot op doel dit EK. Dat is echt onthutsend.

Als ik Brobbey was, ging ik lekker op vakantie. Tyfstraal een eind op zeg. Een Zirkzee als "laatste aanvulling" mee zien gaan, en dan krijgt die eerder minuten dan jij. Ik had Koeman een schop in zn hol gegeven. Rooie Rochel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites