delichris Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli We gaan tutteren!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Respect voor de Turken wel. Een goede eerste helft en een oke 2e helft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Billenknijpen maar door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wij zijn wel de beste van allemaal! Als enige geen verlenging gespeeld. Spelen ze nu allemaal de moeder in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Wij zijn wel de beste van allemaal! Als enige geen verlenging gespeeld. Spelen ze nu allemaal de moeder in de halve finale Als je zo speelt tegen de Engelsen dan ga je het niet halen. Niet dat die geweldig zijn, helemaal niet, maar iets met individuele kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Dat extra half uur dat Engeland nodig heeft gehad kan een rol gaan spelen woensdag, met de nadruk op kan. Maar zelfs tegen een ploeg gemanaged door Southgate moet het echt wel een stuk beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Eerste 2 doelpunten zat ik op de plee. Daarna nog 20 minuten op de plee gezeten om het niet te jinxen. Dus deze overwinning komt van mij boys!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli We zijn in ieder geval door Elke blinde ziet toch dat Dumfries, Gakpo en Memphis zo’n type spits nodig heeft om enigszins te kunnen renderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wat een luxe om ook Frimpong nog te hebben zeg, die is zo snel. Jammer dat die counter niet lukte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 9 minuten geleden zei ElPrincipito: Als je zo speelt tegen de Engelsen dan ga je het niet halen. Niet dat die geweldig zijn, helemaal niet, maar iets met individuele kwaliteiten. Je begreep wel dat mijn post doordrenkt was met sarcasme hè? Verder helemaal eens hoor. Dit schreeuwt om een 1-0 verlies in de 90e minuut of een nieuw penaltytrauma. Om nog maar niet te spreken over de eventuele tegenstander in de finale. Met dit spel tegen Spanje wordt het echt minimaal 3-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 2 uur geleden zei Titan: Yes, Depay speelt! Drie pagina's nabeschouwing in dit topic. Denk dat we het met 1 berichtje af kunnen doen: dramatisch, maar toch weer lang mogen mee hobbelen. Aldus het toernooi van depay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli We worden wereldkampioen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Denk dat we het met 1 berichtje af kunnen doen: dramatisch, maar toch weer lang mogen mee hobbelen. Aldus het toernooi van depay. Haha, eerste helft dramatisch, tweede helft lang niet verkeerd. En niet alleen toen hij werd gewisseld. Ben benieuwd wat Koeman durft tegen Engeland. Weer Depay of dan toch Weghorst of een ander (en waarschijnlijk alsnog ons gouden tientje). Reijnders opnieuw ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli (bewerkt) Die sliding van Weghorst in de eigen zestien. 6 juli bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 15 minuten geleden zei MetalMichael: Dat extra half uur dat Engeland nodig heeft gehad kan een rol gaan spelen woensdag, met de nadruk op kan. Maar zelfs tegen een ploeg gemanaged door Southgate moet het echt wel een stuk beter. Die Engelsen zijn in 120 minuten en wat extra tijd niet moe geworden hoor vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Wat een ontsnapping. Sodeknetters. Woensdag gewoon weer lekker starten zoals vandaag, Engeland speelt niet met 5 verdedigers en zo’n verdedigend blok op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Depay army 🫡 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 3 minuten geleden zei Bolderbast: Depay army 🫡 Ik hap wel hoor: die heeft weer helemaal 0,0 goed gedaan vandaag. Wat een parodie op een voetballer begint dat te worden. Koeman kent ook geen schaamte hè met deze wissels? Ergste is nog dat die er mee weg komt na het halen van de halve finale. Die man heeft me een geluk tegen een zwak turks elftal. Dat waren echt 10 blinden en een eenoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 41 minuten geleden zei Titan: Reijnders opnieuw ruk. Zó. Ik snap t he, de rest is allemaal geblesseerd. Maar de tering wat is die man slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Ja kan echt niet idd. Wel blij met de veerkracht van oranje. Al zijn er teveel spelers niet in vorm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Zit iedereen hier nou te toeteren uit blijdschap of om Turkjes te pesten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli (bewerkt) Gefeliciteerd jongens. Kon beide kanten op. Al had Turkije op het eind zeker nog eentje kunnen en zelfs moeten scoren. Kadioglu was weer uitstekend en wat was Baris een hoofdpijn voor Virgil Montella te laat met zijn wissels. Heel gek dat Var helemaal niks deed met die actie van Simons en wellicht ook van Van de Ven(?). Oprecht leuk ook dat half Arnhem zit te toeteren. 6 juli bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 52 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik hap wel hoor: die heeft weer helemaal 0,0 goed gedaan vandaag. Wat een parodie op een voetballer begint dat te worden. Koeman kent ook geen schaamte hè met deze wissels? Ergste is nog dat die er mee weg komt na het halen van de halve finale. Die man heeft me een geluk tegen een zwak turks elftal. Dat waren echt 10 blinden en een eenoog. Zijn voorzet bij de gelijkmaker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli Zojuist zei Steels: Zijn voorzet bij de gelijkmaker Ah, die mag die hebben dan. Een geslaagde actie. Voor de rest bal verlies, of mis schieten. Volgens mij Depay nog steeds maar 1 schot op doel dit EK. Dat is echt onthutsend. Als ik Brobbey was, ging ik lekker op vakantie. Tyfstraal een eind op zeg. Een Zirkzee als "laatste aanvulling" mee zien gaan, en dan krijgt die eerder minuten dan jij. Ik had Koeman een schop in zn hol gegeven. Rooie Rochel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 6 juli Share Geplaatst 6 juli 6 minuten geleden zei Acquafresca: Oprecht leuk ook dat half Arnhem zit te toeteren. In de Haagse Schilderswijk is het ook leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten