Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden zei 007mark:

Poeh, lastige. Ik zou zeggen buitenspel, maar zelfs als hij duikt. Heeft hij hem dan en/of springt hij tegen Denzel aan? Twijfel ik over.

Maar ik denk een terechte beslissing.

Denk dat het grootste euvel was dat hij tussen de keeper en de bal stond. Vond het gek dat er zo lang naar gekeken moest worden, leek me wel duidelijk na 1 herhaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei 007mark:

Poeh, lastige. Ik zou zeggen buitenspel, maar zelfs als hij duikt. Heeft hij hem dan en/of springt hij tegen Denzel aan? Twijfel ik over.

Maar ik denk een terechte beslissing.

Ik vind hem ook lastig. Keepertje had hem nooit gehad. Maar goed, Dumfries staat daar wel weer lekker achterlijk. 

Mag ik zeggen dat ik Koeman moe ben? Depay laten staan na zon dramatische helft, Wijnaldum brengen het laatste half uur, frimpong wisselen en dan met Dumfries als semi rechtsbuiten gaan spelen. Wat heb je nou aan Weghorst, als je de bal niet bij hem krijgt? En als je dan zonodig frimpong er uit wil halen, waarom dan niet malen er in? 

Prima resultaat dit hoor, daar niet van. Maar ik ben echt klaar met dit achterlijke gedoe van koeman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet slecht gespeeld ook. Paar kansjes gehad, zelfs een goal gemaakt die (terecht) werd afgekeurd. Maar ook wel prima verdedigd. Al kon Griezmann er best 1 of 2 maken. 

Wel mooi dat Koeman dit seizoen naar Arne Slot geeft gekeken. Geertruida er op een gegeven moment in, en op balbezit inschuiven naar het middenveld. En Frimpong en later Dumfries in de Nieuwkoop-rol :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijnaldum bracht rust, gek genoeg. Lokte veel slimmer een overtreding uit, waar Simons met een dwarslaesie naar de grond stort.

Beste zet was Veerman bij Griezmann zetten. Reijnders was de gevaarlijkste man voor Frankrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oranjelegioen was al lekker bezig met die corners van Frankrijk. Die lijn zometeen lekker doorzetten in de stad en dat hele Leipzig met de grond gelijk maken. Elke Fransoos is vogelvrij. Berlijn we komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Gert:

Puntje koesteren. Wel tevreden mee. 

Geheel mee eens. Vooraf gedacht dat we eraf zouden gaan.

Maar jemig Koeman zeg; vertikken om Malen in te brengen voor Denzel, weer Gini als eerste brengen, Depay langer laten staan dan nodig. Ook Schouten eraf best apart, had geel maar speelde niet echt op een 2e geel. 

Denk beetje mazzel dat Frankrijk niet messcherp was. Wel tevreden over de verdediging, staat best steady. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Vrij en Verbruggen lichtpunten vandaag. Verder was het heel pover, maar vooraf had ik getekend voor een punt dus ben er wel content mee. 

Die Veerman is trouwens ook echt te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken hé? Komt echt handelingssnelheid tekort op dit niveau. 

En wat is die Xavi een saaie gozer zeg. Ongekend. Als hij niet op komt dagen voor dit interview zegt hij net zoveel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Urbeto:

De Vrij en Verbruggen lichtpunten vandaag. Verder was het heel pover, maar vooraf had ik getekend voor een punt dus ben er wel content mee. 

Die Veerman is trouwens ook echt te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken hé? Komt echt handelingssnelheid tekort op dit niveau. 

En wat is die Xavi een saaie gozer zeg. Ongekend. Als hij niet op komt dagen voor dit interview zegt hij net zoveel. 

Heel stiekem wisten we dit toch al wel? Bedoel, hij schittert in de eredivisie maar in voorgaande potjes in oranje kon hij eigenlijk ook niet mee. Ja misschien tegen IJsland etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Vitesse88:

Heel stiekem wisten we dit toch al wel? Bedoel, hij schittert in de eredivisie maar in voorgaande potjes in oranje kon hij eigenlijk ook niet mee. Ja misschien tegen IJsland etc. 

Klopt, maar na die debiele Real Madrid/Kroos-vervanger suggestie uit Volendam leek het me goed om het nog eens te benadrukken. Hij is geweldig voor Eredivisiebegrippen, maar laten we niet overdrijven. 

2 minuten geleden zei Chiemel:

Ben ik nou de enige die de Vrij zowel tegen Polen en Frankrijk gewoon matig tot max kleine voldoende vond? Hij doet vaak niet zoveel namelijk. 

Hij is kalm aan de bal en héél zuiver in de passing. Positioneel ook ijzersterk. Dat zijn kwaliteiten die misschien niet heel erg opvallen, maar die wel degelijk aanwezig zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Urbeto:

Hij is kalm aan de bal en héél zuiver in de passing. Positioneel ook ijzersterk. Dat zijn kwaliteiten die misschien niet heel erg opvallen, maar die wel degelijk aanwezig zijn. 

Maar ook heel vaak aan de grond genageld zodra de ballen door het centrum gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Chiemel:

Maar ook heel vaak aan de grond genageld zodra de ballen door het centrum gaan. 

Dat beeld herken ik persoonlijk niet, maar zal er eens extra op letten in het vervolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Fantasy:

Niks aan het handje jongens.

2D tegen 2E (ROE / OEK / SLW / BEL)
1D tegen 2F (TUR / POR / TSJ / GEO)

Kwartfinale is al binnen.

En als we 3e worden, als een van de beste nummers 3? ;c

Met bovenstaande wel hopen dat Portugal geen 2e wordt en wij 1e :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites