Jump to content

Nederlands Elftal

Baddoo

Recommended Posts

Zou eerder bang zijn voor Portugal.

11 uur geleden zei Fantasy:

Niks aan het handje jongens.

2D tegen 2E (ROE / OEK / SLW / BEL)
1D tegen 2F (TUR / POR / TSJ / GEO)

Kwartfinale is al binnen.

11 uur geleden zei Rogier.:

EK 2021 belt. 

Ik snap die haat jegens Woutje niet zo goed. Geen briljante voetballer, maar volle bak d'r op wanneer hij speelt. Ik vind het wel charmant, die beleving. Het oogt allemaal oprecht. Zwaar cliché, maar hij meent het wel allemaal, of hij verdient een Oscarnominatie. 

• Like 4

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ik snap die haat jegens Woutje niet zo goed. Geen briljante voetballer, maar volle bak d'r op wanneer hij speelt. Ik vind het wel charmant, die beleving. Het oogt allemaal oprecht. Zwaar cliché, maar hij meent het wel allemaal, of hij verdient een Oscarnominatie. 

23 minuten geleden zei Beppu:

https://streamin.me/v/a2e016ca

Woutje fucking Weghorst even uit de spits sprinten om nog een schot te blokken in de laatste minuten terwijl Wijnaldum rustig terug sjokt

Dit zegt genoeg toch? Weghorst is prima invaller, niet goed genoeg voor de basis (zou eerder Zirkzee opstellen eigenlijk), maar deze man kan je tenminste veilig inbrengen. Wat doet Wijnaldum daar ook, laat gewoon z’n man lopen.

• Like 1

Op veel momenten vond ik de 8 (even los van wie die "rol" invulde op dat moment) vrij ver naar voren spelen. Omdat er centraal in de verdediging niet doorgedekt werd op Griezmann (wat ik enigszins logisch vind met Van Dijk / De Vrij) kwam er veel ruimte voor bijvoorbeeld Kanté om het middenveld over te steken. Ik ben niet zo kapot van de tandem Dumfries / Frimpong, dus had het bezettingsprobleem opgelost met Geertruida, die van nature die extra middenvelder wordt. 

Sowieso bijzonder dat je de twee laatste oefenwedstrijden speelt met koppeltjes aan de rechterkant, en dan tegen Frankrijk Dumfries / Frimpong opstelt.

Edited by MetalMichael
  • Like 2

1 uur geleden zei Rogier.:

Dit zegt genoeg toch? Weghorst is prima invaller, niet goed genoeg voor de basis (zou eerder Zirkzee opstellen eigenlijk), maar deze man kan je tenminste veilig inbrengen. Wat doet Wijnaldum daar ook, laat gewoon z’n man lopen.

Die Wijnaldum hè. Die wordt op een gegeven moment geroemd omdat die zo goed een overtreding uit lokt. Als dat al het enige positieve is wat over je gezegd wordt, bedank dan. Jezus wat slecht. 

• Like 1

27 minuten geleden zei Beppu:

We worden Europees Kampioen mannen. Ik heb tot nu toe geen enkel land gezien die ons kan en gaat verslaan dit toernooi.

Mochten we Portugal treffen, liggen we eruit. Het Argentinië van het EK voor ons.

Hopelijk zien we vandaag wat andere spelers spelen, maar we zullen het wel weer moeten doen met Depay en invalbeurten van Wijnaldum en Weghorst. Maar hoop op basisplek voor Malen en op z'n minst een invalbeurt van Brobbey of Zirkzee. Geertruida en Maatsen mogen ook wel flinke minuten maken. 

33 minuten geleden zei Chiemel:

Hopelijk zien we vandaag wat andere spelers spelen, maar we zullen het wel weer moeten doen met Depay en invalbeurten van Wijnaldum en Weghorst. Maar hoop op basisplek voor Malen en op z'n minst een invalbeurt van Brobbey of Zirkzee. Geertruida en Maatsen mogen ook wel flinke minuten maken. 

Gewoon weer lekker Memphis 90 minuten lang zien stuntelen. Ik vind het een goede speler hoor, en hij is heel belangrijk geweest voor dit elftal. Maar wat hij 90 minuten lang tegen Frankrijk liet zien, en 60 minuten tegen Oostenrijk, was echt om te janken. 

Koeman moet echt eens kappen met het vasthouden aan bepaalde spelers. Het wordt een beetje dom namelijk. 

56 minuten geleden zei Chiemel:

Zirkzee lijkt me onwaarschijnlijk aangezien hij niet bij de selectie zit door ziekte.

Weghorst is voor nu toch gewoon verdienstelijk ingevallen?

2 uur geleden zei Chiemel:

Las op het AD dat alleen Frimpong weer bankje zit en Veerman terug is.