Erwin. Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 37 minuten geleden zei delichris: Gaat om huur Volgens Rik Elfrink juist om verplichte koop na huur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 6 minuten geleden zei Erwin.: Volgens Rik Elfrink juist om verplichte koop na huur Dat zou kunnen. NOS geeft aan dat het om huur gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Dan weet ik wel welke ik eerder geloof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 Boy Waterman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 16 minuten geleden zei Michaelinho*: Boy Waterman Zelfde zaakwaarnemer als Ruud van Nistelrooy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 18 minuten geleden zei FlyD: Zelfde zaakwaarnemer als Ruud van Nistelrooy Dat maakt het niet minder lachwekkend. ‘Goed voor de kleedkamer’. Overigens is het tot op heden sowieso bizar stil. Behalve dan wat berichten over Savinho, Luuk en ene Simic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 37 minuten geleden zei Michaelinho*: Boy Waterman Benitez ook. Dat is toch een echte versterking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 2 minuten geleden zei Dansmeister: Benitez ook. Dat is toch een echte versterking. Ja, prachtige naam, heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 18 juni 2022 Share Geplaatst 18 juni 2022 9 minuten geleden zei Michaelinho*: Dat maakt het niet minder lachwekkend. Eens. Het is enkel een (poging tot) verklaring voor deze lachwekkende transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 9 uur geleden zei Dansmeister: Benitez ook. Dat is toch een echte versterking. Die ken ik dan zelf weer niet zo goed. Maar als jij het zegt dan geloof ik dat direct Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Als derde keeper zal Waterman toch geen ramp zijn? Benitez ben ik wel benieuwd naar. Da's zo'n typische FM transfer; gratis, heeft zich bewezen in een andere competitie en heeft nog een restwaarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Wat gaat er dan met Drommel(s) (Drommels en nog eens Drommels) gebeuren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Ik denk dat die vooral mentaal sterker moet worden. In beginsel neem ik aan dat die gast tweede keeper wordt, of anders, gezien zijn leeftijd, wordt verhuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 Drommel zal "de concurrentiestrijd aangaan" verwacht ik. Muller gaat weg, Delanghe willen ze verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 19 juni 2022 Share Geplaatst 19 juni 2022 5 uur geleden zei Arezo: Wat gaat er dan met Drommel(s) (Drommels en nog eens Drommels) gebeuren? 22 minuten geleden zei neva: Drommel zal "de concurrentiestrijd aangaan" verwacht ik. Muller gaat weg, Delanghe willen ze verhuren. Drommel wordt 2e keeper. Wat je nu leest is dat PSV vooral teleurgesteld is over zijn mentale gesteldheid. Ze missen de drive om echt beter te worden. Wat ook weer iets zegt over het scoutingsapparaat. Drommel was in zijn eerste periode bij Twente ook een hele matige keeper en mentaal zwak. Toen PSV hem kocht van Twente had hij een goed jaar gehad. Maar het bleef een gok. Lijkt wederom een speler te zijn voor het uitpuilende lijstje missers van John de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Volgens RvN is Benitez al in Nederland om gekeurd te worden, gaat PSV voor het eerst sinds jaren dan weer een fatsoenlijke keeper krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 18 uur geleden zei joostmakaay: Volgens RvN is Benitez al in Nederland om gekeurd te worden, gaat PSV voor het eerst sinds jaren dan weer een fatsoenlijke keeper krijgen? En hij is binnen. Iemand een idee waarom zijn contract bij Nice niet is verlengd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 19 minuten geleden zei Rogier.: En hij is binnen. Iemand een idee waarom zijn contract bij Nice niet is verlengd? Was dacht ik vooral op zoek naar een nieuwe uitdaging Mooie transfer iig van de Jong, mag ook wel eens gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Götze Toch nooit echt de verwachte surplus gebracht, maar toch jammer dat een van de betere voetballers niet meer op de Nederlandse velden te zien is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Hebben Tannane weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 PSV wel tot nu toe de grote winnaar qua transfers. Gelukkig is het nog niet officieel gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: PSV wel tot nu toe de grote winnaar qua transfers. Gelukkig is het nog niet officieel gewonnen Enige wat telt is de eindstand half/eind mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 34 minuten geleden zei Kyrill: Enige wat telt is de eindstand half/eind mei 2023 En ook dit kan weer op een tegeltje Karel! Ondertussen kan je een heel huis bouwen met al jouw uitspraken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PatjePauw Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Op 13-6-2022 om 11:10 zei Erwin.: Iemand nog zin om de selectie voor komend seizoen uiteen te zetten? Mag vooral aanvallend wel wat bij gaan komen denk ik Ja hoor. Komt ie: Keepers: Benitez Drommel Waterman Peersman (soms 3) Delanghe (naastig opzoek naar een verhuurperiode) In deze linie is PSV dus klaar. Hopelijk pakt Joël de koe bij de horens en wordt hij mentaal weerbaarder en vooral beter. Verdediging: Mwene Hoever (morgen keuring, dus dat is rond) Teze Ramalho Boscagli Obispo Luckassen (moet vertrekken) Max (Union Berlin zou hem graag willen inlijven) Mauro Junior Oppegard In deze linie mag (en moet) er nog wat bij. Een centrale verdediger (Boscagli is nog geblesseerd tot minimaal de herstart) en een linksback lijken mij geen overbodige luxe. De krapte die je vorig seizoen had, waardoor Mauro op de backs moest spelen en je met een nog niet 100% fitte Oppegard tegen Leicester moest spelen, wil ik niet nog eens zien. Uiteraard heb je met Vos, Seelt en Sambo ook opties, maar vooral laatst genoemde mag na zijn blessure vorig jaar laten zien de vorm te kunnen hervinden. Namen hiervoor waar ikzelf aan denk: Anel Ahmedhodzic, centraal achterin (Malmo) Jan Paul van Hecke, centraal achterin (Brighton) Adonis Frias, centraal achterin (Defensa y Justicia) Lee Buchanan, linksback (Fulham) Nicolas Cozza, linksback (Montpellier) Daley Sinkgraven, linksback (Bayer Leverkusen) Middenveld: Sangaré (Het worden nog lange weken, maar ik geloof erin dat hij blijft) Veerman Gutiérrez van Ginkel Ledezma Saibari Ook hier, vooral door het vertrek van Götze, mag je twee spelers verwachten om deze linie te versterken. Vinicius Souza wordt nadrukkelijk genoemd en ik verwacht ook wel dat hij komt. Dan heb je eigenlijk nog één wat aanvallender ingestelde middenvelder nodig. Namen hiervoor waar ikzelf aan denk: Marcel Ruiz (Club Tijuana) Kang-in Lee (Mallorca) Kieran Dowell (Norwich City) Aanval: Gakpo (Blijft. Punt. Geen enkele twijfel) Madueke Doan Vertessen Bakayoko Vinicius (Volgens mij geblesseerd tot aan het WK) Romero (Lijkt naar Racing Club te verkassen) Je hebt minimaal twee spitsen en twee vleugelspelers nog nodig. Het vertrek van Bruma was nodig, maar je hebt daardoor wel een nieuwe stand-in aan de linkerkant nodig. Vertessen kan je makkelijk doorschuiven naar de spits positie. Savio lijkt binnen te zijn. Verder is PSV druk bezig om Luuk de Jong terug te halen. Als we dan ook nog die Joelson Fernandes en Roko Simic aantrekken hebben we de selectie rond, als je het mij vraagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juni 2022 Share Geplaatst 22 juni 2022 Spits positie en centraal middenveld inderdaad nu nog mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten