Jump to content

PSV Eindhoven

vinnypassy

Recommended Posts

Apart moment ja. Verder bij vlagen redelijk duel. Jammer dat Boscagli af en toe lucht staat te dekken, want verder echt een fijne speler. Maar die tegengoal was onnodig.

Madueke was echt dramatisch trouwens, ondanks die ene assist. Was het enige goede dat ie deed. Zahavi idem, maar dan met een goal.

Die Götze en Veerman, heerlijk man.

• Like 2

24 minuten geleden zei Thierryvane:

Echt genoten van die man. Vond dat jonge jochie (Jóhannesson) die scoorde ook goed.

Dat andere jonge pikkie (Boving) was ook ontzettend goed, vooral in de eerste helft. Die Jóhannesson was in ieder geval voor mij echt een standaardaankoop in de afgelopen FM's, mooi om te zien dat die ook daadwerkelijk kan voetballen. ;c 

Götze geeft dus aan open te staan voor een vertrek. Ik vind het geweldig om zo'n grote naam voor PSV te zien spelen, maar als je kijkt naar wat hij uiteindelijk gebracht heeft, valt het wel tegen. 

Hopelijk kan hij vanavond wat van z'n klasse laten zien, net als de rest van het team. Wordt nog lastig zat en ik vrees dat we er gewoon af gaan vanavond.

• Like 1

42 minuten geleden zei neva:

Götze geeft dus aan open te staan voor een vertrek. Ik vind het geweldig om zo'n grote naam voor PSV te zien spelen, maar als je kijkt naar wat hij uiteindelijk gebracht heeft, valt het wel tegen. 

Hopelijk kan hij vanavond wat van z'n klasse laten zien, net als de rest van het team. Wordt nog lastig zat en ik vrees dat we er gewoon af gaan vanavond.

Toch vind ik, zeker de laatste weken, dat ie meer brengt dan menig analist hem toedicht. Hij wil zelf graag nog de Champions League winnen, maar of hij dat niveau nog aan kan tikken betwijfel ik wel.

Over vanavond.. als we gewoon normaal doen win je met gemak, maar normaal doen is lastig.

11 uur geleden zei Erwin.:

Toch vind ik, zeker de laatste weken, dat ie meer brengt dan menig analist hem toedicht. Hij wil zelf graag nog de Champions League winnen, maar of hij dat niveau nog aan kan tikken betwijfel ik wel.

Over vanavond.. als we gewoon normaal doen win je met gemak, maar normaal doen is lastig.

Jawel, de analisten snappen er sowieso weinig van, vind ik.

Twee prima treffers, mede dankzij Gotze dus.

Derderangs toernooi? In ieder geval qua arbitrage, man man man.

0-3, valt niet tegen zeg.

Edited by neva

3 minuten geleden zei Erwin.:

Ik heb alleen het einde gezien, ging het de hele wedstrijd zo makkelijk?

Jazeker. Volledige controle. Vaak en wat te laag tempo, maar niks weggegeven. Wel af en toe wat agressie van die Denen. Hoe Gakpo uit de match werd geschopt  belachelijk. Ook triest dat Guti daar ergens geel kreeg voor niks, die is straks geschorst.