Fantasy Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Nog een hartelijk dankwoord aan @Richarð. voor deze banner, die al in 2021 gemaakt werd Waar we met FM20, FM21 en FM22 een Clash of the Tactics hadden, is deze bij mijn weten vorig jaar niet geweest. Maar we zijn terug! Het principe zal jullie wel bekend zijn, maar hier toch nog alvast een korte uitleg. Net als bij de vorige editie gaan we weer de gehele wereld over en doen we één seizoen per competitie. Ik wil twee competities tegelijkertijd simuleren, dus we hebben ruimte voor +/- max. 38 inschrijvingen. Het idee is simpel: jullie krijgen een club toegewezen zodra de inschrijvingen zijn gesloten. Vanaf het tweede seizoen zal iedereen een eigen ploeg kunnen kiezen. Ook is er ruimte voor het doen van aan- en verkopen en natuurlijk ga ik aan de slag met de door jullie ingestuurde tactiek door de wedstrijden te simuleren. Maandelijks zal ik jullie dan updaten over de voortgang, zodat jullie eventuele aanpassingen kunnen doen aan de tactiek als het niet zo lekker loopt. Of zodat jullie je kunnen verkneukelen aan jullie eigen succes natuurlijk. Qua ideeën, opzet en invulling van deze editie voer ik niet te veel veranderingen toe aan deze editie. Wat dus inhoudt dat je bijv. met Burnley meer transfermogelijkheden gaat hebben dan met Manchester City. Het is wel belangrijk dat je in de gelegenheid bent om een eigen tactiek in te sturen die ik kan downloaden en importeren in FM. Het leukste is natuurlijk als dat een eigen en zelfgemaakte tactiek is, maar ik zal jullie niet verbieden een gedownloade tactiek in te sturen. En natuurlijk zou ik het tof vinden als jullie - wanneer we eenmaal van start zijn gegaan - lekker actief meedoen en reageren. Wel zo leuk voor de sign-upper himself. Wat ik van iedereen nodig heb, is het volgende: Geslacht manager: m /v Voornaam manager: Achternaam manager: Geboortedatum manager: Nationaliteit: Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Even wat tags voor voormalig deelnemers en andere MU'ers die dit natuurlijk niet willen missen. @Michiel RAFC @Thierryvane @GAE EAGLES @Oerlie @Becks @Jeroen. @Tim' @Titan @Geppiej @FlyD @Satyr @neva @Copywriter @aron24 @nasje92 @Svenpunt @Marius @Willem @Glenn08 @chrisje1993 @Djurovski @delichris @La Pulga @Lenstra @Kelvin @Bogatyr @keano77 @rich ruzzian @Mordurette @himan @bas huijsmans @Svenpunt @Chiemel @Rykjvk1 Deelnemerslijst @chrisje1993 Christiaan Jeurissen (25 oktober 1993) @Titan King Kaka (11 september 2001) @Kelvin Sebastiaan Ibrahimovic (3 oktober 1987) @neva Neva Gönnalëtyoudäüñ (6 juli 1989) @Glenn08 Pol De Tremmerie (1 september 1987) @Svenpunt Luis Figo (4 november 1972) @Djurovski Milko Djurovski Jr. (14 november 1984) @Bogatyr Pieter De Zaadschieter (9 augustus 1990) @rich ruzzian Vladimir Jeroenarov (23 juli 1980) @La Pulga Khabi Sela (30 april 1993) @Copywriter Gernot Manner (1 april 1973) @aron24 Aron Williams (24 mei 2000) @nasje92 Always Right (18 november 1992) @Oerlie Ceylon Sra La Langa (19 maart 1997) @Becks Bavid Deckham (2 mei 1975) @keano77 Sean Keane (12 oktober 1985) @Lensherr Vincent Lompany (19 oktober 1988) @Rykjvk1 X Rykjvk (1 januari 1985) @007mark Mark Bos (10 juli 1996) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Christiaan Achternaam manager: Jeurissen Geboortedatum manager: 25-10-1993 Nationaliteit: Nederlands Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Leuk idee, maar ik pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: King Achternaam manager: Kaka Geboortedatum manager: 11 september 2001 Nationaliteit: Tanzaniaanse Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: geen voorkeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Sebastiaan Achternaam manager: Ibrahimovic Geboortedatum manager: 03-10-1987 Nationaliteit: Zweeds Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Premier League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Neva Achternaam manager: Gönnalëtyoudäüñ Geboortedatum manager: 6-7-89 Nationaliteit: Albanees Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: geen voorkeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Pol Achternaam manager: De Tremmerie Geboortedatum manager: 01/09/1987 Nationaliteit: Belg Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Pro League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Svenpunt Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: M Voornaam manager: Luis Achternaam manager: Figo Geboortedatum manager: 04/11/1972 Nationaliteit: Portugees Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Liga NOS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Milko Achternaam manager: Djurovski JR Geboortedatum manager: 14-11-1984 Nationaliteit: Noord Macedonië/Nederland Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: geen voorkeur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: M Voornaam manager: Pieter Achternaam manager: De Zaadschieter Geboortedatum manager: 09-08-1990 Nationaliteit: Belg Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Belgische Pro League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Vladimir Achternaam manager: Jeroenanov Geboortedatum manager: 23 juli 198 Nationaliteit: Nederlands/Russisch Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: lekker boeiend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Khabi Achternaam manager: Sela Geboortedatum manager: 30-04-1993 Nationaliteit: Israelier Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Maakt niets uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni 44 minuten geleden zei La Pulga: Geslacht manager: m Voornaam manager: Gernot Achternaam manager: Manner Geboortedatum manager: 01-04-1973 Nationaliteit: Oostenrijk Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Oostenrijk Sorry Pulga ben op vakantie en kan alleen op mijn telefoon erbij. Dit ging het snelst😀 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Aron Achternaam manager: Williams Geboortedatum manager: 24-05-2000 Nationaliteit: Nederlands/Gibraltarees (spreekt ook Spaans) Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Gibraltar (gewoon geen hoge waardige competitie, dus elk seizoen een stapje omhoog op de ladder) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Always Achternaam manager: Right Geboortedatum manager: 18/11/1992 Nationaliteit: Schots Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Nederland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Ceylon Achternaam manager: Sra La Langa Geboortedatum manager: 19-03-1997 Nationaliteit: Sri Lankaans Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: M Voornaam manager: Bavid Achternaam manager: Deckham Geboortedatum manager: 02-05-1975 Nationaliteit: Engels Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Engelse Premier League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: M Voornaam manager: Sean Achternaam manager: Keane Geboortedatum manager: 12-10-1985 Nationaliteit: Iers Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Keuken Kampioen Divisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: Vincent Achternaam manager: Lompany Geboortedatum manager: 19/10/1988 Nationaliteit: Belg Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Pro League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Geslacht manager: m Voornaam manager: x Achternaam manager: Rykjvk Geboortedatum manager: 01-01-1985 Nationaliteit: NL Ik zou graag COTT beginnen in de volgende competitie: Serie A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 juni Auteur Share Geplaatst 24 juni 18 deelnemers tot dusver, keurig. Ik houd de inschrijvingen voorlopig nog even geopend, maar wil jullie wel alvast een keuze laten maken. Althans, keuze. Je kiest een nummertje. En dat nummertje correspondeert met een ploeg in een van de volgende twee competities: de Pro League in België of de Eredivisie in Nederland. Nadien zullen we ook andere landen en andere competities gaan aandoen, maar we beginnen dus dicht bij huis. De rest zal zich later vanzelf wijzen en over de rest zal ik later nog meer informatie delen. Pro League 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. Eredivisie 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. Spoiler @chrisje1993 Christiaan Jeurissen (25 oktober 1993) @Titan King Kaka (11 september 2001) @Kelvin Sebastiaan Ibrahimovic (3 oktober 1987) @neva Neva Gönnalëtyoudäüñ (6 juli 1989) @Glenn08 Pol De Tremmerie (1 september 1987) @Svenpunt Luis Figo (4 november 1972) @Djurovski Milko Djurovski Jr. (14 november 1984) @Bogatyr Pieter De Zaadschieter (9 augustus 1990) @rich ruzzian Vladimir Jeroenarov (23 juli 1980) @La Pulga Khabi Sela (30 april 1993) @Copywriter Gernot Manner (1 april 1973) @aron24 Aron Williams (24 mei 2000) @nasje92 Always Right (18 november 1992) @Oerlie Ceylon Sra La Langa (19 maart 1997) @Becks Bavid Deckham (2 mei 1975) @keano77 Sean Keane (12 oktober 1985) @Lensherr Vincent Lompany (19 oktober 1988) @Rykjvk1 X Rykjvk (1 januari 1985) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 9 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 juni Auteur Share Geplaatst 24 juni Zojuist zei Lensherr: 9 Je mag de beide lijsten kopiëren en plakken + je naam toevoegen bij het nummertje van de competitie waarin je wil gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Pro League 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. Djurovski 13. 14. 15. 16. Eredivisie 01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 5 minuten geleden zei Fantasy: Je mag de beide lijsten kopiëren en plakken + je naam toevoegen bij het nummertje van de competitie waarin je wil gaan spelen. Stel je hebt een andere competitie aangegeven (KKD in mijn geval) dan ook iets kiezen of komt die nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten