Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[IDS] [FM24] Centro de Alto Rendimiento

De Raam

Aanbevolen berichten

Bijna 16 miljoen uitgeven is ook niet weinig! En het schept in ieder geval verwachtingen. Zo van die registraties kunnen wel eens een pain in the ass zijn. Deze lijkt me nog wel recht te trekken, gezien het talent dat toch aanwezig is. In van die competities met van die vage regels en slechts 1 registratiemoment kom je er soms pas achter als de transfer window al gesloten is dat je een aantal spelers niet kan registreren als je even niet aandachtig was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.f25eea522ccfb41283879772585fe684.png

45. ONTWIKKELING NA DRIE SEIZOENEN

Het seizoen 2026 is alweer ten einde en dat betekent dat we traditiegetrouw even gaan kijken naar de ontwikkeling van enkele spelers. Ik zal daarbij weer gebruikmaken van Excel, zodat jullie goed de groei van de spelers kunnen zien. Ik heb de attributen van de spelers van elk jaar geëxporteerd. Zo kunnen we de ontwikkeling door de jaren heen mooi bekijken. Naast de ontwikkeling van de spelers over meerdere seizoenen, wil ik jullie ook even meenemen door het laatste half jaar. Aangezien we in de laatste zes maanden de nieuwe schema’s hebben gebruikt. Naar mijn idee werken die namelijk uitstekend. 

In deze update kijken we voornamelijk naar enkele eerste elftal spelers die zich in mijn ogen goed ontwikkeld hebben. Houd in het achterhoofd dat we niet alleen maar met succesverhalen te maken hebben, dat idee wil ik echt niet wekken. Ten tijde van de volgende youth intake, kijken we weer even naar de klas van afgelopen jaar! Laten we beginnen met enkele jongens die al vanaf de start bij de club aanwezig zijn. Daarna kijken we naar enkele spelers waarvan ik denk dat ze een hoge potentie hebben.

• Rood: Daling van 2 of meer punten
  • Oranje: Daling van 1 punt
  • Blauw: Stijging van 1 punt
  • Groen: Stijging van 2 of meer punten

Keny Arroyo
Keny is al vanaf het begin één van mijn favoriete talenten. Niet alleen omdat hij zich goed ontwikkelt, maar ook omdat hij multifunctioneel is. Hij kan op de flanken uit de voeten maar werd ook al gauw omgetraind naar centrale middenvelder. Meestal speelt hij daar in een aanvallende rol en pikt hij regelmatig zijn doelpuntjes mee. 

Schermafbeelding2024-02-28092759.thumb.png.c4c45ff55ef92ef4e9f851a9150b70df.png

Klik om te vergroten!

Na drie volledige seizoenen heeft hij in totaal 58 attribuutpunten weten te winnen. Volgens mij is dat best aardig. De grootste ontwikkeling zit op fysiek en mentaal gebied. Zijn Kalmte ging bijvoorbeeld met zes punten omhoog en zijn Sprongkracht en Uithoudingsvermogen stegen beide met vier punten. Verder heeft hij zich vooral op het gebied van voetbalintelligentie ontwikkeld. Zo gingen zijn Anticiperen, Concentratie, Beslissingen, Zonder Bal en Inzicht met minimaal twee stappen omhoog. Dat is dan ook wel het gebied waar we ons voornamelijk op richten. 

Hoewel Arroyo zich afgelopen jaar nog best aardig ontwikkeld heeft, zien we enkele oranje vakjes verschijnen. Dit is voor mij een teken dat hij bijna aan zijn potentieel zit. De afname in enkele attributen is namelijk nodig om op de getrainde gebieden groei te kunnen blijven doormaken. Dit gebeurt met name bij spelers die geen Current Ability meer over hebben om daar op te teren. Dit betekent dat we na 2027 misschien wel afscheid moeten gaan nemen. 

Geremy de Jesús
Net als Keny houd ik al vanaf het begin een oogje op Geremy. Deze buitenspeler kan op beide flanken uit de voeten. De Jesús moet het vooral van zijn snelheid hebben en is meer een afmaker dan dat hij doelpunten voorbereidt. Hij kan dan ook als spits spelen, mocht dat nodig zijn. Met zijn 20 jaar is hij nog altijd jong en denk dat er nog ietsje meer in zit. 

Schermafbeelding2024-02-28094749.thumb.png.000b5b6346926974e936fea6250f7ffb.png

Klik om te vergroten!

Ook Geremy heeft voornamelijk stappen gezet op mentaal en fysiek vlak. Zijn Uithoudingsvermogen en Kracht gingen met vijf en vier punten omhoog. Daarnaast zette hij stappen van drie op Kalmte, Zonder Bal, Inzicht, Work Rate en Agility. Verder werden er verscheidene attributen met twee punten verhoogd. Opnieuw is te zien dat we over het geheel genomen vooral werken aan de spelintelligentie van spelers. 

Zoals ik al zei verwacht ik dat Geremy nog wat winst kan behalen. Ik denk dat er voor hem nog zo’n seizoen in zit als vorig jaar en dat we aan het eind van dit, of volgend, seizoen afscheid van hem gaan nemen. 

Patrik Mercado
Patrik is net als zijn twee voorgangers al vaker genoemd in mijn updates. Deze rechtsbuiten is al wat ouder (23) en lijkt klaar te zijn voor een stap naar een grotere club. In één van de eerste ontwikkelingsupdates wist hij de grootste winst te behalen. Dat neemt nu een beetje af. Hij is multifunctioneel en is daarom een welkome aanwinst voor verschillende Europese competities. 

Schermafbeelding2024-02-28095455.thumb.png.5fd4cba81ba75ab095f05d21fe4ea781.png

Klik om te vergroten!

Na drie seizoenen heeft hij dan in totaal ook 66 attribuutpunten weten te winnen. Hij is daarmee één van de spelers die zich het best ontwikkeld heeft. Bij Mercado valt er dan ook niet echt een gebied aan te wijzen waarop hij het meest vooruit is gegaan. Patrik is over het geheel genomen een betere speler geworden. 

Wel zien we opnieuw de focus op intelligentie terug, aangezien hij op die attributen met stappen van twee of drie vooruit is gegaan. Daarnaast maakte hij flinke stappen op fysiek vlak. Patrik Mercado is klaar voor een stap omhoog maar mag natuurlijk ook gewoon bij ons de dienst blijven uitmaken. Patrik is namelijk een heerlijke speler om in de selectie te hebben. 

Jalisthon Angulo
Daarmee komen we bij de laatste speler die al vanaf het begin bij ons is (in deze update). Jalisthon werd in de eerste update over de ontwikkeling van spelers genoemd als een probleem geval omdat hij zich amper wist te ontwikkelen in het begin. Na wat aanpassingen heeft hij toch stappen gezet. Angulo kan over de gehele rechterflank uit de voeten. 

Schermafbeelding2024-02-28100315.thumb.png.075d1d3c1d1c81fb687e175d32e11fad.png

Klik om te vergoten!

Het is goed te zien dat het eerste seizoen wat moeizaam ging maar dat hij daarna inderdaad toch vooruit is gegaan. In totaal wist hij tot nog toe 48 attribuutpunten te groeien. Angulo is over het geheel genomen wel beter geworden maar opnieuw zien we de meeste groei in attributen zoals Anticiperen, Beslissingen, Zonder Bal en Positie Kiezen

Ik moet wel toegeven dat ik iets meer van hem had verwacht maar denk tegelijkertijd dat hij nog genoeg potentie over heeft om nog flinke stappen te gaan zetten. We zouden hier zomaar met een speler te maken kunnen hebben die iets langer nodig heeft om zijn potentie echt te benutten. Angulo gaat aankomend seizoen zeer waarschijnlijk onze vaste rechtsback worden!

Claudio Echeverri
Met Claudio Echeverri komen we bij de eerste speler waarvan ik denk dat hij een echt hoge potentie heeft. Claudio is sinds de start van 2025 bij ons en heeft daarom een rijtje minder in zijn overzicht. Het zou dan ook niet gek zijn als zijn totale winst aan attribuutpunten daardoor wat lager uitvalt. Echeverri kan op elke positie in de aanval spelen en is een belangrijke kracht voor ons. Onlangs werd hij gevolgd door verschillende Europese topteams maar inmiddels heeft hij een nieuw contract getekend bij ons. 

Schermafbeelding2024-02-28100815.thumb.png.c0829d6998a3f8b2ed691363b0e55ce7.png

Klik om te vergroten!

Ondanks het feit dat hij nog niet zo heel lang bij ons is, heeft hij toch al 45 attribuutpunten gewonnen. In mijn ogen is dat prima! Echeverri maakt stappen over de gehele kaart en is misschien wel de speler met de beste groei op technisch gebied. Toch zien we ook een groei van drie punten op opnieuw Anticiperen. Daarmee kun je opnieuw zien wat ik vraag van mijn spelers! 

Ik geloof dat Claudio nog altijd een lange weg te gaan heeft in zijn ontwikkeling en hoop deze groei in de komende jaren dan ook te blijven zien. 

Gabriel Ruiz
Gabriel Ruiz is mijn nieuwe Bart Storm! (Wie kent hem nog?) Deze spits kwam door in onze eerste youth intake en is sindsdien mijn favoriete speler bij de club. Ik vestig dan ook aardig wat aandacht aan dit jonge talent. We moeten niet vergeten dat hij nog altijd maar zeventien jaar is! 

Schermafbeelding2024-02-28101950.thumb.png.5a2538d6ff4173ce8d0b5a170e33a7ec.png

Klik om te vergroten!

Mijn vermoedens van zijn hoge potentie worden bevestigd door het feit dat hij in dezelfde periode als Echeverri evenveel punten heeft gepakt als spelers die er al vanaf het begin zijn. In totaal groeide hij namelijk met een waanzinnige 58 punten in twee seizoenen! 

Gabriel is over het geheel genomen een betere speler geworden maar opnieuw zien we de meeste groei op het attribuut Anticiperen. Ik ben inmiddels heel benieuwd waar zijn plafond ligt want met zijn zeventien jaar heeft hij natuurlijk nog tijd genoeg om door te groeien. Als hij zich op dit tempo blijft ontwikkelen, hoort hij op zijn twintigste bij de Europese top. Ik probeer hem dan ook zo lang mogelijk vast te houden. 

Er zijn nog enkele spelers meer waar ik van verwacht dat zij een hoge potentie hebben, maar of zij hebben nog niet de groei laten zien die ik wil zien óf ze zijn nog niet lang genoeg bij de club om daar specifiek wat over te kunnen zeggen. Tevens wil ik deze update niet al te lang maken. 

Laatste zes maanden
We gebruiken nu zes maanden mijn nieuwe trainingsschema's en het lijkt erop dat die aardig goed werken. Hieronder kun je dan ook enkele screenshots bekijken van spelers en hoe zij zich in de afgelopen zes maanden hebben ontwikkeld. Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, plaatjes zeggen meer dan duizend woorden. 

Citaat

image.png.d62b22f5381b8c10c359eb6e49aac9b1.png

image.png.929117533269d45ccda47b867c43d56f.png

image.png.a100796eb176773b345d837bd0dddac5.png

image.png.5bd69e9bbcf429557cf872dfbbdbac6e.png

image.png.c54865a16172c662da226047454988f9.png

image.png.dea4094ac5c04f41b4683e783ed88870.png

Reacties

Spoiler
Op 24-2-2024 om 15:28 zei delichris:

Leuke spelers gehaald en je mag met het tweede nog even aan de bak hoor.

Bedankt! Inderdaad, het was een flinke klus maar kan vast verklappen dat het wel gelukt is :)

Op 24-2-2024 om 15:53 zei Kyrill:

Leuke update

Dank!

Op 24-2-2024 om 16:22 zei Jónstærke:

Hecht zelf ook belang aan de individuele trainingen. Ik gebruik de schema's van Jonas Morais, die heeft er ook ééntje specifiek voor de jeugdelftallen. :D 

Oef wel een aderlating dat je de inschrijvingsdeadline hebt gemist voor je B-Team, toch maar alles uit de kast proberen te halen om degradatie te voorkomen ja!

Oh zeker! Maar het ging hier even om de teamtraining. Inderdaad een aderlating maar het is gelukt om de boel te redden, gelukkig. 

Op 24-2-2024 om 16:33 zei Marius:

Bijna 16 miljoen uitgeven is ook niet weinig! En het schept in ieder geval verwachtingen. Zo van die registraties kunnen wel eens een pain in the ass zijn. Deze lijkt me nog wel recht te trekken, gezien het talent dat toch aanwezig is. In van die competities met van die vage regels en slechts 1 registratiemoment kom je er soms pas achter als de transfer window al gesloten is dat je een aantal spelers niet kan registreren als je even niet aandachtig was.

Dat zijn flinke bedragen voor in Ecuador, ja. Maar hey, als de spelers de potentie hebben, waarom niet? Ik spendeer verder niet heel veel, vind ik dus dan kun je wel eens zo'n transfer doen. Tot nog toe zijn het er ook nog maar twee geweest natuurlijk, Larrea en Echeverri. 

Op 24-2-2024 om 16:59 zei MNie:

Wederom een mooie update

Bedankt man! 

Taglijst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo een coach had ik toch graag eens aan het werk gezien bij mijn favoriet clubje RSC Anderlecht. Oh geef ik je nu een subtiel hintje voor een misschien volgende save ooit om alles op de jeugd te gooien :D. Moest dat zo zijn dan heb je alvast een fan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IN DE SCHIJNWERPERS!

De eerste update In De Schijnwerpers! Nogmaals een bedankje aan iedereen die op deze novelle gestemd heeft om deze maand bovenaan de Novellebundel te mogen staan. Ik vind het altijd een mooie blijk van waardering als mijn novelle wordt verkozen voor de IDS. Ditmaal had het evengoed @Lensherr kunnen zijn want in mijn ogen had hij het ook echt verdiend. Mijn hoop was dan ook gevestigd om samen met hem de IDS van deze maand te delen. 

Voor mijzelf is het inmiddels de derde keer dat ik bovenaan de Novellebundel mag prijken, nadat ik eerder met de Bart Storm novelle ‘succes’ had. Een andere novelle stierf al gauw een stille dood nadat die tot IDS verkozen werd. Dat gaat dit keer sowieso niet gebeuren, we gaan vrolijk verder met deze novelle en deze save. 

Wel ben ik aan het nadenken of ik mijn updates wellicht iets wil gaan aanpassen. De meeste zaken waar ik diep op wilde ingaan zijn inmiddels behandeld. Jullie weten inmiddels wat mijn visie is en hoe ik Football Manager speel. De updates zullen dus zomaar iets bondiger kunnen worden, al zal ik af en toe nog wel terugverwijzen naar bepaalde zaken en hier en daar een deep-dive doen. Veelal zal dit dan met statistieken en/of tactieken te maken hebben want ook dat blijf ik een leuk onderdeel van het spelletje vinden. Daarnaast blijf ik de ontwikkeling van spelers delen. 

Enfin, we gaan door naar de resultaten die we behaalden in het tweede deel van het 2026 seizoen! 

image.png.f25eea522ccfb41283879772585fe684.png

46. TWEEDE SEIZOENSHELFT 2026

Aangezien we al vanaf het eerste seizoen heel erg dominant zijn in Ecuador, heb ik mezelf een nieuwe doelstelling gegeven. De talenten bij de club worden steeds beter en hier en daar weten we ook hele leuke aankopen te doen. Dit betekent dat wij als club steeds verder afstand nemen van de rest. De competitie wil helaas nog niet echt met ons meegroeien en ik ben nog niet in de situatie dat ik echt in andere clubs kan gaan investeren. Dit gaat echt nog wel een paar seizoenen duren. De nieuwe doelstelling luidt als volgt:

• Win alle binnenlandse wedstrijden

Dit seizoen was het al bijna zover en daarmee verklap ik natuurlijk al een beetje de prestaties in de tweede seizoenshelft. Mochten we die doelstelling in één van de volgende seizoenen behalen, dan heb ik de volgende ook al klaarliggen:

• Win alle wedstrijden in één seizoen

Ik denk dat deze doelstellingen voor ons mogelijk moeten zijn, al heb je in Football Manager natuurlijk wel altijd te maken met ‘die ene wedstrijd’ die je gewoon zou moeten winnen, maar op de een of andere manier verliest van de nummer-laatst. Ik denk wel dat het goed is om doelen te blijven stellen om de focus vast te kunnen blijven houden. 

bannerligapro.png.05e57fe62af9ee8aaeb32855e1a7b98a.png

In de Eerste Fase van het LigaPro Betcris seizoen bleven we ongeslagen, sterker nog, we wisten alle vijftien wedstrijden te winnen. Ik had gehoopt dat in de Tweede Fase ook te doen om zo al dicht bij onze nieuwe doelstelling te komen. Helaas speelden we op 8 augustus gelijk tegen onze grootste rivaal Liga de Quito. Niet zo heel gek omdat er een aantal dagen daarvoor een vervelend moment had plaatsgevonden in de beker voor onze jongens, maar daar kom ik zo dadelijk wel op. 

Een paar weken later speelden we opnieuw gelijk, ditmaal tegen Delfín. Opnieuw was dit redelijk verklaarbaar omdat we enkele dagen daarvoor speelden in de Copa LIbertadores. Ondanks weer een prima seizoen in de competitie, was ik hierdoor stiekem toch wat teleurgesteld. Dat zegt genoeg over het niveau dat we halen tegenover de rest van de competitie. 

phase2.png.0800281552523c22d90e3a75ed38d375.png

Stand in de Tweede Fase

overall.png.b36867ffd52a08aa0c254e51b249eb77.png

Eindstand overall

Wedstrijden

Spoiler

wedstrijden.thumb.png.94a7c5520a0d223a523bbe97cc77854f.png

De overmacht is gigantisch en gaat zover dat ik in principe van alles kan proberen en we zelfs dan nog onze wedstrijden winnen. We maken dubbel zoveel doelpunten als de rest en zijn ook in defensief opzicht het best. De dominantie komt ook terug in de spelersstatistieken. Qua cijfers valt het op het eerste oog wel mee, maar als je bedenkt dat we een vrij intensief roulatiesysteem hanteren, kijk je toch anders naar die cijfers. Ruiz kreeg bijvoorbeeld 21 basisplaatsen, terwijl Vite 18 keer startte. Pedro kende sowieso een heel goed jaar, aangezien hij ook nog dertien doelpunten wist voor te bereiden. 

statsligapro.png.e68a8002213c0546d9fed5bca0047be3.png

bannercopaecuador.png.6bf19fd66f69ce25a7ab9c6fb346ae50.png

In de beker gebeurde er iets héél bijzonders dit jaar, haha. We begonnen in de Tweede Ronde en wisten daar simpelweg met 3-0 van U. Católica te winnen. Leonardo Larrea maakte zijn debuut in deze wedstrijd en wist daarin twee keer het net te vinden. Een ronde later namen we het op tegen Macará, die we ook eenvoudig met 4-0 wisten te verslaan. In de Kwartfinale kwamen we, evenals vorig jaar, ons B-Team tegen. Ik heb het B-Team met opzet van ons laten winnen, zodat ook zij aankomend jaar in een continentale competitie zouden spelen als ze de beker wisten te winnen. Hoe het hen verder vergaan is, zie je in de volgende update ;)

copaecuador.png.a95f31a0b174207da8c0be3e3c6a8075.png

bannerlibertadores.png.86b3ac283a6c0893c0aab31e55e3bd37.png

De groepsronde waren we heel overtuigend doorgekomen, door alle wedstrijden te winnen. In de Knockout Fase ging het allemaal iets moeizamer. Tegen Lanús ging het nog vrij aardig maar daarna moesten we het opnemen tegen Racing Club. In de heenwedstrijd, in Argentinië, gingen we met een 2-1 nederlaag van het veld af. De terugwedstrijd mochten we in eigen huis afwerken en mede door onze supporters wisten we een 3-1 overwinning over de streep te trekken. Opnieuw was het nieuwkomer Leonardo Larrea die ons aan het winnende doelpunt hielp! 

In de halve finale kwamen we Flamengo weer eens tegen, toch wel een van de sterkste teams op het Zuid-Amerikaanse continent. Opnieuw speelden we de eerste wedstrijd op verplaatsing, zoals onze Vlaamse vrienden dat altijd zeggen. Daar wisten we de Brazilianen op een 1-1 gelijkspel te houden. In de terugwedstrijd hadden we vervolgens een penaltyserie nodig om de finale te behalen. Na 120 minuten stond nog altijd de brilstand op het scorebord. 

In de finale was Palmeiras de tegenstander. We speelden een ijzersterk eerste half uur, waarin we twee keer het net wisten te vinden. Na de rust besloot ik wat defensiever te gaan spelen en werd het voornamelijk tegenhouden, Palmeiras ging dan ook vol op de aanval. In de 62ste minuut wist Talles Magno wat terug te doen maar gelukkig voor ons wisten ze, tegen alle verhoudingen in, de bal niet nog eens tegen de touwen te krijgen. Zo pakten we onze derde Copa Libertadores op rij! 

libertadores.png.f959984c6bc6e375f48a5536e3effa2c.png

Reacties

Spoiler
Op 28-2-2024 om 11:05 zei Urbeto:

Je talenten blijven zich goed ontwikkelen, zoals ik dat niet anders had verwacht ;) Keep up the good work!

Thanks, ja dat blijft wel mijn paradepaardje in FM :D 

Op 28-2-2024 om 11:06 zei MNie:

Als het om het ontwikkelen van talenten gaat dan zijn we bij jou aan het juiste adres en dat blijkt wel weer. Goed werk wederom!

Klopt, dat durf ik ook echt wel over mijzelf te zeggen inmiddels. Bedankt!

Op 28-2-2024 om 11:51 zei Keeza:

Een zeer verdienstelijke ontwikkeling. Echeverri is eentje met potentie inderaad, heerlijke speler (in wording) lijkt het!

Echeverri gaat heel erg lekker momenteel! Ben heel benieuwd waar zijn plafond ligt, maar die lijkt voorlopig nog niet in zicht.

Op 28-2-2024 om 12:16 zei delichris:

Wil je mijn vaste hoofdjeudopleiding worden? 

Jawel :D 

Op 28-2-2024 om 12:43 zei ElPrincipito:

Dat ontwikkelen kun jij wel hè? Heerlijk! 

Zeker, jij plukt er inmiddels ook de vruchten van, zag ik!

Op 28-2-2024 om 12:55 zei ElMarcos:

Eigenlijk hebben al je talenten zich goed weten te ontwikkelen en dat is eigenlijk precies zoals we je kennen. Spelers maximaal laten ontwikkelen. 

Er zitten hier en daar wel spelers tussen die niet zo heel lekker gaan hoor, maar die zijn niet zo interessant voor de toekomst. 

Op 28-2-2024 om 13:19 zei Jónstærke:

Ah, ja foutje van mijn kant, ik bedoelde de teamtraining-schema's van Morais :classic_biggrin: 

Die Gabriel Ruiz lijkt wel echt een monsterlijk talent dat in jouw handen misschien wel kan uitgroeien tot de absolute top! 

Ruiz gaat een heel eind komen inderdaad!

Op 28-2-2024 om 14:04 zei Lensherr:

Zo een coach had ik toch graag eens aan het werk gezien bij mijn favoriet clubje RSC Anderlecht. Oh geef ik je nu een subtiel hintje voor een misschien volgende save ooit om alles op de jeugd te gooien :D. Moest dat zo zijn dan heb je alvast een fan hoor.

Ik heb nog nooit in België gespeeld, dus wie weet. Anderlecht is wel een hele grote club, ik ben toch meer van de subtoppers. Wellicht kan ik Anderlecht een keer langs een andere save doen. 

Op 28-2-2024 om 14:21 zei Marius:

Heerlijk die tussentijdse analyses. Dan voel ik me echt een amateur wetende dat ik het allemaal erg op gevoel doe :D 

Neejoh, jij bent absoluut geen amateur. Deze analyses vallen nog wel mee hoor, ik kan nog veel dieper gaan maar ik merk dat lang niet iedereen op dergelijke posts zit te wachten. 

Op 28-2-2024 om 15:38 zei Willem:

De nieuwe Bart Storm :classic_love:

Ik denk niet dat zijn potentie even hoog ligt maar ik zie wel gelijkenissen :D 

Op 28-2-2024 om 16:19 zei DGremlin:

Heerlijk om te zien hoe sterk je talenten zich ontwikkelen.

Bedankt!

Op 28-2-2024 om 23:15 zei Daz:

Goede ontwikkeling zeg en wat accuraat in kaart gebracht. Im impressed!

Tof, dankjewel :) 

Op 1-3-2024 om 14:19 zei Lensherr:

Gefeliciteerd. Een verdiende IDS!

Dankje, had hem jouw ook zeker gegunt!

Op 1-3-2024 om 14:46 zei Djurovski:

Gefeliciteerd met de IDS zeer verdiend even moeten bij lezen maar gaat uitstekend 

Bedankt!

Taglijst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie en toffe update en post. Gefeliciteerd met titel en Zuid Amerikaanse CL!! Blijf raar vinden opzettelijk verliezen van je B team, in de beker, en dan al helemaal met rare uitslag van 14-5;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voila daar is em, Gabriel Ruiz! Prikt ze zelfs in de Conmebol Libertadores finale! Misschien een idee om om je spelers eens geblinddoekt te laten spelen in de LigaPro Betcrisis? Je vermorzelt de binnenlandse tegenstand.

Nogmaals gefeliciteerd met de IDS, welverdiend! Hopelijk verveelt de save nog niet en kan je hier nog wel eventjes mee doorgaan :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei De Raam:

Ik heb het B-Team met opzet van ons laten winnen, zodat ook zij aankomend jaar in een continentale competitie zouden spelen als ze de beker wisten te winnen.

2 uur geleden zei delichris:

Wow wat een prestaties zeg. Wel jammer van de beker.

giphy.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites