Urbeto Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 De laatste rondes gaan erg lekker, al is er nog tijd te over om de koppositie te verspelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Geen gunstige ronde voor mezelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 mei 2022 Share Geplaatst 2 mei 2022 Gaat op deze manier lastig worden om nog de winst te pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 (bewerkt) Dank je wel voor de 8 mooie punten! Aziatische landen doen het wel echt niet goed. Ik ben het beste scorende Aziatische land op dit moment, maar ik hou geen enkel land van een ander continent achter mij. 3 mei 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Huppa, leven in de brouwerij. Lekker lesbisch dansen in een luxe kledingwinkel. Dankjewel, Vök! Uw organisator denkt zo dat deze bandnaam zou moeten klinken als fuck, maar goed, dat is verder niet zo relevant. Vök dat dus. Goed, aandacht erbij, jongons. IJsland, @Grote Ree. Vreemde vogel is dat. Soms stuurt hij ongekend laakbare rommel in, heel soms ook een aardige parel. Stadium leunt wat het MU Worldvision Song Contest betreft absoluut meer naar de positieve uitleg. Complex is het misschien niet, maar dat hoeft ook niet altijd. Gewoon een aangename noot tussendoor, besluiten we dan maar. De stemmen van Grote Ree (19/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Hmmm, zeer wisselvallige editie voor mij. Nu weer niets en we zakken steeds verder weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Wederom geen punten. De vrije val zet zich door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Krijg ik weer eens punten, daal ik alsnog in de stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Ik ga bijna blozen van de lof die de organisator mij hier toebedeelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Ik sta bovenaan! In het rechterrijtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Quelle surprise Zero points recevoir des rennes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 5 punten erbij, helemaal prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Oekraïne dankt zijn broeders uit Polen voor de opvang en de 12-punter. ... en Ijsland voor de 10 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 dankjewel voor de punten @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 mei 2022 Share Geplaatst 3 mei 2022 Een overwegend positief oordeel organisatie. Oh deer, oh deer. Dat is bijna net zo wonderlijk als ze twaalfpunter uit IJsland. Voor dat laatste uiteraard grote dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Jammer genoeg geen punten. Vök al van gehoord, Before heeft hier ooit eens meegedaan ook (al kan het een Euro-editie geweest zijn), maar dat vond ik toen een heel mooi nummer en is me altijd bijgebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 1 uur geleden zei Laki: Jammer genoeg geen punten. Vök al van gehoord, Before heeft hier ooit eens meegedaan ook (al kan het een Euro-editie geweest zijn), maar dat vond ik toen een heel mooi nummer en is me altijd bijgebleven. Dat moet dan de Euro-editie zijn geweest. Ik check namelijk altijd in de database of de artiest die ik wil inzenden al eens heeft meegedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 mei 2022 Auteur Share Geplaatst 4 mei 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Geen Taiwanese filmmuziek over tomaten dit keer, zeiden we bij de inzending van Titan. Maar ho, ook bij deze editie is er gewoon Aziatische filmmuziek aanwezig! @Platina32 is weer eens op de Aziatische toer en heeft kennelijk recentelijk een hele gave film gezien. Wij van de organisatie weten toevallig ook welke: John Wick 3. Een ongekend harde, zeg maar gerust brute actiefilm waarbij de hoofdpersonage werkelijk iedereen de pleuris inschopt en klapt. Will Smith is er niks bij, gaaf man. Geniet u snel van het Zuid-Koreaanse My Name, over plots geheugenverlies - ja, zelfs tot je naam aan toe - na het kijken van wel erg gewelddadige actiefilms. De stemmen van Platina32 (20/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Weer terug naar de 2e plek, lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Na 2x 10 nu 2x0 het kan verkeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 De film John Wick 3 was leuk, net als het jury commentaar. Het feit dat er weer geen punten inzaten is minder leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 10 uur geleden zei Titan: Een overwegend positief oordeel organisatie. Oh deer, oh deer. Dat is bijna net zo wonderlijk als ze twaalfpunter uit IJsland. Voor dat laatste uiteraard grote dank! Ik vond jouw inzending een waanzinnig originele combinatie van rap en een bombastisch orkest. Ook op de tempowisselingen ging ik heel goed. Twaalf welverdiende punten dus. Voor wat betreft de stemmen van Platina had ik een stortvloed aan punten verwacht, gezien de elektrovibes in mijn inzending. Man, kom ik even bedrogen uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 De voorsprong slinkt een puntje, maar desondanks blijft het erg goed gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 mei 2022 Share Geplaatst 4 mei 2022 Een te verwachten score. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 mei 2022 Share Geplaatst 5 mei 2022 Hahah nice ineens 12 punten en we staan weer vierde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten