Chiemel Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Op 4-4-2022 om 12:58 zei Platina32: Vanaf nu maak ik het mijn persoonlijke missie om deze editie van het songfestival met 0 punten te eindigen. Ik denk dat ik kans maak. Ik neem hem wel ff over van je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Hmm, na een goede start nu al een flink aantal rondes op rij niets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Het is weer een gevalletje alles of niets deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 MU smelt nog niet bepaald voor mijn IJslandse inzending. Desondanks een hartverwarmend puntje gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 @DjurovskiBen je ziek? Mij zoveel punten geven?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 45 minuten geleden zei 007mark: @DjurovskiBen je ziek? Mij zoveel punten geven?? Eindelijk stuur je eens wat leuks in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Dank voor de 10 @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 4 uur geleden zei 007mark: @DjurovskiBen je ziek? Mij zoveel punten geven?? Het was toch anoniem? Ik ben altijd bang om de organisator per ongeluk (12) punten te geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 1 uur geleden zei Satyr: Het was toch anoniem? Ik ben altijd bang om de organisator per ongeluk (12) punten te geven Dat snap ik ook wel, maar ik krijg nooit punten van hem. Dus was evengoed verbaast, aangezien onze smaak (voor zover je er bij hem van kan spreken ) nogal ver uit elkaar ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 (bewerkt) Mark punten en Satyr niet. Blijkbaar ben ik echt ziek.... Maar anoniem of niet ik beoordeel puur op het nummer. En stiekem vond ik het stukje van Zeus nog leuk ook 5 april 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 april 2022 Auteur Share Geplaatst 5 april 2022 1 uur geleden zei Satyr: Het was toch anoniem? Ik ben altijd bang om de organisator per ongeluk (12) punten te geven Ow, shit. Ik had je op twaalf staan, maar eventjes snel aanpassen voordat je dit gaat winnen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Weer geen punten aargh!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 april 2022 Auteur Share Geplaatst 6 april 2022 MU Worldvision Song Contest - Voting Dan een heugelijk moment, we hebben namelijk een debutant: @NicoHaak met Denemarken. All That Matters duurt maar liefst zeven hele minuten. Dat is best lang, zeker als je steeds hetzelfde te horen krijgt. Het nummer misstaat niet in een tranceclub ergens in Berlijn, waar iedereen helemaal doorgesnoven wat loom wegbeweegt en wegzweet op onderstaand nummer. Het nummer gaat grappig genoeg ook over Berlijn: als je de stadsriolering te lang open laat liggen, kan het in de hele stad weleens naar mensenpoep gaan ruiken. En zo geschiedde. De stemmen van NicoHaak (7/27) Mentions @QuaLyon @ivago @Jeroen. @aron24 @chrisje1993 @Djurovski @NicoHaak @Titan @nasje92 @Roprop @Fabian. @ElMarcos @Keko @Satyr @bas2204 @Chimpa @Chiemel @Grote Ree @Platina32 @Tim' @007mark @Erwin. @hjs @Bolderbast @Laki @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Geen Scandinavische steun vanuit Denemarken, helaas. Vond dit wel een lekker nummer overigens, staat lager dan ik had verwacht. 6 april 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Yes, nog steeds 0 punten, ik ga voor de recordboeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 11 minuten geleden zei Socrates: MU Worldvision Song Contest - Voting Dan een heugelijk moment, we hebben namelijk een debutant: @NicoHaak met Denemarken. All That Matters duurt maar liefst zeven hele minuten. Dat is best lang, zeker als je steeds hetzelfde te horen krijgt. Het nummer misstaat niet in een tranceclub ergens in Berlijn, waar iedereen helemaal doorgesnoven wat loom wegbeweegt en wegzweet op onderstaand nummer. Het nummer gaat grappig genoeg ook over Berlijn: als je de stadsriolering te lang open laat liggen, kan het in de hele stad weleens naar mensenpoep gaan ruiken. En zo geschiedde. Haha Ja, dat is idd het genre waar het inpast en waar ik graag naar mag luisteren in de auto savonds als het donker is. Overigens broodnuchter en niet doorgesnoven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Je mag vaker meedoen @NicoHaak Ondertussen blijft Socrates de positivo zelve. Lekker hoor hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Gelukkig een paar puntjes weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 LIN-KER-RIJ-TJE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 Onze organisator blijft in vorm. In tegenstelling tot mijn inzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 6 april 2022 Share Geplaatst 6 april 2022 (bewerkt) Pfoe, geen vetpot tot nu toe. De onderste regio begint iets te bekend terrein te worden zo de meest recente edities. Wel heerlijke teksten, wat een boel goedmaakt 6 april 2022 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Ik had beter wat doorgesnoven om de pijn van weer geen punten te verzachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Die Denen hebben er wel kijk op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 Hoppe, verdubbeling van de punten! [Muchos bedanktos in Danish] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 april 2022 Share Geplaatst 7 april 2022 19 uur geleden zei Grote Ree: LIN-KER-RIJ-TJE Ik ook dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten