JanVertonghen Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Ik hoop het niet jongens. Ik hoop het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Staat Mazraoui weer eens fantastisch op te letten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 (bewerkt) Ah. Nu brengen we wel een jeugdspeler. Gek. Goh, en dan ook nog een assist. Bijzonder. 13 maart 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Nooit gedacht zo blij te zijn met een goaltje tegen PEC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Tadic heeft zich ook al tijdje geleden geschaard in het rijtje Michiel Kramer, Luuk de Jong, Marco Borsato etc. Doe lekker normaal dwaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Inderdaad. En dat blijkt dat je gewoon prima een talent kan brengen zonder dat dat invloed heeft op het resultaat. Oh wacht. Het kan zelfs het resultaat verbeteren. Hmm. Food for thought. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Lang heeft in die 2 minuten meer gebracht dan de vervangers van onze geblesseerde spelers die niet voor niets bij het eerste zitten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Hoppa, gelukkig drie punten. Nu 31 maart die koppositie pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Verschrikkelijk dit. Medelijden met de jongens die normaal bij het eerste zitten. Die waren mentaal al VERNIETIGD door Erik T. H., maar die hangen nu denk ik in een rijtje aan de Brouwersdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 7 minuten geleden zei Regis: Lang heeft in die 2 minuten meer gebracht dan de vervangers van onze geblesseerde spelers die niet voor niets bij het eerste zitten... Die Labyad speelde ook weer goed of niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Net zoveel assists als de bejubelde Lang toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 maart 2019 Share Geplaatst 13 maart 2019 Ja en nog meer balverlies in een halfuur als Ziyech in de laatste 5 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Ik was vergeten dat Labyad speelde voor hij werd gewisseld Was zeker niet best, maar goed. Resultaat telt. Zondag weer tempootje hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 12 uur geleden zei Karlo: Het is wachten op de goal van Zwolle. Man man man Goh wat was het slecht zeg. Nog spannender dan tegen Real Maarja 3 punten, tjallasss. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 (bewerkt) Was na die 1-1 echt in alle staten. Kreeg het oprecht niet meer geregeld. Zag in een flits weer het kampioenschap aan onze neuzen voorbijgaan. Vond Labyad en Dolberg echt heel erg matig. Neres had een paar prima (loop)acties en Tadic speelde heel goed. Achterin liep het verre van soepel. Eerste helft stond het verdedigend prima, maar de tweede helft was het niet al te best. Opbouwend veel te traag en slordig. Voorin te weinig beweging. De Jong en Ziyech werden wat dat betreft echt gemist. Maar goed. Spitspositie. Vind dat wel een 'probleempje'/aandachtspunt hoor. In de CL heb je daar heel veel aan Tadic, maar in de Eredivisie minder. Dolberg komt totaal niet in de buurt van zijn niveau van twee jaar geleden en Huntelaar is het ook niet. Beetje jammer dat we daar niet iemand hebben staan die het kan én die in vorm is. 14 maart 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Ploeg is fysiek op. Weet niet hoe je dat het beste aan zou kunnen pakken als Ten Hag zijnde. De jongens komende 2 dagen rust geven ofzo? Az uit zware pot. Hoop dat er weer wat energie in de ploeg komt. Over gisteren wel dikke opluchting en je zag de bui al hangen. Gelukkig dat we het nog goed wisten te maken. Maar dit soort potten maken je niet blij.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Of ze fysiek op zijn weet ik niet. Maar zonder Ziyech en de jong heb je gewoon een probleem. Labyad voldoet gewoon niet. En je hebt weinig andere smaken. Eiting geblesseerd, Dani de wit is niet echt een verfijnde speler. Dan moet je inderdaad terugvallen op jongens als lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Tegen Fortuna was het na een uur op. Gisteren na een helftje qua frisheid. Idd eens dat je niet super veel smaken hebt op bepaalde posities. Al had ik gisteren graag Gravenberch aan het werk gezien op het middenveld. Samen met Donny en Schone. Labyad heb ik nog geen enkele match opvallend zien spelen. Zelfs tegen de amateurs was hij flets. Zonde, want heeft wel die kwaliteiten. Dat zagen we bij Utrecht. Had zelf graag liever Ayoub dan gehad voor op de bank. Goede vent en leuke speler voor de breedte in dit soort potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Ze moeten die jongen van Excelsior halen. Schouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Alsjeblieft niet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 17 minuten geleden zei Gert: Tegen Fortuna was het na een uur op. Gisteren na een helftje qua frisheid. Idd eens dat je niet super veel smaken hebt op bepaalde posities. Al had ik gisteren graag Gravenberch aan het werk gezien op het middenveld. Samen met Donny en Schone. Labyad heb ik nog geen enkele match opvallend zien spelen. Zelfs tegen de amateurs was hij flets. Zonde, want heeft wel die kwaliteiten. Dat zagen we bij Utrecht. Had zelf graag liever Ayoub dan gehad voor op de bank. Goede vent en leuke speler voor de breedte in dit soort potten. Labyad is een momenten voetballer en dat kan prima voor clubs als Utrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 12 minuten geleden zei Pino: Ze moeten die jongen van Excelsior halen. Schouten. Zoals ze em in de voetbalpodcast de rode Frenkie noemen. Nee heb geen idee. Zie Excelsior alleen tegen ons voetballen en dat was dit jaar die 1-7. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Lekker op zijn PSV's gewonnen, niets mis mee. Wel ben ik het eens dat de ploeg er niet altijd even fris uitziet. Tijd om wat jonge talenten de kans te geven de komende tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 Had dan gisteren of afgelopen zondag het best kunnen gebeuren. Nu AZ lijkt me wel van belang met de beste 11 te spelen en erna is interlandweek alweer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 maart 2019 Share Geplaatst 14 maart 2019 6 uur geleden zei Pino: Ze moeten die jongen van Excelsior halen. Schouten. Die zal ongetwijfeld bij iedere (sub)topclub op de radar staan. Fijne speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten