Magikarp Gepost March 7, 2019 Share Gepost March 7, 2019 17 minuten geleden zei Beppu: Het is wel weer genieten geblazen de laatste tijd met die persoonlijke vetes, heerlijk. Kom maar door met die ruzies en scheldpartijen. Altijd goed leesvoer. Al zal Pino me wel niet kennen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost March 7, 2019 Share Gepost March 7, 2019 36 minuten geleden zei Beppu: Het is wel weer genieten geblazen de laatste tijd met die persoonlijke vetes, heerlijk. Kom maar door met die ruzies en scheldpartijen. Altijd goed leesvoer. Al zal Pino me wel niet kennen. Pino kent zichzelf niet eens... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 1-4 mannen! We kunnen gewoon in 1 week van zowel Real als Fortuna winnen, welke club kan dat nu zeggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Denk dat jij weinig clubs kent inderdaad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Laat je niet zo kennen joh Nogsteeds nagenieten zeg. Hopelijk zondag een goed vervolg. Vind Fortuna een prima team. Hoop dat we fris zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 1 uur geleden zei Isco22: Denk dat jij weinig clubs kent inderdaad Ben je nu echt boos dat ik vroeg wie je in godsnaam was? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 (edited) Ontzettend kwaad ja maar over Fortuna, gewoon lekker Veltman, Sinkgraven en dat soort gasten opstellen. Az uit en Pec zijn moeilijkere wedstrijden Edited March 8, 2019 by Isco22 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Ja lekker spelers sparen ging tegen Heracles ook al zo goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 PEC thuis mag ook geen probleem zijn hoor en bij AZ schijten ze alweer in de broek omdat wij bijna op bezoek komen. maar je bent vooral aan je supporters verplicht om met je sterkste 11 te spelen dus dat ook gewoon lekker doen, alleen Huntelaar of Dolberg in de spits zetten in dit geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Zou er ook zeker voor kiezen Veltman te laten spelen, aangezien Nous straks geschorst is in de Champions League. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Ja dat. Plus dat die jongen wel beetje rust kan gebruiken. Geblesseerd geweest recentelijk nog. Eerste volledige seizoen zo met deze intensiteit. En Veltman was international. Dus niet zo vreemd om die op te stellen. En de Dolberg variant kiezen. Die viel ook wel lekker in trouwens dinsdag. Voor de rest zou ik het wel zo laten staan. Wellicht jongens als Frenkie er na een uur afhalen mochten we goed spelen en de wedstrijd is al beslist. Maar iig wel met zo sterk mogelijk team proberen te starten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Je kan het haast niet maken om 3 keer dezelfde opstelling te laten spelen. Ben er dan ook voor om tegen Fortuna en PEC 3/4 andere spelers op te stellen en dan AZ gewoon je basis. Veltman voor Nous, Magallan voor De Ligt een keer, Sinkgraven voor Ziyech. Noem maar wat effe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Ben ook een voorstander van roulatie. Je kan overal wel prima schuiven, zodat je iedereen wel wat rust kan geven: Mazraoui - De Ligt - Blind - Tagliafico Kristensen/Veltman - De Ligt - Blind - Tagliafico Mazraoui - Magallan/Veltman - Blind - Tagliafico Mazraoui - De Ligt - Magallan/Veltman - Tagliafico Mazraoui - De Ligt - Magallan/Veltman - Blind (Schuurs en Sinkgraven heb je eventueel ook nog) Idem dito voor het middenveld en de aanval, waar spelers als Sinkgraven, Labyad, Cerny, Huntelaar en misschien zelfs wel De Wit prima een paar potjes kunnen spelen. Eventueel een jeugdspeler mee laten doen. Eiting is de rest van het seizoen geblesseerd toch? Enige waar je mee op moet letten is dat je niet te veel gaat schuiven. Die Bandé trouwens. Ook weer zo'n gevalletje van waar ik het laatst over had. Hadden het toen over de gehele eerste seizoenshelft, maar nu schijnt hij het hele seizoen niet meer mee te kunnen doen. Ligt deze keer ook niet aan die wet, want het is bekend welke blessures hij had. Erg apart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Hebben in principe maand niks tot de finale dus kunnen tussendoor vast nog wel wat oefenpotjes inplannen tegen dat clubje uit Rotterdam zuid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 (edited) Mooi stuk over afgelopen dinsdag https://www.vi.nl/pro/analyse/zo-draaide-ajax-tegen-real-madrid-de-rollen-compleet-om Edited March 8, 2019 by Regis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 (edited) Zeker. Alleen jammer dat ik niet ga betalen om de artikels van Pieter Zwart te kunnen lezen. Edited March 8, 2019 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Hoeft ook niet te betalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 Ze zouden mij moeten betalen om die lariekoek te lezen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 3 minuten geleden zei cimbomcu: Hoeft ook niet te betalen. Kan je er drie per maand lezen, poeh. Alsof die Pieter Zwart er meer verstand van heeft dan ik. Schei toch uit zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROEMM Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 1 minuut geleden zei JanVertonghen: Kan je er drie per maand lezen, poeh. Alsof die Pieter Zwart er meer verstand van heeft dan ik. Schei toch uit zeg. Jouw posts zijn minstens zo lang inderdaad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost March 8, 2019 Share Gepost March 8, 2019 1 minuut geleden zei ROEMM: Jouw posts zijn minstens zo lang inderdaad. Doe ik enkel om de argeloze toeschouwer uit te leggen hoe het spelletje werkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost March 9, 2019 Share Gepost March 9, 2019 Prima journalist en heeft veel meer verstand van voetbal dan 90% wat hier rond loopt. Engnek is het zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost March 10, 2019 Share Gepost March 10, 2019 Wel jammer dat we weer zo'n saaie bank hebben. Twee keepers, twee rechtsbacks, twee centrale verdedigers, een 'draufgänger'. Fortuna-thuis, ideale pot om Ekkelenkamp, Gravenberch, Kühn, Cerny of weet ik veel wie wat minuutjes te laten maken. Maar nee hoor, krijgen we straks weer gewoon Schöne, Veltman (met het oog op de kwartfinale Champions League) en Labyad te zien. Jeej! #altijdwelwattezeiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isco22 Gepost March 10, 2019 Share Gepost March 10, 2019 Neem toch aan dat Huntelaar zijn jubileumgoal wel even mag maken vandaag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost March 10, 2019 Share Gepost March 10, 2019 (edited) 1/3 Edit: Helaas, geen 3/3 vandaag. Edit II: 2/3. Prima. Doe ik het voor. Edited March 10, 2019 by JanVertonghen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts