Jump to content

AFC Ajax

Fabian.
 Share

Recommended Posts

Op 16-3-2019 om 09:18 zei JanVertonghen:

Joh. Ze willen allemaal naar grotere competities toch? Daar zijn ze niet anders gewend. Verder kan je prima rouleren, alleen doen ze dat te weinig. Geef je ze gewoon lekker om de beurt rust. Moeten alleen bidden dat niemand geblesseerd raakt.

Daar kunnen ze wel gewoon rouleren. Maar bij ons gewoon stuk minder. Thuis tegen bepaalde clubs kun je idd wel rouleren maar uit bij AZ ga je niet opeens met Eiting en Cerny spelen.

Edited by cimbomcu

10 minuten geleden zei cimbomcu:

Daar kunnen ze wel gewoon rouleren. Maar bij ons gewoon stuk minder. Thuis tegen bepaalde clubs kun je idd wel rouleren maar uit bij AZ ga je niet opeens met Eiting en Cerny spelen.

Nou als ik Mazraoui, Schone en Neres zo zie spelen kunnen we prima met jongens uit Jong spelen.

Nou jongens. Daar is ie. Kampioenschap weg.  Lekker hoor. Top dit.

Wat een verschrikkelijk k***** elftal is dit toch. Compleet gebrek aan inzet, motivatie in de nationale competitie.      Die mazraoui moeten we wel echt snel meestoppen he zo verschrikkelijk slecht als die gozer is. Loopt bij VV Schubbekutteveen toch wel een betere rond.  Maar lekker weer in cruise control naar plek 2. Top man. Weer 35 schijt voorrondes van de zomer. 

1 minuut geleden zei JanVertonghen:

Jongens, even een vraagje hè. Als je nou van de 34 speelrondes er 17 (of meer) heel slecht speelt. Zouden dat dan zoveel offdays zijn, of zou het ook ergens anders aan kunnen liggen?

Nope. Gewoon offdays. Heeft NIKS met een mentaal aspect te maken als je daarop doelt want dat is helemaal geen kwaliteit. Ook geen factor waarop wedstrijden worden beslist. Is puur een willekeurigheid, die statistisch gezien over 100 jaar gelijk te trekken is. Geen idee wat je anders wil insinueren dus hou je maar weer heel gauw koest en laat de verstandige mannen over voetbal praten.

Daar hebben we er maar 1 van hier. Kom er maar in.

Edited by Magikarp

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Prima resultaat. de haat aan 010 is groter dan liefde voor de eigen club ;)

Mogen die nog tot juli door play-offs  spelen.

Verliezen jullie ook de beker dan even opzettelijk? Want als je wint heeft de nummer 4 ook geen play-offs.

1 minuut geleden zei Kavinos:

Verliezen  bij AZ uit kan toch gebeuren? Dat het een kut moment is, eens, maar goed. Nou niet dat we veel aanspraak maakten op drie punten. Still all to play for. 

Klopt. Kan gebeuren. Het kan ook zomaar gebeuren dat we ons weer af laten troeven door PSV. Gaat om het groter geheel jongen. Het was wéér niet om aan te gluren. Slappe hap.

Overigens ben ik ook heel bang voor PSV-thuis. Ik heb het gevoel dat we daar iets te makkelijk over denken. Gevaarlijk kutploegje, met name op de counter. Die hebben we echt nog niet gewonnen hoor. Dan moet je met de CL-instelling het veld op (moet eigenlijk elke week maarja), anders komt de schaal weer niet naar Amsterdam.

2 minuten geleden zei JanVertonghen:

Klopt. Kan gebeuren. Het kan ook zomaar gebeuren dat we ons weer af laten troeven door PSV. Gaat om het groter geheel jongen. Het was wéér niet om aan te gluren. Slappe hap.

Dat snap ik, jongen. Het was verschrikkelijk, maar dat hoeft toch niet altijd aan jezelf te liggen? Het was niet dat AZ zo heel slecht speelden. Ergens nog geluk dat het maar 1-0 wordt.

4 minuten geleden zei JanVertonghen:

Overigens ben ik ook heel bang voor PSV-thuis. Ik heb het gevoel dat we daar iets te makkelijk over denken. Gevaarlijk kutploegje, met name op de counter. Die hebben we echt nog niet gewonnen hoor. Dan moet je met de CL-instelling het veld op (moet eigenlijk elke week maarja), anders komt de schaal weer niet naar Amsterdam.

Voel nu juist aan alles dat we van PSV gaan winnen, maar die gaan verder natuurlijk ook geen punten meer verspelen dus aan die overwinning gaan we buiten het goede gevoel weinig aan hebben. 

4 minuten geleden zei Kavinos:

Dat snap ik, jongen. Het was verschrikkelijk, maar dat hoeft toch niet altijd aan jezelf te liggen? Het was niet dat AZ zo heel slecht speelden. Ergens nog geluk dat het maar 1-0 wordt.

Jaaa. Heracles speelde ook goed tegen Ajax. Tweemaal zelfs. Één punt tegen gepakt. Moeten we dat dan allemaal maar accepteren? Ze spelen in de Eredivisie vaak zo slecht. Slaapverwekkend. Ook regelmatig als we winnen. Dat moet niet kunnen met dit elftal. Al is het voor mij wel duidelijk dat ze goed kunnen voetballen, maar dat ze mentaal (nog) niet op hetzelfde niveau zitten. Enorm frustrerend om te zien.

https://www.foxsports.nl/video/3039575/jong-hebben-ver-onder-ons-niveau-gespeeld/

Word dus echt boos van dit soort interviews na zo'n lachwekkende pot he. Beetje nog lopen te geinen ook met als we de CL winnen ben ik ook niet ontevreden. Zegt wel genoeg waar het binnen deze ploeg omdraait. Onana liep tijd geleden ook al bij Ajax Inside te verkondigen liever de CL te winnen dan kampioen te worden.  Donderstraal toch op man met je kut mentaliteit. Zijn allemaal weer met hun eigen BV'tje bezig.    

Echt niet normaal hoeveel frusterend vandaag was. Nog 1 zo'n pot en de nieuwe tv vliegt echt door de vooruit. 

3 uur geleden zei Regis:

Wat een verschrikkelijk k***** elftal is dit toch. Compleet gebrek aan inzet, motivatie in de nationale competitie.      Die mazraoui moeten we wel echt snel meestoppen he zo verschrikkelijk slecht als die gozer is. Loopt bij VV Schubbekutteveen toch wel een betere rond.  Maar lekker weer in cruise control naar plek 2. Top man. Weer 35 schijt voorrondes van de zomer. 

:-D Je bent toch ook een idioot he.