Chiemel Gepost December 20, 2024 Share Gepost December 20, 2024 5 uur geleden zei Thierryvane: Is Boudina nieuw? Dat gastje is nog niet zo bekend dat ik zijn naam goed hoef te schrijven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 21, 2024 Share Gepost December 21, 2024 13 uur geleden zei Beppu: Wat hebben jullie een ontzettend kut team! Leek nergens op. Medelijden met de vaste kijkers hier. Moet wel zeggen dat de sfeer goed was voor zo'n kut potje tegen een kleine club. Verbaasde me erover dat de F-side bijna 2 uur voor de wedstrijd al goed vol zat. Hebben die jongens geen andere dingen te doen? Koken? Kinderen naar bed brengen? Je wijf uit elkaar trekken? Wij teletekst supporters kunnen hier natuurlijk geen oordeel over geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Die voorhoede, ‘nou’… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Oef, dit wordt een hele stroeve pot. Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Laten we tegen Steijnbal met de meest antivoetbalopstelling spelen. Manmanman. 1e helft tegenhouden en 2e helft Godts en Traore brengen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 7 minuten geleden zei Thierryvane: Die voorhoede, ‘nou’… Ik vind vooral pasveer niet zo handig voorin. Weghorst op doel vind ik daarentegen wel verstandig, die doet alles om te winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Gaaei is natuurlijk de perfecte basisspeler in deze pot. Enkel deze pot. Als Ajax nu wint kan Gaeei mooi langs Steijn lopen en hem fijne vakantie op Ibiza wensen. 1 3 winst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Ik bedank God op mijn blote knietjes als we hier 3 punten pakken. Hup Ajax, hup! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 4 minuten geleden zei Thierryvane: Ik bedank God op mijn blote knietjes als we hier 3 punten pakken. Hup Ajax, hup! Ik hief geen bedanken, komt goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Tactiek werkt goed tot nu toe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Al 12 minuten de 0, prima! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 1 uur geleden zei timpy00: Als Ajax nu wint kan Gaeei mooi langs Steijn lopen en hem fijne vakantie op Ibiza wensen. Zal die het zo vragen: 'Gaeei nog op vakantie? Overigens waar zitten we naar de kijken de eerste 20 minuten zeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Overigens waar zitten we naar de kijken de eerste 20 minuten zeg Naar rust geven aan spelers en de 0 houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Zojuist zei Chiemel: Naar rust geven aan spelers en de 0 houden. Maar al deze 22 spelers op het veld zouden ook de bal wel 3x naar elkaar over moeten kunnen spelen toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Hoog niveau wat ons aller Ajax weer tentoon spreidt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 27 minuten geleden zei bas huijsmans: Maar al deze 22 spelers op het veld zouden ook de bal wel 3x naar elkaar over moeten kunnen spelen toch? Niet als ze niet eens weten waar ze moeten lopen. Nul schoten op doel. Neem aan minimaal 2 wissels tijdensnde rust. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 1 uur geleden zei timpy00: Ik hief geen bedanken, komt goed. Ik heb 'm alvast geappt voor de tweede helft. Wat een vreselijk niveau. Toe aan de winterstop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 1 minuut geleden zei Thierryvane: Ik heb 'm alvast geappt voor de tweede helft. Wat een vreselijk niveau. Toe aan de winterstop. Bijzonder dat er zoveel ruimte logt. Je regelmatig wel oke onder eerste druk uitkomt. En dan wanneer er ruimtes zijn op het middenveld iedereen vergeet wat de bedoeling van het spel is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Zegt wel genoeg dat ik meer zin heb om naar morgen Jong Ajax te kijken dan nu de tweede helft. Faberski en Bounida in vorm! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 1 minuut geleden zei La Pulga: Zegt wel genoeg dat ik meer zin heb om naar morgen Jong Ajax te kijken dan nu de tweede helft. Faberski en Bounida in vorm! Dan kijk je niet vaak Jong Ajax wel? Dat is echt afgrijselijk al maanden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 2 minuten geleden zei timpy00: Dan kijk je niet vaak Jong Ajax wel? Dat is echt afgrijselijk al maanden. Meestal een samenvatting inderdaad, maar morgen ga ik wel even gluren daar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 NEKKETH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Zonde eigenlijk dat je die potten tegen AZ en Utrecht niet wint, als het zo blijft had je gewoon koploper kunnen zijn na vandaag (moet Feyenoord wel winnen straks natuurlijk). Bizar als je dat aan het begin van het seizoen had gezegd Weet dan ook niet wat beter is qua uitslag vanmiddag. PSV op 3 punten, of Feyenoord die wat verder naar achteren staat. Met 1 of 2 gerichte versterkingen op de flanken voorin kun je namelijk zomaar heel lang bijbenen bovenin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Telstar en Sparta weten na deze week ook weer waar ze staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 KAMPIOENEEEE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts