Laki Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 1 minuut geleden zei MetalMichael: Als je hier niet van kan genieten als Nederlander, dan ben je de liefdesbaby van @MisterX en een vat zoutzuur. Ik kan hier zelfs als Belg van genieten en normaal ben ik altijd jaloers op die noorderburen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 2 minuten geleden zei MetalMichael: Als je hier niet van kan genieten als Nederlander, dan ben je de liefdesbaby van @MisterX en een vat zoutzuur. Krijgen we deze dooddoeners weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Zojuist zei Magikarp: Krijgen we deze dooddoeners weer. Je leeft nog, dus zal wel meevallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 WatEen WedstrijdMet als absolute uitblinker Koning Tadic, die de gehele defensie degradeerde tot onderdanen van zijn kroondomein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 10 minuten geleden zei MetalMichael: Als je hier niet van kan genieten als Nederlander, dan ben je de liefdesbaby van @MisterX en een vat zoutzuur. En bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Wel sneu dat Sergio Ramos nu de eerste wedstrijd van de groepsfase volgend jaar moet missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Ja, zet die cup alvast in de prijzenkast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Wat is dit heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Wat fantastisch dit. JUICHEN! OP NAAR DE KWARTFINALE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Erg knap hoor. Vind alleen wel dat er nu veel te makkelijk wordt gedaan over de blunder van de VAR bij de 0-3 en de blunder van Courtois bij de 1-4. Ajax zat echt alles mee vanavond, dat valt lastig te ontkennen. Desondanks gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Welke blunder van de VAR? Zoals de VAR niet mag kijken naar een onterechte corner mogen ze ook niet hiernaar kijken. Het gaat om buitenspel, rode kaarten, spelersverwisseling en penalties. Dat was dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 (bewerkt) @Twan, is absoluut geen blunder. Er is geen camerabeeld waarop uit te sluiten is dat die bal daadwerkelijk buiten de lijnen kwam. Daarom kan de VAR niet anders concluderen dan dat hij niet in kan grijpen omdat er geen duidelijkheid is over het wel of niet over de lijn zijn van de bal. @cimbomcu, hier kan de VAR wel over oordelen. Wat een sneer trouwens van Ten Hag naar PSV, Feyenoord en de andere Europese ploegen Heerlijk, mag ook wel nadat hij maandenlang beschimpt is vanwege een accentje. Love it. 5 maart 2019 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 16 minuten geleden zei Twan1810: Erg knap hoor. Vind alleen wel dat er nu veel te makkelijk wordt gedaan over de blunder van de VAR bij de 0-3 en de blunder van Courtois bij de 1-4. Ajax zat echt alles mee vanavond, dat valt lastig te ontkennen. Desondanks gefeliciteerd Ajax heeft dat wel afgedwongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei cimbomcu: Welke blunder van de VAR? Zoals de VAR niet mag kijken naar een onterechte corner mogen ze ook niet hiernaar kijken. Het gaat om buitenspel, rode kaarten, spelersverwisseling en penalties. Dat was dit niet. Jammer Emiel. VAR mocht niet naar die corner kijken omdat de foute beslissing daarin niet leidde tot een doelpunt, maar tot een corner. Corner genomen (dus spel hervat), daar kwam de goal uit. Het gaat ook om alles in een lopende spelsituatie voorafgaand aan een doelpunt. Ballen over de lijn, vrije trappen, noem maar op. Weet ook niet wat jij gerookt hebt maar die VAR was zo'n 5 minuten aan het kijken naar de situatie, dus hoe je dit bedenkt en durft te posten is me een raadsel. 5 maart 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Genoten zeg. Goh. Genoten. Echt genoten. En dat zeg ik niet vaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Volgende ronde Manchester City, mannen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 2 minuten geleden zei Barteh: Overigens was ik vannacht in een andere droom gedrogeerd en beroofd, had ik de beveiliging gewaarschuwd en kwam de politie. Toen mocht ik opeens de tas de diegene die me beroofd had meenemen en haar telefoon omdat ik het slachtoffer was. Staat ook niet bijzónder ver van de waarheid af toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 maart 2019 Share Geplaatst 5 maart 2019 Na die droom werd je wakker in een rioolbuis met een touw om je nek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Wat een zuurpruimen hier zeg, over de VAR. Ajax gewoon dik verdiend gewonnen. Zowel vanavond als over twee wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Ben je homofoob @Barteh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Op 22-2-2019 om 13:21 zei Magikarp: 'AJAX DOET HET ONMOGELIJKE', 'UITGERUST AJAX DOMINEERT IN MADRID' en 'IK, VALENTIJN DRIESSEN, HEB HET ALTIJD AL GEZIEN' Valentijn zat er flink naast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 6 uur geleden zei Barteh: Ja vannacht had ik gedroomd dat ik bij Ajax speelde in de spits en fucking slecht was en Benzema was de verdediger en die kwam ik niet voorbij. Dus het slaat niet altijd ergens op. Maar 3 goals verschil en Tadic die ziekelijk goed was kwam aardig in de buurt. Overigens was ik vannacht in een andere droom gedrogeerd en beroofd, had ik de beveiliging gewaarschuwd en kwam de politie. Toen mocht ik opeens de tas de diegene die me beroofd had meenemen en haar telefoon omdat ik het slachtoffer was. En twee dagen terug had ik samen met Dennis een bom af laten gaan in een flat als grap. Dusja laten we zeggen dat het meestal nergens op slaat. Jammer. Het had best mooi geweest als je voor iedere wedstrijd van Ajax al droomde over het mooie resultaat en dat het dan keer op keer zo ongeveer klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 8 uur geleden zei MetalMichael: Als je hier niet van kan genieten als Nederlander, dan ben je de liefdesbaby van @MisterX en een vat zoutzuur. Ik moet wel zeggen dat ik de voetbalgerelateerde artikelen in de metro vandaag echt geweldig vindt. Geen woord over deze wedstrijd, maar wel 4 kantjes over een of andere fanshop van Feyenoord die geopend is ofzo. Dan sla je dus de plank goed mis als krant zijnde. Daar mag ik dan toch wel op zeiken? Ik moet natuurlijk wel mijn naam eer aan doen en dus ergens op gaan zeiken ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 7 uur geleden zei Twan1810: Erg knap hoor. Vind alleen wel dat er nu veel te makkelijk wordt gedaan over de blunder van de VAR bij de 0-3 en de blunder van Courtois bij de 1-4. Ajax zat echt alles mee vanavond, dat valt lastig te ontkennen. Desondanks gefeliciteerd Doe me dat nummer van je dealer ff, die heeft goeie shit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 6 maart 2019 Share Geplaatst 6 maart 2019 Heerlijke uitslag en over twee wedstrijden gezien meer dan verdient door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten