Jump to content

AFC Ajax

Recommended Posts

• Replies 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zondag Ajax-Feyenoord he. Ik zou gewoon ff rukken de komende weken man.

Dit topic is best lekker leesvoer zo  Sodeknetter, een parodie op discussiëren  Surrealistisch goed.   Verder hoop ik dat Ajax nog wat versterkingen binnenharkt, anders voorzie ik een vroegt

Op de basisschool hadden we elk jaar een sponsorloop voor Bangladesh. Top dat ze nu van het geld jaren later internet hebben en wat liefde sturen.

Posted Images

13 uur geleden zei Kokkie:

Gun het van Bommel vooral. Hoop dat ie 30 jaar lang tweede wordt met elke club die hij traint. Een heel naar en eng ventje. Provinciale kut. 

Ik wil deze post liken voor elke keer dat hij 2de moet worden, helaas kan het max 1x 😞

1 uur geleden zei Magikarp:

Jij hebt liever Ajax kampioen dan Van Bommel? Niet van je verwacht ;c

Ik heb sowieso liever Ajax kampioen dan PSV. Waarom? Ik zal het even kort en bondig neerzetten, en dan begrijpen jullie misschien mijn gedrag van de laatste jaren. Ik ben 15 jaar onder sedatie gebukt gegaan, werd hierdoor deels een mak schaapje dat makkelijk te beïnvloeden was en geen eigen mening had.  Sinds Mei 2017 ben ik ontgift en kan ik weer zelf een mening vormen. Wat mij betreft hebben we nog 10 doosjes met 10 appeltjes te schillen met PSV. En dat aantal blijft altijd hetzelfde. Deze zielloze, identiteitsloze, calimeroclub gun ik niks dan ellende... Ik ga niet meer naar Feyenoord omdat ook mijn mening omtrent mijn eigen club me niet in dank word afgenomen door veel mensen. Ik geniet lekker thuis, en het liefste zie ik PSV degraderen en Ajax zwaar lijden... Helaas niet het geval. Echter kiezen wie er kampioen zou moeten worden tussen die twee is een eitje!

19 minuten geleden zei Regis:

Zit een beetje die zitting van PEC te volgen. Stel kleine kinderen zijn het ook he. Laat ze zaterdag maar komen en dat we ze met dubbele cijfers terug sturen naar de keuken kampioen divisie. 

Gereageerd als een echte Ajaxied. Zonder schaamte die arrogantie

PEC Zwolle is van een koude kermis thuisgekomen. De club had een arbitragezaak aangespannen tegen de KNVB vanwege het verplaatste duel met Ajax, maar de arbitragecommissie van de voetbalbond acht zichzelf niet bevoegd de zaak aan te nemen.

"We gaan over geschillen tussen leden en de KNVB is geen lid. Hierbij moet deze zaak vandaag stranden", liet de commissie weten. Voor PEC rest nu een gang naar de civiele rechter, mocht de club uit Zwolle dat willen.

Dat wisten ze dan toch voor de zitting al, zou je denken... 

23 uur geleden zei Beppu:

Dit ging over Jo geloof ik🤠

Leuk deze :-D

Anyway, wat vinden jullie dan van de zogenaamde bobo's die ook de bekerwedstrijd boycotten morgen in De Kuip omdat fans niet meemogen. Kan daar echt alleen maar om lachen. Enkel om een wit voetje te halen bij de achterban, nu het weer wat meer in het nieuws is. Had dan de afgelopen 10 jaar ook lekker niet naar Rotterdam gekomen.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar niks van vind. Of ze die pot nou in de Kuip zitten te kijken of in de bestuurskamer van Ajax, het is me om het even. Ze veranderen op die manier niks aan de situatie en dat probleem oplossen lijkt me belangrijker dan een wit voetje halen bij de supporters. 

Hoop dat mannen als Ziyech en Tadic vandaag in een wedstrijd waar je al weet dat Feyenoord weer een goed strijdplan heeft wel thuisgeven. Dan moet je met de kwaliteit die we hebben op papier dit toch klaren.  Maar gezien de vorige wedstrijd hoe wij toen speelden en hoe Feyenoord speelde past vooraf wel terughoudendheid.

Wel al wedstrijdzenuwen. Gaat een lange dag worden 😛

14 uur geleden zei 007mark:

Leuk deze :-D

Anyway, wat vinden jullie dan van de zogenaamde bobo's die ook de bekerwedstrijd boycotten morgen in De Kuip omdat fans niet meemogen. Kan daar echt alleen maar om lachen. Enkel om een wit voetje te halen bij de achterban, nu het weer wat meer in het nieuws is. Had dan de afgelopen 10 jaar ook lekker niet naar Rotterdam gekomen.

Moeten ze zelf weten. Lekker keer in je huispakkie een wedstrijd bekijken heeft ook zo zijn charmes.

Maar die uitsupporters gaan er niet meer komen he? Dat heeft ADO wel duidelijk gemaakt ( of zijn supporters althans). De eerste de beste wedstrijd dat de uitsupporters weer mogen komen, zal er wel weer chaos ontstaan tussen de supporters en dan is het weer gebeurd.