Vitesse88 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Zojuist zei MisterX: https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2386942-de-boer-gaat-komende-weken-rustig-nadenken-over-eigen-toekomst-als-bondscoach Het is geen zekerheidje dat hij vertrekt. Al hoop ik dat De Boer deze keer een verstandige keuze maakt, voor het Nederlands Elftal wel te verstaan... Laat de knvb maar verstandig zijn maar daar moet ook maar eens bezem doorheen. Zitten daar ook allemaal onbenullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 30 minuten geleden zei Socrates: Bosz is iemand die één spelletje kent en 8 maanden nodig heeft om het erin te slijpen op het trainingsveld. Dat is toch geen bondscoach. Vind Bosz inderdaad ook totaal geen bondscoach. Dat lijkt me ook iemand die iedere dag met die gasten op het veld wil/moet staan. Ga er vanuit dat de KNVB niet durft toe te geven dat ze een fout gemaakt hebben. Dus die gaan Frank niet ontslaan. Frank zelf zal ook niet vertrekken, als hij dat doet is zijn carrière 100% voorbij. Gelukkig zijn Gio en Cocu nog beschikbaar op het moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Vind Bosz inderdaad ook totaal geen bondscoach. Dat lijkt me ook iemand die iedere dag met die gasten op het veld wil/moet staan. Ga er vanuit dat de KNVB niet durft toe te geven dat ze een fout gemaakt hebben. Dus die gaan Frank niet ontslaan. Frank zelf zal ook niet vertrekken, als hij dat doet is zijn carrière 100% voorbij. Gelukkig zijn Gio en Cocu nog beschikbaar op het moment Gio en Cocu zijn gewoon De Boer 2.0. Hollandse school, traag combineren, tactisch leeghoofden. Gaat het dus helemaal worden de KNVB kennende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 1 uur geleden zei Titan: Misschien eens een buitenlandse coach? Zo eentje die geen vriendjespolitiek hoeft te bedrijven en puur kijkt naar de kwaliteiten van spelers. In dit kader. Conte is nog vrij Wel eens dat Bosz normaal meer tijd nodig heeft. Wel denk ik dat het positief is dat hij met veel jongens al gewerkt heeft en hij na wat ervaringen misschien wat minder all in druk zet. Maargoed, De Boer gaat het sowieso tot (als we al ons plaatsen) het WK vol mogen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Je gaat er dus vanuit dat De Boer zelf ook aan wil blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 1 uur geleden zei Socrates: Bosz is iemand die één spelletje kent en 8 maanden nodig heeft om het erin te slijpen op het trainingsveld. Dat is toch geen bondscoach. Ik maak mezelf ook zorgen of zijn speelstijl niet te naïef is voor het Nederlands elftal. Je kunt bijna rekenen op elke wedstrijd een tegengoal. Zie zelf ook liever een buitenlandse coach, even wat andere invloeden van buitenaf in plaats van alleen de Hollandsche school die ik niet meer van deze tijd vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 Wat versta je dan onder de Hollandse school @Thomassje123? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 juni 2021 Share Geplaatst 27 juni 2021 2 uur geleden zei PJHoutman: Zo kun je Frank de Boer en zijn periode bij Ajax ook prima beschrijven. Maar zal zeker hoog op het lijstje staan, ja. Die kanttekening had ik me ook gerealiseerd, maar De Boer werd 4x kampioen van de armoede met zeer matig voetbal. Van Bronckhorst won natuurlijk vanuit de underdogpositie de titel, plus dat hij in het buitenland en naar de media niet hopeloos gefaald heeft. Het zou in ieder geval fijn zijn om een bondscoach te krijgen wiens persconferenties wél te volgen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Dat Nederland pas een dag van tevoren naar Hongarije reist met warmere weersomstandigheden en dat ze een hotel hadden geboekt waar gewoon ff een feestje was zal ook niet geholpen hebben. Wie is daar verantwoordelijk voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Zag de rode kaart net terug in het journaal: De Ligt doet daar zoveel fout... En dat is dan je -door sommigen hier benoemde- beste verdediger in de selectie. Totale paniek, waardoor hij de bal bewust wegslaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2386950-de-wissel-van-malen-mag-je-wel-onder-de-noemer-advocaatje-plaatsen We speelde weer tegen Tsjechië, dus De Boer wilde daarom vast een Advocaatje doen. Niet dat we zonder de wissel wel hadden gewonnen. Ik had gisteren geen enkel moment het gevoel dat we gingen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ben bijna nooit eens met Pi-Air maar Promes voor Malen is opvolger van "De Wissel" van Dick Advocaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Zojuist zei MisterX: https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2386950-de-wissel-van-malen-mag-je-wel-onder-de-noemer-advocaatje-plaatsen We speelde weer tegen Tsjechië, dus De Boer wilde daarom vast een Advocaatje doen. Niet dat we zonder de wissel wel hadden gewonnen. Ik had gisteren geen enkel moment het gevoel dat we gingen winnen. Hahaaha zelfde moment, nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Wat een gelul die wissel. Het was gewoon echt gewoon super slecht de hele pot lang. Alle spelers waar je wat extra's van mag verwachten die zakten gezamelijk totaal door de mand. Lekker met de loservlucht naar huis. Frons maar zien de overtuigen nooit meer hoofdtrainer te worden (voor zijn eigen bestwil) en doorpakken naar het volgende EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Het is ook totaal niet te vergelijken met die wissel van Advocaat. Ik denk dat we eigenlijk nog blij mogen zijn dat we er nu uitvliegen zodat de kans dat de Boer aanblijft kleiner is. Met wat geluk zat je zo in de halve finale en dan zou de Boer het ineens goed gedaan hebben zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 10 minuten geleden zei Erwin.: Het is ook totaal niet te vergelijken met die wissel van Advocaat. Ik denk dat we eigenlijk nog blij mogen zijn dat we er nu uitvliegen zodat de kans dat de Boer aanblijft kleiner is. Met wat geluk zat je zo in de halve finale en dan zou de Boer het ineens goed gedaan hebben zeker. De situatie is iets anders ja, maar het is wel echt een tenenkrommend slechte wissel zeg. En de uitleg nog slechter. Hoe haal je het in je hoofd om je enige speler met diepgang er uit te halen na een rode kaart. Ik blijf het overigens een belachelijke kaart vinden. De kaart opzich is natuurlijk terecht, maar die droeftoeter moet gewoon fluiten voor een overtreding. Zeg maar wat die de rest van de wedstrijd wel deed. Uiteindelijk is het toch ook niet heel erg onverwacht dit? Wellicht dat de groepsfase ons weer wat misplaatst vertrouwen heeft gegeven, maar we hebben op wat spelers na gewoon een vrij middelmatig elftal. Als er dan ook nog wat spelers hun dag ( of in sommige gevallen hun toernooi) niet hebben en je hebt een waardeloze trainer, dan ga je er tegen dit soort teams gewoon af. Waar ik me ook echt aan heb lopen ergeren is dat op de een of andere manier iedereen direct naar Depay kijkt. Het hele spel lijkt gebaseerd op de bal zo snel mogelijk bij Depay krijgen en daar begrijp ik werkelijk helemaal niks van. Wat heeft die man nou laten zien, dat een dergelijk systeem rechtvaardigt? We praten hier niet over Messi ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Waar ik me ook echt aan heb lopen ergeren is dat op de een of andere manier iedereen direct naar Depay kijkt. Het hele spel lijkt gebaseerd op de bal zo snel mogelijk bij Depay krijgen en daar begrijp ik werkelijk helemaal niks van. Wat heeft die man nou laten zien, dat een dergelijk systeem rechtvaardigt? We praten hier niet over Messi ofzo. Precies. Het was verschrikkelijk, die gozer heeft echt een slecht EK gespeeld. Waar ik ook niet tegen kon was elke keer dat verongelijkte gezeur van Frenkie bij de scheids. Maar zelf nauwelijks een bal goed raken. Het feit dat je niet eens tot een schot op doel komt is echt gênant. Net zo erg als de wissel Promes > Malen. (Al was het selecteren inbrengen van Promes sowieso kansloos, voor wie dan ook.) Hou Frank nog maar even aan tot eind van het jaar, dan kan na de kerst Koeman terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 3 minuten geleden zei neva: Precies. Het was verschrikkelijk, die gozer heeft echt een slecht EK gespeeld. Waar ik ook niet tegen kon was elke keer dat verongelijkte gezeur van Frenkie bij de scheids. Maar zelf nauwelijks een bal goed raken. Het feit dat je niet eens tot een schot op doel komt is echt gênant. Net zo erg als de wissel Promes > Malen. (Al was het selecteren inbrengen van Promes sowieso kansloos, voor wie dan ook.) Hou Frank nog maar even aan tot eind van het jaar, dan kan na de kerst Koeman terug Naja zonder de schuld op die scheids te schuiven, want die was niet schuldig aan het teringslechte spel, was die man ook wel echt niet te volgen he. Ik vind het nog tot daar aan toe als je als scheids een heleboel door de vingers ziet. Dat kan met smaak te maken hebben. De een vind mannelijker spel mooier dan de ander. Maar dat inconsistente gezeik is iets wat mij ook mateloos irriteert. In dat licht is die kaart voor de Ligt echt gigantisch zuur. De vrije bal waar de 1-0 uit valt is wat mij betreft net zo licht als de actie op de Ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik kijk de herhaling nu voor het eerst terug sinds het moment zelf, maar het is eigenlijk wel een overduidelijke overtreding van Schick eerst. De Ligt glijdt wel weg, maar vervolgens zet Schick beide handen eerst op de rug van De Ligt, om daarna met zijn linkerarm De Ligt's heup en met zijn rechterarm de schouder weg te duwen. Hele, hele, slechte beslissing van de scheids als je toch alles zo minuscuul gaat bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 2 minuten geleden zei Rogier.: Ik kijk de herhaling nu voor het eerst terug sinds het moment zelf, maar het is eigenlijk wel een overduidelijke overtreding van Schick eerst. De Ligt glijdt wel weg, maar vervolgens zet Schick beide handen eerst op de rug van De Ligt, om daarna met zijn linkerarm De Ligt's heup en met zijn rechterarm de schouder weg te duwen. Hele, hele, slechte beslissing van de scheids als je toch alles zo minuscuul gaat bekijken. Probleem hierbij is dat er alleen gekeken is naar het moment dat De Ligt de bal met de hand beroerde en niet het duwtje van Schick. Je zag de herhaling op het scherm die de scheids bekeek en dat was louter het handsmoment. Het duwtje is niet ter sprake gekomen. Mag overigens hopen dat onze volgende bondscoach de ballen toont om Depay gewoon niet meer op te roepen voor Oranje. Wat een dramatische voetballer is dat zeg. Geen schim meer van het talent dat hij was in 2014. Inmiddels is het iemand die elke vorm van combinatievoetbal onmogelijk maakt en heb je der heeeeelemaal geen klote aan. Gewoon 25 keer balverlies van de 32 ballen die hij heeft gekregen. Bizar hoe slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik heb meerdere malen al terug gezien. Ik vind geen overtreding De Ligt maakt zich breed en gaat al op grond liggen voor Schick hem wegduwd zowat. Zo kan je afvragen of die van Malen geteld had als hij hem wel gemaakt had, hij trekt verdediger naar grond. De Ligt had bal gewoon nooit met handen moeten wegslaan, zeker niet doorgebroken spits als Schick. Hij met zijn "ervaring" had hem moeten door laten lopen. Dan maar goal, had je iig nog met 11 man gespeeld.... Hij nam terecht ook bij interview na wedstrijd volledige verantwoordelijkheid, klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 De Ligt wel een grote meneer in verantwoordelijkheid nemen ja. Klasse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Wie van de internationals wilde er nou eigenlijk niet voor de camera verschijnen? Dat zeiden ze gisteren bij de NOS, maar kan er nu niets van terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 32 minuten geleden zei Lazy: Wie van de internationals wilde er nou eigenlijk niet voor de camera verschijnen? Dat zeiden ze gisteren bij de NOS, maar kan er nu niets van terugvinden. Memphis en Malen. Of, zoals Franks Snoeks zou zeggen, Eminem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Overtreden of niet van Schick, volgens mij glijdt De Ligt gewoon zelf uit. Bal wegslaan is gewoon dom. Nou op zoek naar een andere bondscoach (Ten Cate). Terug naar waar we voor staan en niet dat we moeten hopen op een flits van onze rechtsback met harde voeten. Wat een voetbal zeg, Stekelenburg lange bal op Dumfries, die moet dan de bal winnen en dan voetballen. Verloor alle kopduels en weg was het plan :R Ga gewoon voetballen man. Dit toernooi was sowieso gedoemd om te mislukken met al het geneuzel in de voorbereiding etc. De Boer zei gisteren dat we domineerden en dat we misschien niet grote kansen hadden, maar wel paar keer de achterlijn hadden gehaald Please..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten