Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

KNVB Beker

Ilias.

Aanbevolen berichten

Stel je voor dat Cambuur of zo de Knvb beker wint. Ik vind NEC al mwa in de Europa League. Maar goed, ik gun ze zeker de groepsfase van de Conference League nu. Is toch duidelijk de nummer 6 van dit seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei himan:

Stel je voor dat Cambuur of zo de Knvb beker wint. Ik vind NEC al mwa in de Europa League. Maar goed, ik gun ze zeker de groepsfase van de Conference League nu. Is toch duidelijk de nummer 6 van dit seizoen. 

Lekker makkelijk, dat nu al zeggen ze hebben nog helemaal niet gespeeld in de EL:sorry::cab:  En daarnaast staat NEC gewoon keurig 6e in de ED, 1 puntje achter nummer 5 Ajax....

Die zouden er heel wat meer recht op hebben op EL spelen dan een Cambuur.....dat zelfs niet rendeert in de KKD... lol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Kyrill:

Lekker makkelijk, dat nu al zeggen ze hebben nog helemaal niet gespeeld in de EL  En daarnaast staat NEC gewoon keurig 6e in de ED, 1 puntje achter nummer 5 Ajax....

Die zouden er heel wat meer recht op hebben op EL spelen dan een Cambuur.....dat zelfs niet rendeert in de KKD... lol

Dat betekent natuurlijk niet dat je geen enkele inschatting zou kunnen maken over hoe een team zou presteren in een bepaalde competitie. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Hercules niets te zoeken heeft in de Conference League, zonder dat ik daarbij hoef te zien hoe ze het daadwerkelijk zouden doen áls ze het zouden spelen. 

De huidige EL is voor veel Nederlandse teams net een brug te ver qua niveau. Ik denk dat Twente het er, mochten ze de CL niet halen, al héél zwaar gaat krijgen. Voor NEC was dat nog net wat meer het geval geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ze niet gegund is overigens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Urbeto:

Dat betekent natuurlijk niet dat je geen enkele inschatting zou kunnen maken over hoe een team zou presteren in een bepaalde competitie. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Hercules niets te zoeken heeft in de Conference League, zonder dat ik daarbij hoef te zien hoe ze het daadwerkelijk zouden doen áls ze het zouden spelen. 

De huidige EL is voor veel Nederlandse teams net een brug te ver qua niveau. Ik denk dat Twente het er, mochten ze de CL niet halen, al héél zwaar gaat krijgen. Voor NEC was dat nog net wat meer het geval geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ze niet gegund is overigens. 

Ja oké klopt. Maar om nou te zeggen dat Cambuur beker had moeten/stel je voor winnen en NEC mwa is, ben ik het pertinent mee oneens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Ja oké klopt. Maar om nou te zeggen dat Cambuur beker had moeten/stel je voor winnen en NEC mwa is, ben ik het pertinent mee oneens. 

Je leest het ook totaal verkeerd. Dat zegt hij ook helemaal niet, dat Cambuur moet winnen. Het is om aan te geven dat een club als NEC al nauwelijks tot niks in Europa heeft te zoeken, laat staan als bijvoorbeeld een Cambuur de beker zou winnen doordat grotere clubs in de KNVB beker verzaken.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je had met FC Groningen en SC Cambuur dit seizoen twee KKD ploegen in de halve finale, dus zo vreemd is het opgooien van dat balletje niet. Al zie ik niet snel een KKD of rechterrijtje Eredivisieploeg de beker ook daadwerkelijk winnen in het huidige Nederlandse voetballandschap. Daarvoor zijn de verschillen te groot. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites