La Pulga Gepost February 29, 2024 Share Gepost February 29, 2024 O ja mijn clubje speelt zo, grunnn hier in FM 3 keer op de rij de beker gewonnen, kijken of ze straks een goede stap kunnen zetten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 29, 2024 Share Gepost February 29, 2024 Ben voor Grunn, maar kijkende naar dit seizoen denk ik dat ze bij rust al met 3-0 achterstaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost February 29, 2024 Share Gepost February 29, 2024 Motm, spandoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost February 29, 2024 Share Gepost February 29, 2024 54 minuten geleden zei Chiemel: Ben voor Grunn, maar kijkende naar dit seizoen denk ik dat ze bij rust al met 3-0 achterstaan. Duidelijk geen kenner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost February 29, 2024 Share Gepost February 29, 2024 20 minuten geleden zei Urbeto: Duidelijk geen kenner. Jullie trappen er ook allemaal in, net zoals Lukkien die zegt dat Groningen verdedigend gaat spelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanVertonghen Gepost February 29, 2024 Share Gepost February 29, 2024 Bacuna altijd een overschatte speler gevonden, wordt vandaag wel weer duidelijk waarom. Wat is die man slecht zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Veel plezier 🌅 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Saint Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Iedere finale weer he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Lekker gefouilleerd weer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Voortaan gewoon vlammetjes voor iedereens reet houden bij het fouilleren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Die Pereira Met welke opdracht was die het veld ingestuurd? Zorg ervoor dat je de achterste man wordt en een solo gaat doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 1 minuut geleden zei Fantasy: Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Twente/AZ ook, groepsfase Europa League nu zeker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 1 minuut geleden zei Fantasy: Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Ik denk toch op dit moment AZ, kwali conference naar groepsfase europa league Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 5 minuten geleden zei Fantasy: Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Ik denk Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Gefeliciteerd Ajax! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Lekker Feyenoord 👏🏻 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost April 21, 2024 Share Gepost April 21, 2024 Hebben De Toppers weer mazzel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
delichris Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 8 uur geleden zei neva: Hebben De Toppers weer mazzel. Nee hoor, want die gingen niet wijken voor Ajax. Was al bekend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
himan Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 Stel je voor dat Cambuur of zo de Knvb beker wint. Ik vind NEC al mwa in de Europa League. Maar goed, ik gun ze zeker de groepsfase van de Conference League nu. Is toch duidelijk de nummer 6 van dit seizoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 21 minuten geleden zei himan: Stel je voor dat Cambuur of zo de Knvb beker wint. Ik vind NEC al mwa in de Europa League. Maar goed, ik gun ze zeker de groepsfase van de Conference League nu. Is toch duidelijk de nummer 6 van dit seizoen. Lekker makkelijk, dat nu al zeggen ze hebben nog helemaal niet gespeeld in de EL En daarnaast staat NEC gewoon keurig 6e in de ED, 1 puntje achter nummer 5 Ajax.... Die zouden er heel wat meer recht op hebben op EL spelen dan een Cambuur.....dat zelfs niet rendeert in de KKD... lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 9 minuten geleden zei Kyrill: Lekker makkelijk, dat nu al zeggen ze hebben nog helemaal niet gespeeld in de EL En daarnaast staat NEC gewoon keurig 6e in de ED, 1 puntje achter nummer 5 Ajax.... Die zouden er heel wat meer recht op hebben op EL spelen dan een Cambuur.....dat zelfs niet rendeert in de KKD... lol Dat betekent natuurlijk niet dat je geen enkele inschatting zou kunnen maken over hoe een team zou presteren in een bepaalde competitie. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Hercules niets te zoeken heeft in de Conference League, zonder dat ik daarbij hoef te zien hoe ze het daadwerkelijk zouden doen áls ze het zouden spelen. De huidige EL is voor veel Nederlandse teams net een brug te ver qua niveau. Ik denk dat Twente het er, mochten ze de CL niet halen, al héél zwaar gaat krijgen. Voor NEC was dat nog net wat meer het geval geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ze niet gegund is overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 Zojuist zei Urbeto: Dat betekent natuurlijk niet dat je geen enkele inschatting zou kunnen maken over hoe een team zou presteren in een bepaalde competitie. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Hercules niets te zoeken heeft in de Conference League, zonder dat ik daarbij hoef te zien hoe ze het daadwerkelijk zouden doen áls ze het zouden spelen. De huidige EL is voor veel Nederlandse teams net een brug te ver qua niveau. Ik denk dat Twente het er, mochten ze de CL niet halen, al héél zwaar gaat krijgen. Voor NEC was dat nog net wat meer het geval geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ze niet gegund is overigens. Ja oké klopt. Maar om nou te zeggen dat Cambuur beker had moeten/stel je voor winnen en NEC mwa is, ben ik het pertinent mee oneens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jotew Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 (edited) 4 minuten geleden zei Kyrill: Ja oké klopt. Maar om nou te zeggen dat Cambuur beker had moeten/stel je voor winnen en NEC mwa is, ben ik het pertinent mee oneens. Je leest het ook totaal verkeerd. Dat zegt hij ook helemaal niet, dat Cambuur moet winnen. Het is om aan te geven dat een club als NEC al nauwelijks tot niks in Europa heeft te zoeken, laat staan als bijvoorbeeld een Cambuur de beker zou winnen doordat grotere clubs in de KNVB beker verzaken. Edited April 22, 2024 by Jotew Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost April 22, 2024 Share Gepost April 22, 2024 Je had met FC Groningen en SC Cambuur dit seizoen twee KKD ploegen in de halve finale, dus zo vreemd is het opgooien van dat balletje niet. Al zie ik niet snel een KKD of rechterrijtje Eredivisieploeg de beker ook daadwerkelijk winnen in het huidige Nederlandse voetballandschap. Daarvoor zijn de verschillen te groot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts