La Pulga Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari O ja mijn clubje speelt zo, grunnn hier in FM 3 keer op de rij de beker gewonnen, kijken of ze straks een goede stap kunnen zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Ben voor Grunn, maar kijkende naar dit seizoen denk ik dat ze bij rust al met 3-0 achterstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Motm, spandoeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 54 minuten geleden zei Chiemel: Ben voor Grunn, maar kijkende naar dit seizoen denk ik dat ze bij rust al met 3-0 achterstaan. Duidelijk geen kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari 20 minuten geleden zei Urbeto: Duidelijk geen kenner. Jullie trappen er ook allemaal in, net zoals Lukkien die zegt dat Groningen verdedigend gaat spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 29 februari Share Geplaatst 29 februari Bacuna altijd een overschatte speler gevonden, wordt vandaag wel weer duidelijk waarom. Wat is die man slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Veel plezier 🌅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Iedere finale weer he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Lekker gefouilleerd weer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Voortaan gewoon vlammetjes voor iedereens reet houden bij het fouilleren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Die Pereira Met welke opdracht was die het veld ingestuurd? Zorg ervoor dat je de achterste man wordt en een solo gaat doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 minuut geleden zei Fantasy: Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Twente/AZ ook, groepsfase Europa League nu zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 1 minuut geleden zei Fantasy: Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Ik denk toch op dit moment AZ, kwali conference naar groepsfase europa league Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april 5 minuten geleden zei Fantasy: Ajax de grote winnaar van de avond. Wat een treurige pot Ik denk Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gefeliciteerd Ajax! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Lekker Feyenoord 👏🏻 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Hebben De Toppers weer mazzel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 8 uur geleden zei neva: Hebben De Toppers weer mazzel. Nee hoor, want die gingen niet wijken voor Ajax. Was al bekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Stel je voor dat Cambuur of zo de Knvb beker wint. Ik vind NEC al mwa in de Europa League. Maar goed, ik gun ze zeker de groepsfase van de Conference League nu. Is toch duidelijk de nummer 6 van dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 21 minuten geleden zei himan: Stel je voor dat Cambuur of zo de Knvb beker wint. Ik vind NEC al mwa in de Europa League. Maar goed, ik gun ze zeker de groepsfase van de Conference League nu. Is toch duidelijk de nummer 6 van dit seizoen. Lekker makkelijk, dat nu al zeggen ze hebben nog helemaal niet gespeeld in de EL En daarnaast staat NEC gewoon keurig 6e in de ED, 1 puntje achter nummer 5 Ajax.... Die zouden er heel wat meer recht op hebben op EL spelen dan een Cambuur.....dat zelfs niet rendeert in de KKD... lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april 9 minuten geleden zei Kyrill: Lekker makkelijk, dat nu al zeggen ze hebben nog helemaal niet gespeeld in de EL En daarnaast staat NEC gewoon keurig 6e in de ED, 1 puntje achter nummer 5 Ajax.... Die zouden er heel wat meer recht op hebben op EL spelen dan een Cambuur.....dat zelfs niet rendeert in de KKD... lol Dat betekent natuurlijk niet dat je geen enkele inschatting zou kunnen maken over hoe een team zou presteren in een bepaalde competitie. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Hercules niets te zoeken heeft in de Conference League, zonder dat ik daarbij hoef te zien hoe ze het daadwerkelijk zouden doen áls ze het zouden spelen. De huidige EL is voor veel Nederlandse teams net een brug te ver qua niveau. Ik denk dat Twente het er, mochten ze de CL niet halen, al héél zwaar gaat krijgen. Voor NEC was dat nog net wat meer het geval geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ze niet gegund is overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Zojuist zei Urbeto: Dat betekent natuurlijk niet dat je geen enkele inschatting zou kunnen maken over hoe een team zou presteren in een bepaalde competitie. Ik denk bijvoorbeeld ook dat Hercules niets te zoeken heeft in de Conference League, zonder dat ik daarbij hoef te zien hoe ze het daadwerkelijk zouden doen áls ze het zouden spelen. De huidige EL is voor veel Nederlandse teams net een brug te ver qua niveau. Ik denk dat Twente het er, mochten ze de CL niet halen, al héél zwaar gaat krijgen. Voor NEC was dat nog net wat meer het geval geweest. Waarmee ik niet wil zeggen dat het ze niet gegund is overigens. Ja oké klopt. Maar om nou te zeggen dat Cambuur beker had moeten/stel je voor winnen en NEC mwa is, ben ik het pertinent mee oneens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april (bewerkt) 4 minuten geleden zei Kyrill: Ja oké klopt. Maar om nou te zeggen dat Cambuur beker had moeten/stel je voor winnen en NEC mwa is, ben ik het pertinent mee oneens. Je leest het ook totaal verkeerd. Dat zegt hij ook helemaal niet, dat Cambuur moet winnen. Het is om aan te geven dat een club als NEC al nauwelijks tot niks in Europa heeft te zoeken, laat staan als bijvoorbeeld een Cambuur de beker zou winnen doordat grotere clubs in de KNVB beker verzaken. 22 april bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Je had met FC Groningen en SC Cambuur dit seizoen twee KKD ploegen in de halve finale, dus zo vreemd is het opgooien van dat balletje niet. Al zie ik niet snel een KKD of rechterrijtje Eredivisieploeg de beker ook daadwerkelijk winnen in het huidige Nederlandse voetballandschap. Daarvoor zijn de verschillen te groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten