Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

WIN FOOTBALL MANAGER 2025

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

38 minuten geleden zei aron24:

https://manutd.nl/forum/topic/59008-weerwolven-van-wakkerdam-224-wakkerdam-hoc-est-in-nomine/page/14/#comments

Op dit moment is dit mijn favoriete pagina. WvW is namelijk net als FM een spel die met passie, en soms wat agressie gespeeld, wordt.

(Graag ook een tag)

Tags worden niet gegeven in dit topic. Enkel na de aankondiging en voor de eerste opdracht zijn er enkele tags gegeven. Vanaf vandaag is het zaak om zelf elke dag dit topic niet te vergeten (d) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://manutd.nl/forum/topic/55183-mu-wie-is-de-mol-2020/

Aangezien ik pas sinds kort weer een beetje actief ben ga ik terug naar het topic dat ik het meest koester. Voor het eerst dat ik een redelijk groot spel organiseerde op dit forum en het is me wel goed bevallen. Helaas door tijdsgebrek is er nooit meer een vervolg gekomen, maar anderen hebben het uitstekend voortgezet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Claudio Hilzinger, mijn wereldklasse spelmaker bij Vaduz én Liechtenstein in FM21. Meervoudig landskampioen, Champions League winnaar en tevens Europees- en Wereldkampioen met Liechtenstein. En dat op z'n 23e.

0747c919468362e3930f7ee2fd658d49.thumb.png.b0851edaaf8e2878d9da78341dd269a8.png

bewerkt door Mordurette
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joäo Luis, kwam in het seizoen 2037/2038 op jonge leeftijd over van het Braziliaanse Cruzeiro. Na uitleenbeurten aan Cruzeiro, Slovacko en Schalke 04 kreeg hi bij ons zijn kans in 2040. Het was niet meteen een onvergetelijk succes. Ondanks mijn liefde voor boomlange spitsen lukte het niet om hem naar zijn kwaliteiten te laten presteren. Na twee uitleenbeurten maakte hij de definitieve overstap richting Al Nassr. In de oliestaten lukte het opeens wel. 132 doelpunten later in 5 seizoenen mocht hij daar gratis vertrekken. Wij pikten hem opnieuw op. We zitten nu aan zijn derde seizoen als leider van onze aanvalslinie en de lieve Braziliaan heeft inmiddels 84 doelpunten gemaakt. Een laatbloeier maar wel een pareltje.

image.thumb.png.18b5cc6f02d9f6aded60a0e07ea176ca.png

Loopbaan

Spoiler

image.thumb.png.ef1ab68c55c0dee46009f06b0c8032dd.png

image.thumb.png.e5af36f838c95ffe8c98bea7f0a4879b.png

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites